Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Atkins dieet

lalla_fatima147
30-05-2005, 21:52

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: wie wil er mee doen? ik begin alvast morgen! geen getreuzel meer nu moet ik beginnen met een serieus dieet. We hebben nog net 1 maand voor de grote vakantie! Atkins dieet mag je bijna alles eten en het dieet bestaat uit verschillende fases in de eerste fase mag je elke dag maximum 20g koolhydraten eten al de info op www.atkins.nl :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

girlforlive
30-05-2005, 21:55
hoi fatima... mijn vraag is hoeveel ben je van plan af te vallen???? groetjes moi....

lalla_fatima147
30-05-2005, 21:58
euhm kilo's maken me niet zoveel uit het is me om de centimeters te doen en in de eerste fase ga je vooral vet verbranden plus ga ik vanaf morgen elke dag smorges jogge ( :maf: kvind et wel zelf raar hoofddoekdragende die smorges door de straten loopt pech é )

ouiam-a
30-05-2005, 22:16
ik ben vanaag ook met dieet begonnen, en wil heel graag 10 kilo afvallen. ik zal natuurlijk wil me best moeten doen.

Kielsegirl
30-05-2005, 22:47

euhm kilo's maken me niet zoveel uit het is me om de centimeters te doen en in de eerste fase ga je vooral vet verbranden plus ga ik vanaf morgen elke dag smorges jogge ( :maf: kvind et wel zelf raar hoofddoekdragende die smorges door de straten loopt pech é ) Hahaha wollah echt eh... Schijt man... Mij maakt het ook niet meer uit alsik het doe... Go For It :goedzo: :banana: :banana:

Beloved
30-05-2005, 22:55
Ik ga ook beginnen met joggen. Heb je nog kleding adviezen?? Want is erg lastig om de juiste sportkleding te vinden.

lalla_fatima147
31-05-2005, 10:38
wel ik heb vanmorgen een witte trainingsbroek aan gedaan extra wijd formaat :maf: daarboven een superwijde t-shirt nog :maf: 'er en daarbove nog een truite me lange armen ( alles was dus bedekt :maf: ) kvond et wel grappig, laat staan de mensen die me hebben zien lopen

lalla_fatima147
31-05-2005, 10:41
ow ja vanmorge ontbeten met lauw water met citroensap in en een omelet

sneeuwwitje
31-05-2005, 13:02
salaam lalla fatima ik doe ook met je mee ik moet 10 kilo afvallen ik weeg nu 70 kilo ik beging morgen :banana: kussjes

lalla_fatima147
31-05-2005, 14:04
salaam lalla fatima ik doe ook met je mee ik moet 10 kilo afvallen ik weeg nu 70 kilo ik beging morgen :banana: kussjes oké schatzie veel succes, denk eraan eerste fase maximum 20 koolhydraten per dag dus alles wat je eet verpakking lezen!!!

lalla_fatima147
01-06-2005, 22:33
safi iedereen heeft zijn gewichtsprobleem opgelost? wel wat ik jullie kan zeggen is dat ik normaal gezien een grote fan ben van chocola, koekjes enz maar sinds ik ben begonne met het dieet heb ik nog noiit aan een chocolaatje gedacht zelfs niet aan die lekkere zero repen die je dan in de koelkast moet steke watw el heel motiverend werkt is dat ik over tlaatst een heel mooi kleedje heb zzien hangen en ik wou het echt hebbe! maar het stond me gewoon niet de bulten kwamen er overal uit!

lalla_fatima147
01-06-2005, 22:34
hey sneeuwwitje hoe geet het nog met je? doe je nog mee?