Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes die een hoofddoek dragen

chebba_nassira
01-06-2005, 13:09

Salaam wa Alaykoem a zusters, ik heb een vraagje aan zusters die een hoofddoek dragen Eerst vraag: Wie heeft er een kaal plekje zijn hoofd? Tweede vraag: Wie heeft er van die plekjes aan haar oor? Ik draag nu al een paar jaar een hoofddoek en ik heb een kaal plekje op me hoofd en ik heb rode plekjes aan me oor. Dus ik ben benieuwd of ik nou de enige ben die dat heeft of dat er meerdere meisjes met dit probleem zitten. Ik ben benieuwd Ma salama

Mysticalia
01-06-2005, 13:16
Ik draag alook al een paar jaar de hoofddoek maar heb geen kale plekjes :confused: Ik zou naar de dokter gaan zzina. ;)

moslima_1985
01-06-2005, 14:22
Salam zuster, Ik heb geen last van kale plekken, maar mijn oren doen wel pijn als ik mijn hijaab afdoe. Echt een ondraagelijke pijn. Je moet gewoon naar de dokter gaan.

chebba_nassira
01-06-2005, 16:15
Wat moet de dokter dan zeggen????????

Mamoesh
01-06-2005, 16:32

Salaam Chebba Nassira, je vertelt dat je oren ontiegelijk pijn doen als je je hijaab afdoet, hoe draag je je hijaab dan? Ik had daar vroeger namelijk ook last van gehad,rode plekjes, blaar-achtig, want toen droeg ik 'm 2-delig.. Dus 1 sjaal in piraten-vorm en de 2e erover heen. Inmiddels draag ik gewoon van die hele grote sjaals, die alles bedekken en heb nergens last van.. Voor je kale plekken zou ik maar langs de dokter gaan, maar het kan ook zijn dat je je haar te strak vastzet... :confused: Nou meid, suc6 ermee! Ma3a salama...

moslima_1985
01-06-2005, 16:53
Ik denk dat als je de hijaab in de vorm van een piratenhoofdoek draagt en de de hijaab strak spant, dat dat heel veel pijn kan opleveren ( oorstreek). Ik draag hem namelijk eerst in de vorm van een piratenhoofddoek en dan doe ik er een lange hoofddoek over, die de gehele boezem bedekt. En geloof me als ik beide doeken aan het eind van de dag afzet, dan heb ik een enorme pijn aan mijn oren. Ik smeer er altijd wat zalf op en dat verzacht de pijn een beetje.

moslima_1985
01-06-2005, 16:54
Wat moet de dokter dan zeggen???????? Mischien dat hij haar kan helpen.

sheba87
01-06-2005, 20:01
hallo ik draag geen hoofddoek, maar ik heb 2 jaar geleden ook last gehad van een kale plek. Ik schrok heel erg toen ik het ontdekte, dus ben ik naar de dokter geweest en heeft er naar gekeken en zei dat het niets ernstigs is. ik kreeg wel een creme, maar die gebruikte ik niet en binnen enkele maanden had ik geen plekje meer. Dus dat heeft niets met hoofddoek te maken!!!!

lilmizz
02-06-2005, 01:09
Ik denk dat als je de hijaab in de vorm van een piratenhoofdoek draagt en de de hijaab strak spant, dat dat heel veel pijn kan opleveren ( oorstreek). Ik draag hem namelijk eerst in de vorm van een piratenhoofddoek en dan doe ik er een lange hoofddoek over, die de gehele boezem bedekt. En geloof me als ik beide doeken aan het eind van de dag afzet, dan heb ik een enorme pijn aan mijn oren. Ik smeer er altijd wat zalf op en dat verzacht de pijn een beetje. Dan doe je toch iets niet goed hoor... Ik had dat de eerste weken ook.. maar daarna niet meer..

chebba_nassira
02-06-2005, 08:57
Hallo meiden, Ik draag me hoofddoek gewoon over mijn boezem. Ik draag van die kleine doekjes die je voor 1 euro en dan zo een vierkante grote hoofddoek. Maar zoals jullie zeggen misschien doet ik het te strak. Bedankt voor jullie reacties

veenendaalmeid
02-06-2005, 09:03
nou lieve zuster ikdraag ook sinds een paar maanden hoofddoek, maar heb geen kale plekjes, het kan zijn dat je hem strak strekt daardoor, salam oealajkoem

Salama_4ever
02-06-2005, 12:17
Ik draag al bijna 10 jaar een hoofddoek, maar ik heb er ook geen kale plekken aan over gehouden. Maar die oorpijn waar je het over hebt daar kan ik wel iets over zeggen. Ik heb een tijdje meerdere hoofddoeken over elkaar heen gedragen (om het te combineren bij mijn kleding) en als ik mijn hoofddoek afdeed dan had ik heel veel last van mijn oren. Omdat het allemaal zo strak zat. Het voelde als een bevrijding als ik m niet op had (maar ja wie mooi wil moet pijn lijden). Ik zette mijn hoofddoek aan het begin heel vaak te strak vast met een speld aan de voorkant, waardoor ik elke dag een rode plek op mijn nek. Maar nu draag ik m anders en heb ik het probleem niet. ik draag nu weer gewoon hidjaab, maar zet m op een andere manier vast. En alhmdoelilah heb geen enkel rook plekje meer. Het bedekt alles en mijn hoofddoek zit niet zo standaard ( dat je je hoofddoek aan de bovenkant van je hoofddoek vastmaakt;)). Sterkte en inshallah zul je snel een oplossinh vinden voor je problemen. Salaam oe 3alikoem