Bekijk originele versie : De nieuwe CD van Freeway...."philadelphia"
Military_Minded
09-03-2003, 19:21
Wie heeft 'em gehoord......ik had nooit verwacht dat ik zijn CD goed zou vinden....maar CD is echt ghatar.......veel beter dan die van 50 Cent
weet je wel hoe een Cdspeler werkt.
Military_Minded
09-03-2003, 19:33
http://images.amazon.com/images/P/B000088E7G.01.LZZZZZZ.jpg
PerfectTangawia
09-03-2003, 19:36
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
weet je wel hoe een Cdspeler werkt.
hahahah .. GOOD ONE..!
TANGAWIA
hehehe jij bent egt grapig...die freeway denkt dat hij een junior M.O.P is...droge gorilla... :rolleyes: 50 eet hem op
MoCrOcHiCa
09-03-2003, 19:41
50 is coolzzz alleen is die in da club onmin verrot maar jah
manny man maakt het weer goed
moet die van freeway ook maar eens checken
Military_Minded
09-03-2003, 19:42
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
hehehe jij bent egt grapig...die freeway denkt dat hij een junior M.O.P is...droge gorilla... :rolleyes: 50 eet hem op
ey kom op man......ik vind Freeway ook een mindere rapper....hij is zeker geen goede rapper.....maar die CD is gewoon gruwelijk
de CD heeft alles....vette beats...vette lyrics...wat wil je meer
en zijn irritante stem is gewoon origineel :cool: :cool:
en hij is ook nog moslim
Origineel gepost door Military Minded
ey kom op man......ik vind Freeway ook een mindere rapper....hij is zeker geen goede rapper.....maar die CD is gewoon gruwelijk
de CD heeft alles....vette beats...vette lyrics...wat wil je meer
en zijn irritante stem is gewoon origineel :cool: :cool:
en hij is ook nog moslim
op9ouden, die beats zijn aight, die lyrics vind ik weak. Moet nog veel leren van Beanie.
Military_Minded
09-03-2003, 19:49
op9ouden, die beats zijn aight, die lyrics vind ik weak. Moet nog veel leren van Beanie.
hou maar op
en de gasten op zijn album doen het ook allemaal goed
en de productie was gewoon perfect kon niet beter........was zelfs een betere productie dan die van "Blueprint"
jij bent gewoon een playa hater :D
en hij heeft tenminste een eigenstijl
al_hamka
09-03-2003, 20:44
Ik heb nog nooit van Freeway gehoord volgens mij :hihi:
Origineel gepost door Military Minded
hou maar op
en de gasten op zijn album doen het ook allemaal goed
en de productie was gewoon perfect kon niet beter........was zelfs een betere productie dan die van "Blueprint"
jij bent gewoon een playa hater :D
en hij heeft tenminste een eigenstijl
Blueprint was geen perfecte productie, ik vond Roc la Familia beter :D
Maar de enige van freeway die ik vet vindt is die op Jay-Z's "1-800-HUSTLER" op Dynasty Roc LA Familia
freeway is zwaar gedist door KRS....in een freestyle in een hiphop show op de radio...KRS heeft m begraven...en trouwens hij heeft een plaat gemaakt met nelly....OM VAN TE KOTSEN ZOOOO SLECHT
Military_Minded
10-03-2003, 16:27
Origineel gepost door NA3 NA3
freeway is zwaar gedist door KRS....in een freestyle in een hiphop show op de radio...KRS heeft m begraven...en trouwens hij heeft een plaat gemaakt met nelly....OM VAN TE KOTSEN ZOOOO SLECHT
ik heb er wat over gehoord....maar ik heb de liedjes zelf niet gehoord
maar freeway is wel goed genoeg.....die Jaz-o dis....op die ROc MixTapes
met die line:....."You're like a beer cain dropped in menance, 40 and broke"......die is echt ghatar
Military_Minded
10-03-2003, 16:28
Blueprint was geen perfecte productie, ik vond Roc la Familia beter :D
Maar de enige van freeway die ik vet vindt is die op Jay-Z's "1-800-HUSTLER" op Dynasty Roc LA Familia
De Intro van Roc la Familia is 1 van de ghatarste intro's ooit
maar verder was die CD gewoon zielig
maar serieus...die Freeway CD is echt VET
voor de rest ben ik niet down met ROC-A-FELLA, enigste wat ik oke vond was TAKEOVER van jay z ( vreselijke dope sample) en oude shit van jay z met M.O.P....4 alarm blaze (sample van eye of the tiger)...maar voor de rest is die shit niet mn stijl...dus ook niet freeway...en trouwens FREEWAY en 50 CENT hadden later excuses aangeboden aan KRS voor de dis die NELLY deed op die gezamelijke plaat
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.