Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : En? Zijn we al bikiniklaar??

Pagina's : [1] 2

Tornado
01-06-2005, 10:19

Ik nog steeds niet, maar ik doe er ook niks aan. Mijn probleemgebied is mijn buik, de spieren zijn slap en ik heb een hangbuikje :maf2: , verschrikkelijk. En ik moet nog de hele zooi ontharen :jammer:

zina-karbonkel
01-06-2005, 11:40
helemaal niet klaar. heb ook op 3 maanden tijd een super buikje gecrieerd. Ik heb steeds honger. Een uur na eten heb ik terug honger. En ik weet niet wat ik moet doen om die honger te stillen. Ik heb wel altijd al een maatje 34/36 gehad, maar die buik en billen !!!!!!!!!!!euhhhhhhh het is echt lelijk!!!! + ik neem antibiotica voor mijn puisten ( nog 1.5 maand te slikken), dus mag ik niet onder zonnebank of in de zon. Heb 2 weken geleden toch geprobeerd te zonnen en was 3 dagen dood ziek. ik zie zo wit.... en dan nog de beharing!!!! Ik laat het voorlopig zo, tot ik wat aan mijn figuur gedaan heb en tot ik weer in de zon mag. Ofwel buikspier oefeneningen, maar dan ga je er veel moeten doen per dag ofwel extreem dieet!! Veel succes alvast!!!

ArabellaBlanca
01-06-2005, 12:17
Ik nog steeds niet, maar ik doe er ook niks aan. Mijn probleemgebied is mijn buik, de spieren zijn slap en ik heb een hangbuikje :maf2: , verschrikkelijk. En ik moet nog de hele zooi ontharen :jammer: Haha! Bikiniklaar. Grappig woordje. Zelf schommel ik tussen maatje 36 en 38 en zou het graag willen houden op 36. Ben altijd bikiniklaar, al zou ik maatje 42 hebben. Als ik wil zwemmen dan maakt het mij niet uit hoe ik eruit zie. Vind het jammer dat er zoveel meiden zijn die zich niet lekker in hun vel voelen.

tangia21
01-06-2005, 12:41
Haha! Bikiniklaar. Grappig woordje. Zelf schommel ik tussen maatje 36 en 38 en zou het graag willen houden op 36. Ben altijd bikiniklaar, al zou ik maatje 42 hebben. Als ik wil zwemmen dan maakt het mij niet uit hoe ik eruit zie. Vind het jammer dat er zoveel meiden zijn die zich niet lekker in hun vel voelen. als die meiden zich willen bedekken en geen bikini willen dragen, dan betekend dat niet gelijk dat ze zich niet lekker in hun vel voelen :moe:

ArabellaBlanca
01-06-2005, 13:00

als die meiden zich willen bedekken en geen bikini willen dragen, dan betekend dat niet gelijk dat ze zich niet lekker in hun vel voelen :moe: Heb het over de meiden die extra hard trainen en zich verhongeren om in de zomer 'bikiniklaar' te zijn. Dat doet een persoon meestal alleen als ie zich niet lekker in zijn vel voelt.

nadoria_zinador
01-06-2005, 13:08
Ik nog steeds niet, maar ik doe er ook niks aan. Mijn probleemgebied is mijn buik, de spieren zijn slap en ik heb een hangbuikje :maf2: , verschrikkelijk. En ik moet nog de hele zooi ontharen :jammer: Je kan ook een hempje dragen met een boxer is ook heel leuk...... Vergeleken met een bikini ;)

Tornado
01-06-2005, 14:25
Je kan ook een hempje dragen met een boxer is ook heel leuk...... Vergeleken met een bikini ;) Hempje en een boxer ???? :maf: Geeft ook zeer lelijke afdrukken............... kortom, neen.

BelovedMoslima
01-06-2005, 14:31
Ik ben altijd al bikiniklaar :hihi: Je moet er altijd goed uitzien :o

Bachelorette
01-06-2005, 15:25
hele zooi ontharen? loop je altijd behaard dan? :o

bentayeb_beauty
01-06-2005, 15:29
hele zooi ontharen? loop je altijd behaard dan? :o :haha: Dacht ik ook aan

ClassyCasaouia
01-06-2005, 16:14
hele zooi ontharen? loop je altijd behaard dan? :o Ik wou net zeggen :hihi: Ik ben al bikiniklaar moet alleen ff onder de zonnebank.. had ik vorig jaar niet gedaan was echt :eek:

nadoria_zinador
01-06-2005, 16:14
Hempje en een boxer ???? :maf: Geeft ook zeer lelijke afdrukken............... kortom, neen. Ik vind dit beter hoor dan dat je al je vet laat zien als je dat bij je buik hebt:rolleyes: http://img53.echo.cx/img53/1224/8275678sc.jpg (http://www.imageshack.us) Maar alhemdolilah doe ik er zelf niet aan dat soort dingen dragen alleen in een sauna of vrouwen zwembad :)

Moeskiela
01-06-2005, 16:40
:eek: Ben ook nog niet klaar en idd ik voel me zo niet lekker. Je wil niet weten hoe mijn benen eruitzien laatst werd ik wakker en ik schrok gewoon, dacht dat er een man in mijn bed zat. En dan nog niet te spreken over mijn buikje...niet gezond! Nog 1 maand..... Moeskiela

cheima
01-06-2005, 18:53
:eek: Ben ook nog niet klaar en idd ik voel me zo niet lekker. Je wil niet weten hoe mijn benen eruitzien laatst werd ik wakker en ik schrok gewoon, dacht dat er een man in mijn bed zat. En dan nog niet te spreken over mijn buikje...niet gezond! Nog 1 maand..... Moeskiela :haha: Nog een man in je bed zat? Hoe bedoel je dat? Nog één maand inderdaad. Ouff. :hihi:

Schoonheid20
01-06-2005, 19:16

Ik nog steeds niet, maar ik doe er ook niks aan. Mijn probleemgebied is mijn buik, de spieren zijn slap en ik heb een hangbuikje :maf2: , verschrikkelijk. En ik moet nog de hele zooi ontharen :jammer: Ik ben er helemaal klaar voor :nijn:

Pagina's : [1] 2