Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Verloving!!!

Sarahdien
28-05-2005, 18:39

Wat moet er allemaal aanwezig zijn op een verlovingsfeest die je gewoon thuis houdt met dichtsbijzijnde familie, vrienden en buren??? - Eten en drinken. - Muziek of anasheeds - Slingers en ballonen. - Kleding voor het bruidspaar. - - - - - - Wat nog meer? Ik heb het gevoel dat ik heel wat vergeten ben.. Zid, help me uit de brand :hihi:

Sarahdien
28-05-2005, 19:53
uitnodigingen en bedankjes kunnen inderdaad er ook nog bij.. Wat nog meer dames.. vertel.

elhoceima_girl
28-05-2005, 21:00
De verlovingsringen.... messchien

..Batata..
28-05-2005, 21:14
* taart * ziyana

younnes
28-05-2005, 23:31

Je bent ballon pompje vergeten .

..Batata..
29-05-2005, 13:24
hahaha gek met je ballonpompje:hihi:

NisriN
29-05-2005, 15:20
Wat dacht je van geld? :hihi:

Nedyá_
29-05-2005, 15:31
Salaam, Je draagt maar twee jurken. 1 in een kleur die jij graag wilt en de ander in het wit. Bij de eerste jurk komt de bruidegom met een pak binnen. Bij de witte komt hij in witte jelaba binnen met tarbosch en belgha... Je hebt nodig: Melk glazen/dadels/dadelschaal/een taart/opschepmes. Als je anasheed wilt draaien of zelf spelen: leuke liederen dat aangeeft dat de bruid en bruidegom binnenkomen en langzaam muziek draaien. Geen Trance aub :hihi: Geen slingers of balonnen, maar gebruik je creativiteit. Gebruik dat ene hemel-ding(dat je voor een hemelbed gebruikt)...of kleine bloemstukjes. Balonnen en slingers uit den boze. Eten? Wat dacht je van een saladeschotel/Visschotel met allerlei soorten vis + sausje/of je doet vlees en daarna kip/salade schotel en daarna kip. Vlees wordt niet vaak gegeten dus lijkt het me erg handig om geen vlees te serveren. Je hebt ringen nodig..:hihi:.....dat leg je op een klein mooi kussentje en niet op een tafel :hihi:..of je doet een ringenbakje.

Nedyá_
29-05-2005, 15:33
Bij de witte jurk geef je elkaar dadels etc en niet bij je eerste jurk. Maak leuke foto's met je moeder. Dat is altijd leuk om terug te zien. Als je alles wilt opnemen, dan moet je een camera aanschaffen..... Heb je nog meer vragen?