Bekijk originele versie : ''Mijn lieve zus, moeder van 4 kinderen....''
TbarkAllah:o Heeft last van de 'Jeuk-eritus' oftewel jeuk:jammer: Wat kun je hier tegen doen, ze krabt zichzelf te pletter..maar krijgt daardoor extreem rode vlekken op haar huid en bultjes. Dit is haar eerder overkomen omdat ze een bepaald medicijn innam voor wat ze allergisch was.
Wie kent er shi middeltje tegen jeuk? Ze mag niet meer krabben:kwaad:
het is duidelijk een allergie, ze zou naar de eerste hulp moeten gaan om dat te stoppen en voor onderzoek.
Ze is nu hysterisch aan 't gillen omdat die vlekken zich in een rap tempo over d'r lichaam verspreiden. Ik zeg jullie `1 ding: Ik slaap zo niet in haar buurt.
sammy_boeffie
31-05-2005, 22:12
Ik moe ook de hele tijd krabben :moe:
Ben verbrand als de mother f*cker :moe:
Ik moe ook de hele tijd krabben :moe:
Ben verbrand als de mother f*cker :moe:
Allah ie shafik, je bent ook zo wit gebruik factor +20 is beter voor jouw huidl.
Ze is nu hysterisch aan 't gillen omdat die vlekken zich in een rap tempo over d'r lichaam verspreiden. Ik zeg jullie `1 ding: Ik slaap zo niet in haar buurt.
Een allergie is gevaarlijk en moet direct behandeld worden.
Ze is half genezen, ze reageert zo op 't gemis van m ijn zwager die momenteel onder de zon ligt in Tunesie.. Ik mis die nerd:kwaad:
sammy_boeffie
31-05-2005, 22:40
Allah ie shafik, je bent ook zo wit gebruik factor +20 is beter voor jouw huidl.
Emien
:hihi:
Heb olijf olie gesmeerd :hihi: K voelde mezelf van binnen helemaal branden :hihi:
Noooooooooooit meer:moe:
chica_tangawia
31-05-2005, 22:50
cardiflor helpt erg tegen jeuk. maar is ze al wel voor de zekerheid naar de doc geweest?
thefa2girl
01-06-2005, 01:17
Jaah het beste is naar de dokter gaan he...
zina-karbonkel
01-06-2005, 09:20
Bad vullen met warm water en appelazijn. Dan kalmeert de huid en gaat ze minder jeuk hebben. Ook Fenistil: (druppeltjes) bij apotheek te verkrijgen, helpen na een half uur. worden in bloed opgenomen en jeuk is totaal verdwenen!!!
Sweetmocro1
03-06-2005, 12:45
Hey Ouidathá je ondertekkening is echt grappig :hihi:
TbarkAllah:o Heeft last van de 'Jeuk-eritus' oftewel jeuk:jammer: Wat kun je hier tegen doen, ze krabt zichzelf te pletter..maar krijgt daardoor extreem rode vlekken op haar huid en bultjes. Dit is haar eerder overkomen omdat ze een bepaald medicijn innam voor wat ze allergisch was.
Wie kent er shi middeltje tegen jeuk? Ze mag niet meer krabben:kwaad:
En hoe is het nu met haar?
En hoe is het nu met haar?
Alhamdolilah, ze heeft geen jeuk meer maar wel wat rode plekken aan de jeuk overgehouden. Het blijkt dat ze namelijk allergisch is voor'penicilline' ze had voor 't zelfde geldt dood kunnen gaan aldus haar huisarts..Allah iey 7fad. Gelukkig is ze er goed vanaf gekomen.
je moet een speciale zalf kopen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.