Bekijk originele versie : stappen!!!!!!!!!!!!!!!!
loubna170
09-03-2003, 22:49
hallo allemaal
ik vroeg me af wie van de mocros hier uitgaat
ik persoonlijk ga ook welles uit
hoort erbij
en ik heb het dan ontzettend naar me zin
ambition
14-03-2003, 22:16
Origineel gepost door loubna170
hallo allemaal
hoort erbij
wat voor stekkies kan je aanraden.........wel ergens waar arabische muziek word gedraaid he
Origineel gepost door ambition
wat voor stekkies kan je aanraden.........wel ergens waar arabische muziek word gedraaid he
daar waar arabisch gedraaid wordt komen de meeste problemen voor :rolleyes:
SPLENDID blijft het beste van allemaal:D
Ik ga niet omdat het haram is. Ik weet dat de meeste Marokkaanse jongeren tegenwoordig niks om de islam geven en doen waar ze zelf zin in hebben, maar ik ben geen kuddedier.
Origineel gepost door loubna170
hallo allemaal
hoort erbij
Hoort erbij??
oja wij zijn in hollanda dus alles wat ihollandiƫn doen moeten we ook doen,hoort erbij..................tarrrrrrrrrrrrrrrrrr
Origineel gepost door maroccanprince
Wat een onzin zeg ik zelf vind gewoon dat als je nog jong bent je lekker uit mag gaan , maar je moet wel goed nadenken als je uitgaat omdat het kan een nacht vol plezier zijn maar het kan ook een nacht zijn die je voor altijd zal willen vergeten.
en dit zeg ik tegen de mensen op dit forum die alsmaar zeuren dat je geen goede moslim bent als je uitgaat.
wat weten jullie ervan ben jij allah hij zal over ons oordelen niet jullie.
:zwaai:
Lees de koran en de hadith. Daar kun je het lezen.
Military_Minded
18-03-2003, 13:09
Origineel gepost door maroccanprince
Wat een onzin zeg ik zelf vind gewoon dat als je nog jong bent je lekker uit mag gaan , maar je moet wel goed nadenken als je uitgaat omdat het kan een nacht vol plezier zijn maar het kan ook een nacht zijn die je voor altijd zal willen vergeten.
en dit zeg ik tegen de mensen op dit forum die alsmaar zeuren dat je geen goede moslim bent als je uitgaat.
wat weten jullie ervan ben jij allah hij zal over ons oordelen niet jullie.
:zwaai:
wat een zielige ben jij :rolleyes: :rolleyes: .....shietttttttttttttt
hahahaha er stond heus niet letterlijk: je mag niet stappen, maar een beetje een slim iemand moet dat zelf al weten, er wordt alcohol geschonken en meiden en jongens zitten elkaar af te likken in die discotheken etc, allemaal haram zaken dus :( .
IngridSaida
21-03-2003, 23:51
Het gaat om zelfbeheersing je laat je toch niet helemaal aflikken en je gaat je toch niet kapot drinken jij hebt je eigen lot in handen.
f_castanno
10-04-2003, 23:24
WIE GAAT ER BINNEKORT NAAR BUBBLECLUB?????
SCHIJNT LEUK TE ZIJN!!!
gROETJES,
faTIMA!!!
Hahahaha bubbleclub, wat is daar nou weer te doen? ik ga thuis wel lekker in bad, blaas even in het water en dan heb ik ook bubbels :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.