Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik kon niet alles onthouden te vergeten...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Overspel
10-03-2003, 10:32

Hey mensen, Het is lang geleden en ik heb jullie ook NIET allemaal gemist, Sommigen vergat ik even gauw, als dat ik aan ze dacht... :D :eek: Ik zie ook dat er nieuwe Groentjes erbij gekomen zijn, wat een idioten moet ik eerlijk zeggen, maar ja.. ook hun krijgen de kans om Marookko.nl waardig te zijn want vergeet niet dat we allemaal naakt geboren zijn http://www.smilies.nl/love/baby2.gif. Wat mij ook nog opgevallen is, is dat Kadir nog steeds geen ******* van begrijpt/ heeft geleert... (misschien) eens een idioot, altijd een Turk.. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook veel mensen heb gemist.. te veel om op te noemen, waaronder ook mijn emmedoukker (emsoem) en Aanslag (Onslaught).. En natuurlijk veel chickies, maar daar zal ik de namen niet van noemen... Ik ben weer blij om wat waardige discussieszzz zzz zzz zzz met jullie te zullen scoren, dussssszzz zzz wees voorbereid.. Back it up, back it in Let me begin… :bril:

happywoman
10-03-2003, 10:46
voorbereid :haha: :stout: <<-------

Guadaloupe
10-03-2003, 10:48
ik dacht er is iets...sba7 walloe...:rolleyes:

happywoman
10-03-2003, 10:50
maar wel leuk dat je weer terug bent :D

Overspel
10-03-2003, 10:55

ok dan! maar ik weet niet, eerst kon ik altijd 3 sec. eerder denken dan mijn tegenstander, maar ik merk dat ik wat ouder ben geworden voor deze shit... maar ja, misschien moet ik nog gewoon warm draaien??!

happywoman
10-03-2003, 10:56
Origineel gepost door Overspel ok dan! maar ik weet niet, eerst kon ik altijd 3 sec. eerder denken dan mijn tegenstander, maar ik merk dat ik wat ouder ben geworden voor deze shit... maar ja, misschien moet ik nog gewoon warm draaien??! :haha: :haha: 3 sec yek :hihi:

Overspel
10-03-2003, 10:58
Origineel gepost door happywoman voorbereid :haha: :stout: <<------- hahaha, wacht maar jij... hey, maar leeft Rachidaaaaaaasz ook nog of niet?? :D :p

happywoman
10-03-2003, 11:00
ja die leeft nog ja :D :D zo jij bent haar ook niet vergeten :hihi: dat waren nog eens leuke discussie weet je nog samen met mij en rachidas :haha:

Overspel
10-03-2003, 11:01
Origineel gepost door happywoman :haha: :haha: 3 sec yek :hihi: jep! maar het zijn nu nog maar 1sec. en 234 duizendste.... :D

happywoman
10-03-2003, 11:02
ze3ma :rolleyes: :D

cheima
10-03-2003, 11:09
Heyyyyy Overspel hoe is het op je stage??????? Je krijgt de groetjes van................................. ;) ;)

Overspel
10-03-2003, 11:12
Origineel gepost door happywoman ja die leeft nog ja :D :D zo jij bent haar ook niet vergeten :hihi: dat waren nog eens leuke discussie weet je nog samen met mij en rachidas :haha: zekers, ik weet er nog alles van, zij heeft mij nooit gemogen he!! ik weet ook nog toen zij mij een l.u.l noemde en dat ik toen tegen haar zei:' ach meid wat een taal.. en gebruik geen woorden die je nooit in je mondje hebt gehad.. :hihi:

Overspel
10-03-2003, 11:14
Origineel gepost door cheima Heyyyyy Overspel hoe is het op je stage??????? Je krijgt de groetjes van................................. ;) ;) ja goed hoor... maar nogmaals, ik ben niet wie jij denkt te zijn. jij Bedoeld Kleine Overspel!! :cool:

Overspel
10-03-2003, 11:16
Origineel gepost door happywoman ze3ma :rolleyes: :D wat hebben meiden met ze3ma!!? net als BMW!!?? is het omdat jullie meiden geen ruime woordenschat hebben of is dat omdat jullie bijv. moeite hebben om Mercedeszzz te spellen.. :hihi:

happywoman
10-03-2003, 11:18

Origineel gepost door Overspel zekers, ik weet er nog alles van, zij heeft mij nooit gemogen he!! ik weet ook nog toen zij mij een l.u.l noemde en dat ik toen tegen haar zei:' ach meid wat een taal.. en gebruik geen woorden die je nooit in je mondje hebt gehad.. :hihi: hmmm dat verklaart waarom je haar niet bent vergeten :stout: :haha: hee wat BMW dat zeg ik dus nooit dat is ook niet mijn auto :D :D en ze3ma ja dat zeg ik dan weer wel vaak

Pagina's : [1] 2 3 4 5