Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gedichtjes en verhaaltjes

Military_Minded
10-03-2003, 17:03

ey.....ben ik de enige die die shiet rotzooit vind??? wat vinden mensen zo speciaal aan een gedicht...of een gaar verhaaltje??? :confused: :confused: :confused:

kickboxgirl
10-03-2003, 17:15
:confused: :( :o

Hindaatje
10-03-2003, 17:23
af en toe vind ik t wel leuk..

Military_Minded
10-03-2003, 17:42
ik vind het gewoon sjielig

MoCrOcHiCa
10-03-2003, 18:38

ik heb een verhaal af, en dat was me tog een lang verhaal ben nu bezig met het 2e , en ik vind het gewoon keileuk om te doen!!! wil je nu zeggen dat al die schrijvers allemaal zielig zijn????

Military_Minded
10-03-2003, 18:39
Origineel gepost door MoCrOcHiCa ik heb een verhaal af, en dat was me tog een lang verhaal ben nu bezig met het 2e , en ik vind het gewoon keileuk om te doen!!! wil je nu zeggen dat al die schrijvers allemaal zielig zijn???? ik vind van wel.....voor mij zijn jullie nerdjes

tutty_frutty
10-03-2003, 18:41
Origineel gepost door Military Minded ey.....ben ik de enige die die shiet rotzooit vind??? wat vinden mensen zo speciaal aan een gedicht...of een gaar verhaaltje??? :confused: :confused: :confused: Zo echt he mensen kunnen hier echt dramatisch doen. En die verhaaltjes worden standaard niet afgemaakt

tutty_frutty
10-03-2003, 18:43
Origineel gepost door Military Minded ey.....ben ik de enige die die shiet rotzooit vind??? wat vinden mensen zo speciaal aan een gedicht...of een gaar verhaaltje??? :confused: :confused: :confused: Je hebt groot gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marocmeisje
10-03-2003, 19:11
Is mooi hoor... vooral deze: Zegeningen!!! Laffe opmerkingen, schimpende blikken mensen die (stiekem) naar me kijken omdat ik een hidjaab draag... Ik zal er zegeningen voor krijgen! Lachende gezichten over m'n lange (wijde) kleding In de zomer: "Goh, dat is toch warm en benauwd, doe af dat ding." "NEE! want ik krijg de zegening!" Leven, in een niet-moslim samen'leving waarlijk, dat is een beproeving Al-hamdoe-liellaah: geprezen zij Allaah toch makkelijk verdiend, die zegening!

Ghatar_tangawia
10-03-2003, 19:17
Origineel gepost door marocmeisje Is mooi hoor... vooral deze: Zegeningen!!! Laffe opmerkingen, schimpende blikken mensen die (stiekem) naar me kijken omdat ik een hidjaab draag... Ik zal er zegeningen voor krijgen! Lachende gezichten over m'n lange (wijde) kleding In de zomer: "Goh, dat is toch warm en benauwd, doe af dat ding." "NEE! want ik krijg de zegening!" Leven, in een niet-moslim samen'leving waarlijk, dat is een beproeving Al-hamdoe-liellaah: geprezen zij Allaah toch makkelijk verdiend, die zegening! Prachtig meid... :D Tbarkellah :)

Military_Minded
10-03-2003, 21:04
shietttttttttt ga de de Quran lezen ofsjo

Angel
10-03-2003, 21:09
Origineel gepost door Military Minded shietttttttttt ga de de Quran lezen ofsjo shietttt 3la gezeik, damnnnnn Don't Read It If You Don't Like It, simpel toch :rolleyes: :rolleyes:

PerfectTangawia
10-03-2003, 21:13
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik hou heeeeeeeeeeel erg van dichten! dan is ook een vorm van uiten! :rolleyes: ik hou er ook van en ik ga ook met je mee dat het een uitdrukking is van je gevoelens..? TANGAWIA