Bekijk originele versie : Hoe weet je dat je je ware hebt gevonden?
moussystyles
10-03-2003, 15:42
Salaam Aleikum,
Mensen hoe weet je of je je ware hebt gevonden?
elhabiba
10-03-2003, 15:43
vraag ik me ook altijd af.....
souskebab
10-03-2003, 15:44
Origineel gepost door moussystyles
Salaam Aleikum,
Mensen hoe weet je of je je ware hebt gevonden?
de ware bestaat niet...:jammer:
Ghatar_tangawia
10-03-2003, 15:44
Ik denk dat je dat intuitief wel kunt weten.....
Als je iemand kent dan he... :D
moussystyles
10-03-2003, 15:46
Dat is niet waar Habiba ik ben Fadil weet je nog?
Er zijn alleen meerdere waren! Geloof mij er zijn nog mensen die pure liefde hebben te geven en normen waarden hoog houden en er zijn mensen waar bij je echt in goede handen bent.
Salaam Aleikum,
Fadil
moussystyles
10-03-2003, 15:48
Salaam Aleikum,
Tangawia Ghatar ben het met je eens dat je dit intuitief wel kunt weten maar tja soms wil je het hier niet op wagen snappie?
Salaam Aleikum,
Fadil
slimiatje
10-03-2003, 16:00
Die is er niet
elhabiba
10-03-2003, 16:01
Dat is niet waar Habiba ik ben Fadil weet je nog?
Er zijn alleen meerdere waren! Geloof mij er zijn nog mensen die pure liefde hebben te geven en normen waarden hoog houden en er zijn mensen waar bij je echt in goede handen bent.
Salaam Aleikum,
Fadil
ja tuurlijk ken ik je nog enne zoals ik al zei in mn vorige gedicht
de ware is niet de echte ware
die je in de steek laat maar een halve gare....
nou ik weet zo niet of je het wel meteen kunt weten of hij/zij de ware is, ik denk dat je die persoon gewoon beter moet kennen voordat je kunt zeggen of hij/zij de ware is
moussystyles
10-03-2003, 16:05
Salaam Aleikum Habiba,
Tja ik heb een moeilijke vraag wanneer ken je iemand en weet je dus of het de ware is is 5 maanden genoeg zo nee wanneer dan wel of moet je dat zelf bepalen?
Salaam Aleikum,
P.s je krijgt morgen te horen inshallah als ik **** vanavond te spreken krijg.......
Fadil
elhabiba
10-03-2003, 16:09
Salaam Aleikum Habiba,
Tja ik heb een moeilijke vraag wanneer ken je iemand en weet je dus of het de ware is is 5 maanden genoeg zo nee wanneer dan wel of moet je dat zelf bepalen?
Salaam Aleikum,
P.s je krijgt morgen te horen inshallah als ik **** vanavond te spreken krijg.......
Fadil
weet je he, sommige mensen komer na jaren en jaren pas achter dat ze hun leven hebben verspild aan iemand die niet de ware blijkt te zijn....dus 5 maanden 1 maan misschien wel 1 dag kan genoeg zijn...
maar als je het zo gaat bespreken dan vraag ik me eigenlijk af wat de ware eigenlijk is....
enne ik wacht op jou bericht :zwaai:
Emotions
10-03-2003, 16:10
De ware bestaat niet, dus je zal het nooit weten
elhabiba
10-03-2003, 16:16
Origineel gepost door Emotions
De ware bestaat niet, dus je zal het nooit weten
tja wat is de ware???? om iets te kunnen vinden moet je wel weten wat het is...
moussystyles
10-03-2003, 16:21
Salaam Aleikum,
Ik blijf stellig in mijn mening de WARE bestaat wel! Kom op nou waarom zijn mensen zo pessimistisch Allah (swt) stelt men vaak op de proef en laat je slechte dingen gebeuren maar als jou iman niet afneemt maar juist toeneemt dan zal Allah (swt) jou echt wel belonen! Voor elke goede man staat een goede vrouw klaar en andersom natuurlijk inshallah.
Salaam Aleikum,
Fadil
elhabiba
10-03-2003, 16:27
Salaam Aleikum,
Ik blijf stellig in mijn mening de WARE bestaat wel! Kom op nou waarom zijn mensen zo pessimistisch Allah (swt) stelt men vaak op de proef en laat je slechte dingen gebeuren maar als jou iman niet afneemt maar juist toeneemt dan zal Allah (swt) jou echt wel belonen! Voor elke goede man staat een goede vrouw klaar en andersom natuurlijk inshallah.
Salaam Aleikum,
Fadil
:goedzo:.......hamoelilah ben niet pessimistisch ik geloof in een gelukkig huwelijk met de juiste man/vrouw maar ware...dat betekent dat er dan maar 1 iemand is die je gelukkig kan maken en als die gene weg is dan ben je verloren....daar geloof ik dus niet in...
moussystyles
10-03-2003, 16:33
Salaam Aleikum,
Ja ik ben het helemaal met je eens Habiba was eigenlijk ff helemaal me van onbewust dat ware dat het dan om enkelvoud gaat duh stom he nee maar ff serieus ik weet zeker dat er meerdere waren zijn dus maar het is aan het lot of jij die tegen zult komen je kan vechten hoe je wil maar je kan het lot toch niet veranderen het zal gaan zoals het zal gaan mashallah wat ik eigenlijk wou bereiken met deze topic is erachter komen hoe je weet of je voor iemand moet gaan of niet ik weet heus wel dat je die keuze zelf moet maken maar had gehoopt op uiteenlopende meningen en wat tips of zo maar weet ook wel dat het moeilijk is tja ik weet het ook niet meer..............
Salaam Aleikum,
Fadil
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.