Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geheimzinnige levensstijl

Pagina's : [1] 2

ArabellaBlanca
01-06-2005, 13:25

Tot mijn verbazing merk ik dat steeds meer getrouwde meiden bepaalde zaken niet met hun levenspartner bespreken en/of vertellen. Dit puur omdat de man hun vrouw veel verbiedt. Zo zijn er meiden die niet met bepaalde meiden om mogen gaan van hun man, om ruzie te voorkomen houdt ze die vriendschap geheim en spreekt ze in het geheim met haar vriendin af. Zo zijn er meiden die roken in het geheim, uitgaan (bios, café etc.) in het geheim etc. Persoonlijk vind ik het een ongezonde relatie. Hoe kun je nou geheimen hebben voor je man? Je man zou juist je beste maatje moeten zijn waar je alles mee kunt delen. Als zo'n meid een hele andere levensstijl heeft die haar man eigenlijk afkeurt, heeft deze dame dan niet een verkeerde levenspartner uitgekozen als hun denkwijze over vriendschappen of overige dingen verschillen?

waterlelie
01-06-2005, 13:35
Geheimen zullen alleen maar op aarde geheim blijven. Youm alkiama staan alle geheimen zwart op wit in je boek en dan oeps....... :o

Sardina
01-06-2005, 13:38
ik heb daar eerlijk gezegd nooit van gehoord. kan me niet voorstellen dat je roken voor je man verborgen kan houden. iemand die rookt dat ruik je heel goed. en naar de bios enzo terwijl dat niet mag. die hebben lef..........................................

Rzinia
01-06-2005, 13:39
heel stom om geheimen te hebben, want bijv roken enz als ie dan achteraf er achter komt dan kan het alles stuk maken.

saadia29
01-06-2005, 13:43

Mij niets van bekend, stiekem afspreken in de bios, roken bla bla. Zal misschien om 1 of 2 personen gaan, maar om nou te zeggen dat het een hele hype rond de getrouwde vrouwen is, nee daar geloof ik geen bal van!!

Rzinia
01-06-2005, 13:50
maar ik geloof niet dat het er echt veel zijn. want ik ken meisjes die getrouwt zijn en roken maar dat weet hun man gewoon. ik ken maar 4 of zie die iets stiekems doe, maar heeeel veel die het niet doen

nissrin
01-06-2005, 13:51
Saadia29 je hebt helemaal gelijk, ik denk ook dat het om een paar meiden gaat. Die meiden hadden eigenlijk niet mogen trouwen want blijkbaar zijn ze er niet aan toe. of ze houden gewoon van stiekem dingen. Wie gaat nou z'n huwelijk op het speel zetten om naar de bios te gaan!!!!

ZiGaRaG
01-06-2005, 13:55
Ik heb dit ook nooit gehoord dat ze stiekem iets doen. Er zullen vast wel een paar dames zijn die het doen, maar ik vind het niet kunnen. Als je van elkaar houd en je bent getrouwd dan vind ik dat je geen geheimen voor elkaar moet hebben.

Atlas_Gebergte
01-06-2005, 14:07
Sorry deze probleem is mijn onbekend.

MarriedWoman
01-06-2005, 14:11
Ik heb er wel van gehoord, maar goed, zulke dingen komen vroeg of laat toch boven water.

mmu2
01-06-2005, 14:18
Ik zou dat niet kunnen, alles komt toch altijd uit.... Ik ken ook vrouwen die de hort opgaan, zonder dat hun man dat weet of wil... Mijn man heeft ook sommige dingen die hij liever neit heeft. Nou meestal begrijp ik dat dan ook en dan doe ik dat dan ook niet. En andersom natuurlijk ook. Een huwelijk is geven en nemen. EN vertrouwen, en geen misbruik van het vertrouwen ....

moslima_soussia
01-06-2005, 20:56
Nou zeg, zo wil ik inchallah toch niet leven :( Ik kan sowiezo niks geheim houden :o

soulfa
02-06-2005, 09:25
Al is een leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt het wel. Ik ken niemand die stiekem iets doet. Zo'n huwelijk houd het denk ik niet lang vol. Een goed huwelijk is gebaseert op vertrouwen.

ArabellaBlanca
02-06-2005, 10:32
ik heb daar eerlijk gezegd nooit van gehoord. kan me niet voorstellen dat je roken voor je man verborgen kan houden. iemand die rookt dat ruik je heel goed. en naar de bios enzo terwijl dat niet mag. die hebben lef.......................................... Ik had er ook nooit van gehoord, maar het gebeurt echt. Er zijn meiden die echt achter de rug van hun man om dingen moeten doen om afkeuring/ruzie te voorkomen. Mochten jullie niet gehoord hebben van meiden die stiekempjes hun ding doen, hebben jullie gehoord dan van mannen die hun vrouwtjes veel dingen verbieden? Nou in zo'n relatie komen die geheimzinnige dingen voor.

saadia29
02-06-2005, 12:53

Ik had er ook nooit van gehoord, maar het gebeurt echt. Er zijn meiden die echt achter de rug van hun man om dingen moeten doen om afkeuring/ruzie te voorkomen. Mochten jullie niet gehoord hebben van meiden die stiekempjes hun ding doen, hebben jullie gehoord dan van mannen die hun vrouwtjes veel dingen verbieden? Nou in zo'n relatie komen die geheimzinnige dingen voor. Dat getrouwde vrouwen stiekempjus van alles en nog wat uitspoken heb ik echt nog nooit gehoord of meegemaakt. Ik weet wel van een vriendin dat ze van haar man niet op marokko.nl mag, af en toe surft ze er weleens op maar that´s it. Mannen die hun vrouwen van alles en nog wat verbieden die zijn er in overvloed, vrouw van alles verbieden en zelf de **** op straat uithangen. Voor zulke mannen heb ik echt geen goed woord over, vrouw wijsmaken dat je haar moet beschermen, voor wie? als ik vragen mag, voor de grote boze wolf!!

Pagina's : [1] 2