Bekijk originele versie : geen tijd gehad om inkopen te doen voor de zomer
ben ik de enige hier wella? :confused: iedereen die ik ken is massaal bezig of is bijna klaar, i aint bought shit :moe: aint got the time..te druk schema..pff k moet maar eens snel aan de slag denk ik??
trouwens hoeveel broeken,rokken en truitjes nemen jullie ongeveer mee? :D
Je bent niet de enige al hoewel, het is niet zo dat ik niets heb gekocht. Ik heb al 2 lange rokken gekocht, 2 knierokken. Eén nieuwe zomermodel spijkerjeans, en één truitje. Dit is dus niets ik moet hard opzoek naar leuke zomertruitjes. Ohja, ik heb ook al 2 soorten muiltjes gekocht zwart en wit. Maar dat stelt niet veel voor.
Het echte shoppen moet nog beginnen! :(
Hoeveel ik meeneem? Pfoe, dat weet ik niet hoor. Nooit genoeg in elk geval. Je wilt toch elke dag wat anders aan.
Cheima.
Ana_La_Nuite
31-05-2005, 14:18
ben ik de enige hier wella? :confused: iedereen die ik ken is massaal bezig of is bijna klaar, i aint bought shit :moe: aint got the time..te druk schema..pff k moet maar eens snel aan de slag denk ik??
trouwens hoeveel broeken,rokken en truitjes nemen jullie ongeveer mee? :D
Oeh ik dacht al dat ik de enigste was. Ik heb het op dit moment echt druk en ik kan pas over 3 weken echt gaan inpakken/shoppen enzo...maar ja omdat het dan te laat is ga ik er denk ik toch even tussen uit dit weekend :D
Je bent niet de enige al hoewel, het is niet zo dat ik niets heb gekocht. Ik heb al 2 lange rokken gekocht, 2 knierokken. Eén nieuwe zomermodel spijkerjeans, en één truitje. Dit is dus niets ik moet hard opzoek naar leuke zomertruitjes. Ohja, ik heb ook al 2 soorten muiltjes gekocht zwart en wit. Maar dat stelt niet veel voor.
Het echte shoppen moet nog beginnen! :(
Hoeveel ik meeneem? Pfoe, dat weet ik niet hoor. Nooit genoeg in elk geval. Je wilt toch elke dag wat anders aan.
Cheima.
wanneer vertrek jij naar maroc? ik 4 juli i guess..
maar je hebt iniedergeval al wat toch , ik heb ook niet echt een budget dit jaar dus ik denk dat ik voor zo goedkoop mogelijk ga, 2 lange rokken? zigeunerrokken? die zijn zo mooi he..pff elke dag iets anders..dan zou ik een fortuin moeten meenemen.. k neem voor een week kleren mee..bijv 7 broeken en dan iets meer truitjes..combineer k dat gewoon :D
Oeh ik dacht al dat ik de enigste was. Ik heb het op dit moment echt druk en ik kan pas over 3 weken echt gaan inpakken/shoppen enzo...maar ja omdat het dan te laat is ga ik er denk ik toch even tussen uit dit weekend :D
hier nog 1, pfff wanneer vertek jij?
wanneer vertrek jij naar maroc? ik 4 juli i guess..
maar je hebt iniedergeval al wat toch , ik heb ook niet echt een budget dit jaar dus ik denk dat ik voor zo goedkoop mogelijk ga, 2 lange rokken? zigeunerrokken? die zijn zo mooi he..pff elke dag iets anders..dan zou ik een fortuin moeten meenemen.. k neem voor een week kleren mee..bijv 7 broeken en dan iets meer truitjes..combineer k dat gewoon :D
4 juli???? Bijna man! Lekker hoor. Ik ga pas rond de 15 en anders pas de 22ste. Me broertje heeft laat vakantie dit jaar vandaar.
Ik heb 2 zigeunerrokken, en zwarte en een mosgroene. 7 broeken, bedoel je linnenbroeken enzo?
Ben ook nog niet begonnen. Ik denk ook niet niet dat ik er aan toe kom. Ik werk 4 dagen in de week van half 8 tot 4 en dan ben ik te moe om wat te doen. Vrijdag school, weekend bij mijn zussen en moeder. Heb ook niet veel tijd. Maak me er niet zo heel druk om. Ik vertrek op 27 juli naar marokko. Ik blijf werken tot 23 juli. Dan heb drie dagen de tijd om alle inkopen te doen...
4 juli???? Bijna man! Lekker hoor. Ik ga pas rond de 15 en anders pas de 22ste. Me broertje heeft laat vakantie dit jaar vandaar.
Ik heb 2 zigeunerrokken, en zwarte en een mosgroene. 7 broeken, bedoel je linnenbroeken enzo?
lekkerrrrr, tot wanneer blijf je in maroc???
zo mooi hoor die rokken, ja linnenbroeken + spijkerbroeken enzo.. k heb helemaal niks nog :S misschien neem ik een paar van vorig jaar mee..maar linnenbroeken worden wijd dus die van vorig heb ik weggegooid
crazyassia
31-05-2005, 16:15
ik heb ook nog niets gekocht. ik wil het wel, maar vergeet het. ik moet het maar snel eens gaan doen
Miss_Wafae
31-05-2005, 19:04
Ik ben al bijna klaar met inkopen joh :D
Ik heb echt (te) veel schoenen gehaald en rokken..:maf:
Maar ik neem ook veelste veel kleren mee, de helft doe ik niet eens aan..:o
Ana_La_Nuite
31-05-2005, 19:12
hier nog 1, pfff wanneer vertek jij?
6 of 7 juli, is nog niet helemaal zeker
seniorita1988
31-05-2005, 19:17
hahahaha, ik ben al maanden bezig :p hahaha
hayet_hamas
31-05-2005, 19:23
Ik heb nog helemaal nix gekocht...hahah word toch maar 6 weken thuis zitten :hihi:
Ik heb bijna alles al gekocht!!
Ik moet alleen nog een paar truitjes en dan heb ik genoeg Rokken, Truitjes, Broeken, Jurkjes en Schoenen..
Maar m'n Salaris komt weer bijna binnen dus dat wordt weer lekker nog meer kopen :D
Om heeel eerlijk te zijn: M'n vader heeft zo'n koffertje voor me gekocht en die staat al klaar met alle kleren die ik nieuw heb gekocht :D
Ana_La_Nuite
31-05-2005, 20:25
Ik heb bijna alles al gekocht!!
Ik moet alleen nog een paar truitjes en dan heb ik genoeg Rokken, Truitjes, Broeken, Jurkjes en Schoenen..
Maar m'n Salaris komt weer bijna binnen dus dat wordt weer lekker nog meer kopen :D
Om heeel eerlijk te zijn: M'n vader heeft zo'n koffertje voor me gekocht en die staat al klaar met alle kleren die ik nieuw heb gekocht :D
Haha, mijn moeder begint te gillen als ik te veel kleren koop...en jij...jij krijgt een koffer om alle kleren in te stoppen :hihi: Ik ga ook even zeuren dat ik een nieuwe eigen koffer wil!!! :banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.