Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gesloten bruidsjurk

Pagina's : [1] 2 3

nadiak
01-06-2005, 10:33

Salaam wa alaikoem, Meiden die binnekort of op de langetermijn trouwplannen hebben, wat is jullie keus qua bruidsjurk, ik zie hier heel veel best wel blote bruidsjurken maar ik hoor veel meiden ook zeggen dat ze een dichte jurk willen. Als je een dichtejurk wilt is het best wel moeilijk om eraan te komen, mijn vraag is nu wie willen dat en hoe gaan jullie dat doen, waar halen jullie die jurk vandaan. Voor de meiden die al getrouwd zijn en een gesloten bruidsjurk hadden, hoe kwamen jullie eraan? Groetjes, Nadia

SweetRose
01-06-2005, 10:35
ahH ik trouw in september en ik heb nog nix nix nix geregeld :hihi: laat staan bruidsjurk :moe:

nadiak
01-06-2005, 10:36
ahH ik trouw in september en ik heb nog nix nix nix geregeld :hihi: laat staan bruidsjurk :moe: Kemel bligair inshAllah, Gefeliciteerd, ik trouw ook in september inshAllah en ik heb bijna alles al geregeld, zelfs mijn bruidsjurk. moet ook wel want ik ga al over een paar weekjes naar marokko en als ik terug ben heb ik weinig tijd voor de bruiloft ;)

snoopie
01-06-2005, 10:38
ahH ik trouw in september en ik heb nog nix nix nix geregeld :hihi: laat staan bruidsjurk :moe: Als je het groot wil houden dan moet je nu zeker alvast beginnen. Ik heb een jaar lang lopen plannen. heel veel stress, ben er nu alhamdoellilah van af. Ik wens je heel veel succes en allah ykmelik belgair inschaalah.

nadiak
01-06-2005, 10:39

Als je het groot wil houden dan moet je nu zeker alvast beginnen. Ik heb een jaar lang lopen plannen. heel veel stress, ben er nu alhamdoellilah van af. Ik wens je heel veel succes en allah ykmelik belgair inschaalah. Heb jij een gesloten bruidsjurk? Vertel er dan meer over of heb je er toevallig een foto van?

nadiak
01-06-2005, 10:40
http://fotos.marktplaats.nl/fotos/kleding/trouwjurken/79062.jpg Van marktplaats, wat vinden jullie hiervan?

snoopie
01-06-2005, 10:46
Heb jij een gesloten bruidsjurk? Vertel er dan meer over of heb je er toevallig een foto van? Ik had een boot hals, schouders zijn dus wel bloot, maar ik had ook drie kwart strakke mouwtjes. Hele mooie jurk. Had hem gekocht en nu ligt ie in de kast.

snoopie
01-06-2005, 10:46
http://fotos.marktplaats.nl/fotos/kleding/trouwjurken/79062.jpg Van marktplaats, wat vinden jullie hiervan? Vind hem voor oudere vrouwtjes.

nadiak
01-06-2005, 10:47
Ik had een boot hals, schouders zijn dus wel bloot, maar ik had ook drie kwart strakke mouwtjes. Hele mooie jurk. Had hem gekocht en nu ligt ie in de kast. Plaats er een foto van, misschien dat je er iemand anders blij meekunt maken inshAllah.

snoopie
01-06-2005, 11:03
Plaats er een foto van, misschien dat je er iemand anders blij meekunt maken inshAllah. Ik moet dan de foto laten scannen daar heb ik nu geen tijd voor.

nadiak
01-06-2005, 11:08
Ik moet dan de foto laten scannen daar heb ik nu geen tijd voor. ben benieuwd inshAllah binnenkort :D

marocina
01-06-2005, 11:42
maar waarom een dichte jurk, je zit alleen met vrouwen en je man en het is tenslotte officieel je man en als ik naar buiten ga heb ik een selhem die en mijn haar bedekt omdat ik hoofddoek draag en de rest

snoopie
01-06-2005, 11:46
ben benieuwd inshAllah binnenkort :D Inschaalah.

miss_burberry
01-06-2005, 11:49
Ik moet dan de foto laten scannen daar heb ik nu geen tijd voor. Hij is echt mooi die jurk.. :Iluvu: Prachtig.. Vooral die boothals.. Wil er ook zo 1 :D Alles goed verder snoop.. :zwaai:

nadiak
01-06-2005, 12:15

Omdat het netter staat, je draagt altijd dichte kleding en dan opeens ga je los. Iedereen moet zelf weten, maar ik wil graag een dichte jurk :D

Pagina's : [1] 2 3