Bekijk originele versie : Ff Een Vraagje Aan Jullie...
AllureChanel
31-05-2005, 15:28
WAT ZOUDEN JULLIE ERVAN VINDEN ALS JE VRIEND/VERLOOFDE TEGEN JE ZEGT: BEL ME VOORTAAN MAAR PRIVé, WANT DAN IS HET VOOR MIJ EEN VERASSING ALS IK OPNEEM EN ZEKER ALS JIJ ( IK DUS) HET BENT!
DAT WAS ZIJN REACTIE...
IK HOOR HET WEL VAN JULLIE! :goedzo:
GROETJES MOI!
zina_maghrebia
31-05-2005, 15:33
Ik zou hem dan alleen met nummer weergave bellen :moe:
lady1980
31-05-2005, 15:35
een vreemd verzoek vind ik dat....... ik vind het zelfs een beetje verdacht.... kifesh, wil hij niet dat een andere meid ziet dat je hem belt ofzo??
vaag, zeer vaag. :jammer:
zina_maghrebia
31-05-2005, 15:37
een vreemd verzoek vind ik dat....... ik vind het zelfs een beetje verdacht.... kifesh, wil hij niet dat een andere meid ziet dat je hem belt ofzo??
dat vraag ik me dus ook af :jammer:
AllureChanel
31-05-2005, 15:59
Ik zou hem dan alleen met nummer weergave bellen :moe:
DAT WILT HIJ DUS NIET, DUS GEWOON AFGESCHERMD BELLEN... :(
AllureChanel
31-05-2005, 16:01
IK VOND HET OOK AL RAAR (DAT HAD IK HEM OOK GEWOON GEZEGD), MAAR VERTROUWEN DOE IK HEM ZEKER, HOOR!WIJ GAAN NA DE VAKANTIE IN ONDERTROUW EN DAARNA VOLGT INSHALLAH EEN BRUILOFT.
najlae_tanger
31-05-2005, 17:26
Waarom al die negativiteit..
meiden meiden toch...
ze zegt dat ze hem vertrouwd enzo.
Ik zou me vereerd voelen als hij het zou zeggen en als ik hem vertrouwde enzo en 100% weet dat ie niets stiekems doet...
want dan bel ik hem prive...neemt ie nors op...denkt ie dat iemand anders et is..hoort ie mijn stem en denkt ie: YES MY LADY....en dan is zijn dagje weer wat beter:D
miss_yosraahhh
31-05-2005, 21:15
misschien wilt hij dat zijn vrienden jou nummer niet zien ;)
of wil hij echt verrast worden door jou :stout: hihihihi:hihi:
ik zou me er niet te veel mee bezighouden :)
:zwaai:
het kunnen allerlei redenen zijn.
trek niet al te snel conclusies erover.
AllureChanel
01-06-2005, 11:21
Waarom al die negativiteit..
meiden meiden toch...
ze zegt dat ze hem vertrouwd enzo.
Ik zou me vereerd voelen als hij het zou zeggen en als ik hem vertrouwde enzo en 100% weet dat ie niets stiekems doet...
want dan bel ik hem prive...neemt ie nors op...denkt ie dat iemand anders et is..hoort ie mijn stem en denkt ie: YES MY LADY....en dan is zijn dagje weer wat beter:D
Bedankt, meid! :goedzo:
Dat is ook precies wat hij mij vertelde, echt waar! Maar ik hou me er helemaal niet meer bezig, hoor! Bel hem gewoon privé en z'n dag is weer goed, zoals je al zei!
:banana:
misz_sanae
01-06-2005, 13:57
Niks van denken, Ik bedoel je gaat toch niet zomaar met iemand trouwen die je niet vertrouwt, dus het spreekt voor zich dat je dan niet gaat denken dat hij er andere bedoelingen mee heeft. Meid hij vind je gewoon zo speciaal dat hij wil dat je hem verast.
sannaehilwa
01-06-2005, 20:05
meid het enigeeeeeee wat hij wilt is dat zijn schatje tegen hem praat wanneer hij opneemt en denkt dat het zijn domme baas ofzo is haha, trust me als jullie in ondertrouw gaan insha allah dan betekent het dat hij serieus is en iemand die serieus is gaat je niet bedriegen, he is in loveeeeeeeee, hij heeft het gewoon zwaar te pakken . Je bent het lichtpuntje in zijn leven yek? ahh, waar is MIJN mannetje toch , joehoee waar blijf je , ik WACHT!!!!
KOESSSIESSS SANNAE :)
IK VOND HET OOK AL RAAR (DAT HAD IK HEM OOK GEWOON GEZEGD), MAAR VERTROUWEN DOE IK HEM ZEKER, HOOR!WIJ GAAN NA DE VAKANTIE IN ONDERTROUW EN DAARNA VOLGT INSHALLAH EEN BRUILOFT.
Als je je afvraagt waarom hij wilt dat je hem alleen prive belt, moet je een keertje, niet meteen nu!, een keer gewoon met nummerweergave bellen....
Als hij dan raar reageert en zegt dat je hem niet meer met nummerweergave moet bellen, alleen prive, dan zou ik me toch een beetje zorgen maken.... :rolleyes:
Maar goed,
Veel succes inshallah en komt het allemaal goed :goedzo:
FASHIONATA
02-06-2005, 11:15
freak
AllureChanel
02-06-2005, 12:03
freak
MAG IK VRAGEN WAAR DIT OPSLAAT??? :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.