Bekijk originele versie : roaccutane??
Hanan_1094
29-05-2005, 17:30
de vriendin van mn oom
gebruikt dit spul voor haar acne
en puistjes,
kennen jullie misschien dit spul
en weten jullie dan of het wel of niet werkt?
XXX
alhoceima
29-05-2005, 19:38
ik ken het, been there and done that
het helpt heel erg goed, het is eigenlijk het enige wat echt een oplossing kan zijn tegen acne, maar het is een heel slecht middel voor je lichaam, je moet het maar eens intikken bij de google.nl ofzo, kun je echt heel veel info. over lezen
ik heb ook een tijdje geleden gebruikt en mijn puisten ( wel eigenlijk pukkels ) verdwenen na een tijdje. Maar je krijgt wel droge lippen van en een droge huid en rode ogen. Het zijn wel lastige bijwerkingen. Maar als je ermee stopt, verdwijnt dit ook. Kheb het vorig jaar een maand genomen en alles was weg. Maar ik merk nu wel dat ze terug beginnen te komen :-( Ik heb eraan gedacht om het opnieuw te beginnen nemen, maar je mag dan wel niet in de zon lopen das wel een groot nadeel, aangezien ik naar marokko ga dit jaar. Misschien dat mijn dokter mij iets anders kan geven :-)
alhoceima
29-05-2005, 19:48
he meid misschien is een minocycline kuur iets voor je, het schijnt ook goed te zijn
maar het is lang niet zo sterk als die roaccutane
Hanan_1094
29-05-2005, 19:52
he meid misschien is een minocycline kuur iets voor je, het schijnt ook goed te zijn
maar het is lang niet zo sterk als die roaccutane
waar kan ik dat krijgen?
alhoceima
29-05-2005, 19:54
via je huisarts
Hanan_1094
29-05-2005, 20:00
via je huisarts
shokran meid! :kus:
XXX
het helpt inderdaad heel erg goed
nasssira
30-05-2005, 10:06
Ik heb het ook gebruikt en het is daarna nooit meer terug gekomen! Je huisarts stuurt je door naar een dermatoloog en die schrijft je het middel voor!
Mijn bijwerkingen:
droge huid
droge lippen (schilfers)
bloed bij ontlasting
rode ogen
alhoceima
30-05-2005, 10:09
het kan misschien wel zo zijn dat het helpt, maar ik raad het jullie echt af!
tetouan1975
30-05-2005, 11:22
is er misschien nog iets anders wta goed helpt...ik ben wel van mijn acne af nou nog niet helemaal maar ik heb nu heel wienig het enige wta ik ervan over heb gehouden zijn rode vlekjes..Littekens als het ware van acne..weet iemand iets daarvoor?
alvast bedankt
Hanan_1094
30-05-2005, 17:06
is er misschien nog iets anders wta goed helpt...ik ben wel van mijn acne af nou nog niet helemaal maar ik heb nu heel wienig het enige wta ik ervan over heb gehouden zijn rode vlekjes..Littekens als het ware van acne..weet iemand iets daarvoor?
alvast bedankt
hoe ben jij dan van je acne afgekomen?
alhoceima hoezo raad je het af?....je moet niet alle onzin geloven.een dermatoloog zou het niet zomaar geven als het schadelijk was meid...
nasssira
31-05-2005, 09:22
alvast bedankt
Je moet je gezicht behandelen met een peeling/scrub en daarna een masker! na een paar weken zullen al je rode vlekjes weg zijn, en ik spreek uit ervaring.
10 redenen:
1 Je huid maakt voortdurend nieuwe huidcellen aan. De meeste oude was je weg.
Maar de hardnekkige achterblijvers verwijder je pas door te scrubben.
2 Als je de dode, doffe huidcellen wegscrubt, komt er een glanzend vel tevoorschijn. Meteen.
3 Alle verzorgingsproducten worden na het verwijderen van de dode huidcellen beter door de huid opgenomen.
4 Na het scrubben word je egaler en sneller bruin.
5 Ben je al bruin, dan zorgt regelmatig scrubben ervoor dat je tint langer blijft zitten en mooi blijft.
6 Ingegroeide haartjes krijgen nauwelijks een kans als je regelmatig scrubt.
7 Heb je last van kleine vetpukkeltjes op je armen, benen en billen? Scruben helpt!
8 Bij een droge huid helpt een keer in de week scrubben om de droge schilfertjes te verwijderen. Heb je een vette huid, dan zorgt scrubben ervoor dat puistjes en mee-eters minder kans krijgen.
9 Bruin zonder zon producten echt egaal aanbrengen, gaat alleen op een huid waarvan de droge huidschilfers zijn weggescrubt.
10 Na het scrubben is de doorbloeding verbeterd, waardoor een grauwsluier verdwijnt en je huid gaat stralen.
Hier liever niet scrubben
Heb je last van couperose, scrub daar dan niet. Ook rond je ogen, op je lippen en je tepels is je huid te gevoelig en kwetsbaar om gescrubt te worden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.