Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : DAMES iemand ervaring met :Ladyshave Philips (IJS)

Pagina's : [1] 2

Ewasaaafi
28-05-2005, 20:18

Philips HP6475 http://www.argos.co.uk/wcsstore/argos/images/4425320A63UC151996M.jpg Aanvullende gegevens - Scheren en epileren met 1 apparaat - Incl. bewegend ijselement - Volgt de contouren van de huid - De kleur van de vloeistof verandert van wit naar lichtblauw als het apparaat klaar is voor gebruik - Het ijs-element zorgt voor zachte en minder pijnlijke ontharing- :o Peelinghoofd voor scrubben van de huid - Extra scheerhoofd

laatje16
28-05-2005, 20:21
hmmm. wil k ook wel weten!

Ewasaaafi
28-05-2005, 20:53
Hey thanks ik ga dan maar die gewone halen zonder al dat gedoe:D

Meisje__Meisje
28-05-2005, 21:32
Is hetzelfde effect met epileren toch. Als je wil dat het MINDER pijn gaat doen, met een ijsblokje over het plekje en dan epileren.

normaal
28-05-2005, 21:54

ik heb m ook al ongeveer een jaar. ik moet zeggen het is niet zo dat het geheel pijnloos is maar toch wel minder pijn dan als je zonder ijselement epileert (ik heb ook wel eens zonder geipileerd). wat betreft het epileren moet je gewoon bijhouden, als je je haar te lang laat groeien doet het natuurlijk erg pijn maar als je gewoon stoppeltjes epileert voel je het veel minder. en een andere belangrijke werking van het ijselement is dat het ervoor zorgt dat je huid na het epileren minder geiriteerd is, je hebt niet zoveel rode plekjes meer en het jeukt niet zo erg. deze heb ik http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS101827g.gif maar ik moet zeggen een gewone is net zo goed, de irritatie gaat na een dagje wel weg, vooral als je t insmeert met een vette creme ;) oh ja en nog n tip, een goedkope epilator haal je bij mediamarkt ik heb de mijne ook daarvandaan :goedzo: de mijne is nu 79.99 bij de kijkshop terwijl ik m een jaar terug al voor 64.99 bij mediamarkt heb gehaald een heel verschil dus :eek: beslama:zwaai:

Ewasaaafi
28-05-2005, 22:09
Ja ik ben ook van plan een bij mediamarkt te halen 49,95 :D Ook van Philips

SweetLikeHoney
29-05-2005, 14:44
Ik heb 1 bij de kijkshop gekocht voor 29.95, en hij is super !!!

ThaBabygirl
29-05-2005, 16:38
hoelang blijft het glad?

SweetLikeHoney
30-05-2005, 09:13
Ligt bij elke persoon anders, als ik het weghaal dan blijft t zeker 2 weken weg. Moet je wel zeggen dat het een zeer pijnelijke ervaring is.. maar op een gegeven moment dan niet meer.:D

ffeiza
18-07-2005, 16:41
Dus Mediamarkt of de kijkshop Welk merk is het bij de Kijkshop? pijnlijk :eek:

Marwaa
24-07-2005, 23:42
je moet ook naar het type kijken! er zijn 3 verschillende van satin ice normaal>>>>>>>>jij hebt de goedkoopste variant

babynajat
25-07-2005, 12:45
Philips HP6475 http://www.argos.co.uk/wcsstore/argos/images/4425320A63UC151996M.jpg Aanvullende gegevens - Scheren en epileren met 1 apparaat - Incl. bewegend ijselement - Volgt de contouren van de huid - De kleur van de vloeistof verandert van wit naar lichtblauw als het apparaat klaar is voor gebruik - Het ijs-element zorgt voor zachte en minder pijnlijke ontharing- :o Peelinghoofd voor scrubben van de huid - Extra scheerhoofd deze gebruik ik ook alleen heb ik de nieuwste versie die pas is uitgekomen en hij is de perfectste epilady die ik ooit heb gebruikt... ik gebruikte hiervoor silk-epil van braun.. maar dat geef geen denderende resultaten...:nerd: meer een pijnlijke ervaring:hihi: :hihi: maar dese waaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaa yemmaaa hij is kk goed :goedzo: :goedzo: :goedzo: je voelt er echt helemaal nixxx van.. ik kan je dese zwaaar aanraden meid...:kus:

Maiden_Woman
28-07-2005, 20:33
Maar werken deze dingen echt goed, dames? Want bij sommige meiden duurt het sowieso lang voordat de haren terugkomen. Bij mij is het zo, als ik gewoon met mesje scheer, doe ik dat 's morgens dan zijn er rond de middag al zeker weer stoppeltjes teruggekomen. Zijn er hier dames die dat ook zo snel hebben, en zoja, hoelang duurt het dan voor ze terugkomen als je de haren met zo'n epileerapparaat verwijdert? Want ik kan me echt niet voorstellen dat mijn benen 2 weken lang glad blijven, volgens mij is dat alleen bij meiden die sowieso heel langzame haargroei hebben ofzo? :confused:

samira_mocro17
30-07-2005, 16:33
Babynajat wat voor een heb jij nou. Is die philips hp6475 echt goed, ik ben ook op zoek naar 1. Wat is de prijs daarvan. Alvast bedankt.

mocrootje5
28-11-2009, 11:10

deze gebruik ik ook alleen heb ik de nieuwste versie die pas is uitgekomen en hij is de perfectste epilady die ik ooit heb gebruikt... ik gebruikte hiervoor silk-epil van braun.. maar dat geef geen denderende resultaten...:nerd: meer een pijnlijke ervaring:hihi: :hihi: maar dese waaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaa yemmaaa hij is kk goed :goedzo: :goedzo: :goedzo: je voelt er echt helemaal nixxx van.. ik kan je dese zwaaar aanraden meid...:kus: Hoii ik kad een vraagje,,, zit hier ook een peeling/scrub opzetstuk bij????

Pagina's : [1] 2