Bekijk originele versie : Wat is/was jullie beste fraude-truuk tijdens tentamens?
Hebben jullie weleens gefraudeerd tijdens tentamens en hoe hebben jullie dit gedaan? Ik ben al een tijdje afgestudeerd , maar mijn grootste fraudeactie was dat ik een tentamen heb gemaakt voor een vriendin. Ik was toen zo blij dat Nederlanders het verschil niet zien tussen een Turks en Marokkaans meisje haha.
Sahra
elhabiba
10-03-2003, 15:18
djelaba aan en onder op mn broek papiertje plakken en als iemand argwaan kreeg gewoon djelaba naar beneden trekken en iemand moest eens durven mij aan te raken....enne ook al zou hij dat doen in djellaba heb je die zakken die gaten hebben...ewa jah jullie weten wat ik bedoel dus die papiertje kun je zo weghalen...:stout:
pietjepuk83
10-03-2003, 15:33
Ik heb altijd gespiekt, en blijf ook altijd spieken!!!
Somaya_Riffia
31-03-2003, 16:46
Origineel gepost door Sahra22
Hebben jullie weleens gefraudeerd tijdens tentamens en hoe hebben jullie dit gedaan? Ik ben al een tijdje afgestudeerd , maar mijn grootste fraudeactie was dat ik een tentamen heb gemaakt voor een vriendin. Ik was toen zo blij dat Nederlanders het verschil niet zien tussen een Turks en Marokkaans meisje haha.
Sahra
Ik fraudeer nooit :jammer: :ego:
Doe het met mijn eigen kracht :MY BRAINS :bril: :hihi:
DieselGirly
31-03-2003, 16:50
Origineel gepost door Somaya_Riffia
Ik fraudeer nooit :jammer: :ego:
Doe het met mijn eigen kracht :MY BRAINS :bril: :hihi:
:o ........ik ook........IS HET BESTE......
straks is je huisarts ook zo gekomen aan zijn diploma...lekker met aflijken/frauderen....... :eek:
:zwaai:
samira_el
31-03-2003, 16:50
sleutel-incident..
Iets wat ik mijn leven lang niet vergeten zal
DieselGirly
31-03-2003, 16:59
SJO MANG............ALLEMAAAAAAAAAL GANGSTA'S HIERSJOOOOOO
Somaya_Riffia
31-03-2003, 17:06
KissFouzia
:goedzo: En je taxi chauffeur blijkt zijn rijbewijs bij de Neckermann gekocht te hebben :D
Ik ben de Master in spieken :bril: Niet echt waar je trots om mag zijn eigelijk.
Ik heb vrienden uit hogere klassen die me alle proefwerken geven. En ik heb zo'n luie leraren die bijna nooit een nieuw pw maken.
Somaya_Riffia
31-03-2003, 17:20
Origineel gepost door flour
Ik ben de Master in spieken :bril: Niet echt waar je trots om mag zijn eigelijk.
Ik heb vrienden uit hogere klassen die me alle proefwerken geven. En ik heb zo'n luie leraren die bijna nooit een nieuw pw maken.
A en B versie :rolleyes:
C_OUJDIA
31-03-2003, 17:23
Neem een goedkope Big-balpen.Haal de vulling eruit.Schrijf op een klein papiertje met codetaal de antwoorden.
Stop dit papiertje in de balpen.Doe de vulling er weer in en klaar:D
Grafische Rekenmachine is mijn leven :cool::D
Somaya_Riffia
31-03-2003, 17:31
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Heb ik ook alleen ik kan niets met dat domme ding :rolleyes:
Explain please :D
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
:hihi: I feel ya :goedzo:
Somaya_Riffia
31-03-2003, 17:32
Origineel gepost door Feziefez
:hihi: I feel ya :goedzo:
Kan iemand het mij uitleggen :tranen: :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.