Bekijk originele versie : Uitleg van deze droom
tetouan1975
01-06-2005, 03:35
Mijn moeder droomde:
Dat mijn moeder en mijn vader boodschappen gingen doen. Toen ze thuis kwamen stond mijn moeder in de tuin. Ze zag daar een grote konijn. Die konijn kreeg op een gegeven moment allemaal kleine konijntjes. Ze was aan het bevallen. Het werden er heel veelllll. Op een gegegeven moment sprongen deze kleine grijze konijntjes op mijn moeder's jas. Mijn moeder was ze van haar jas aan het halen, en zei, ze zijn zo mooi, maar dit is te veel, maar ze klommen er weer op. Dus mijn moeder liep het huis binnen met die jas en zei, waarom willen ze niet weg, dit is te veel, en hing haar jas op, in de andere tuin.
Wat is de betekenis hiervan? Al die konijnen die zich aan haar vastkleefde?En maar niet los wouden laten?
:confused:
Zie graag alleen de serieuze reacties tegemoet!
ik zit nu voor je te kijken in islamitische boekje uitleg van dromen maar kan er geen konijnen in vinden :(
missriffia21
01-06-2005, 13:03
Salaam Najla_m
Mag ik je vragen waar je dat boek hebt gekocht of weet
je waar ik het kan bestellen. Ik wil heel graag een boek
over de uitleg van bepaalde dromen.
Alvast bedankt
Riffia
Missiz_Koerd
01-06-2005, 13:46
misschien verlangt je moeder naar haar kleinkinderen
Wahdania
01-06-2005, 13:46
Mijn moeder droomde:
Dat mijn moeder en mijn vader boodschappen gingen doen. Toen ze thuis kwamen stond mijn moeder in de tuin. Ze zag daar een grote konijn. Die konijn kreeg op een gegeven moment allemaal kleine konijntjes. Ze was aan het bevallen. Het werden er heel veelllll. Op een gegegeven moment sprongen deze kleine grijze konijntjes op mijn moeder's jas. Mijn moeder was ze van haar jas aan het halen, en zei, ze zijn zo mooi, maar dit is te veel, maar ze klommen er weer op. Dus mijn moeder liep het huis binnen met die jas en zei, waarom willen ze niet weg, dit is te veel, en hing haar jas op, in de andere tuin.
Wat is de betekenis hiervan? Al die konijnen die zich aan haar vastkleefde?En maar niet los wouden laten?
Ik denk dat het el gair betekent.
maar ik weet niet precies wat konijnen vertegenwoordigen in
een droom, dus als iemand dat weet, dan kan je de hele
droom ontpuzzelen.
succes
Wahdania
01-06-2005, 13:51
positief:
Een konijn eten kan betekenen dat
u uw werk graag en met succes doet.
Negatief:
Dromen over veel konijnen duidt op de angst
ondermijnd te worden door vijanden.
maarja dit is een nederlandse versie!
islamitische droomweergave is veel efficiƫnter.
oemmaryam
01-06-2005, 16:01
salaamoe3aljkoem
elgair inshallaah ,,ik weet wel dat je slechte dromen nooit moet navertellen om dat
die de leugens van shajtaan zijn ,
heb ik ook even een vraag aan najla m
zou je voor mij willen kijken wat het betekent als
iemand huilend wakker wordt en of huilt in zijn slaap
als het in je boek staat zou ik het heel graag willen weten
en kun je me de naam van het boek geven ,
jazakie allahoe gairan oegti
wasalaamoe3aljkoem wr wb
je zuster in de islaam
alhaqieqat
01-06-2005, 16:30
positief:
Een konijn eten kan betekenen dat
u uw werk graag en met succes doet.
Negatief:
Dromen over veel konijnen duidt op de angst
ondermijnd te worden door vijanden.
maarja dit is een nederlandse versie!
islamitische droomweergave is veel efficiƫnter.
Klopt!
Bron:
http://www.marnegebied.nl/droomsymbolen.htm :D
Beslama,
Wahdania
01-06-2005, 18:06
Klopt!
Bron:
http://www.marnegebied.nl/droomsymbolen.htm :D
Beslama,
hehe Ja! Van die site heb ik het losgepeutert. :hihi:
na een beetje googlen kwam ik daar terecht.
kus.
chebbatamazight
02-06-2005, 13:42
jou moeder heeft vijanden waar zij helemaal nix van af weet
noord_side
02-06-2005, 14:38
mischien dat dat elbaraka is............
Wahdania
02-06-2005, 16:06
jou moeder heeft vijanden waar zij helemaal nix van af weet
denk het ook.
manahraf
02-06-2005, 16:12
je droom heeft pas betekenis als je met lohdo bent gaan slapen en voor al fajr hebt gedroomd anders stelt het allemaal niks voor
noortje88
10-08-2005, 20:33
Salaam tetouan1975,
ik heb hier een boek vertaald naar het nederlands. Ik neem het gewoon over je moet maar kijken of je er wat aan hebt. Mijn ervaring is dat het klopt. Kan ook niet anders het is van het arabisch naar nederlands vertaald.
KONIJN: Dit vertegenwoordigt een vrouw die iemand niet baat noch schaadt.
EEN LANGE JAS ZOALS EEN ACHKAN OF JOEBBAH: Dit is het goede nieuws dat er iets fijns staat te gebeuren.
EEN GEVOERDE LANGE JAS: Dit staat voor de vrouw van de dromer. Hetzelfde geldt voor een deken, pyjama en een laken waar men op slaapt. Als iets van het bovenstaande verbrand wordt gezien of van hem wordt weggegrist betekent het, dat hij zijn vrouw gaat verlaten, of door de dood of door echtscheiding.
Als er wordt gedroomd dat hij tegengewerkt wordt om iets van het bovenstaande te verkrijgen, of het wordt van hem gestolen, betekent het dat hij van zijn vrouw wil scheiden maar daarin niet zal slagen.
Dit is wat ik heb gevonden.
Wens je al het goede toe en moge Allah over je waken.
Salaam noortje88
Mijn moeder droomde:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.