Bekijk originele versie : The Ring
:schok: Ik heb vannacht met mn lamp aangeslapen :schok: ik was bang dat er iets uit mn computerbeeldscherm zou komen :huil:
saloua_lopez
09-03-2003, 17:04
hehehehehhe ......:schok:
jawhara1
09-03-2003, 17:05
ik heb gehoord dat die film echt goed is
Origineel gepost door jawhara1
ik heb gehoord dat die film echt goed is
Hij is wel goed... er zit een pshychologisch verhaal in.. maar hij is damn scarry als je daarna alleen bent :huil:
voor de mensen die hem niets aan vonden die snappen het verhaal gewoon niet :schok:
Origineel gepost door Brasco
Als je uiteindelijk maar in slaap bent gevallen!
Hi, I'm Chuckie. Wanna play!!!!!!!!!
:hihi:
mijn mamie kwam vanmorgen rond tien uur mn licht uitdoen :) I was soooo scared :schok: :eek:
jawhara1
09-03-2003, 17:10
Origineel gepost door cheetah
Hij is wel goed... er zit een pshychologisch verhaal in.. maar hij is damn scarry als je daarna alleen bent :huil:
voor de mensen die hem niets aan vonden die snappen het verhaal gewoon niet :schok:
Heb wel zin om straks naar de cinema te gaan
Chatefemqemamu
09-03-2003, 17:10
hij is zwaar overgewaardeerd die film....
verhaal is slap, en is alles behalve eng... :rolleyes:
dat die chick uit het beeld komt lopen met die grijze kleffe pootjes...tsjahh t is maar waar je bang van wordt eh :rolleyes:
gewoon niet kewl.
Ik heb hem gezien, maar in het Japanees (ondertiteld in het Nederlands), vond hem niet zooo eng...
Origineel gepost door flour
Ik heb "m gedownload.
Ik durfde geen cassette band meer te bekijken. Maar echt een mooie fim met een goed verhaal.
Ik heb 'm alleen 's nachts in het donker gekeken. Toen ie afgelopen was durfde ik niet meer op te staat. haha best idioot.
WALLAH IK OOK, ik durf ook geen videoband meer te kijken. Vond je het niet eng toen ze een beetje op het eind uit die tv kwam en ineens versneld naar die exman toe ging.. en toen die dood was.. zn gezicht :schok:
jawhara1
09-03-2003, 17:13
oke ik zal deze topic niet meer open je vertelt wat er gebeurt :huil:
Origineel gepost door cheetah
WALLAH IK OOK, ik durf ook geen videoband meer te kijken. Vond je het niet eng toen ze een beetje op het eind uit die tv kwam en ineens versneld naar die exman toe ging.. en toen die dood was.. zn gezicht :schok:
hahahahha, dat vond ik echt de grappigste stuk, hahahhaaha
Origineel gepost door jawhara1
oke ik zal deze topic niet meer open je vertelt wat er gebeurt :huil:
sollyyyyy...
maar als ik die film overdag zou zien zou ik ook niet bang zijn :cool:
:D
MoCrOcHiCa
09-03-2003, 17:15
I loveeeeee thrillers :verliefd:
ik heb gister the signs gezien, die film is op zich egt alles behalve eng
maar ik vond hem eng
dus laat the ring voorlopig maar ff zitten :D
Signs heb ik ook niet gezien..
Origineel gepost door flour
is niet de moeite waard hoor
wat wel de moeite waard is is catch me if you can. Ik was in mijn uppie aan het schreeuwen dat hij moest rennen. Kun je je voorstellen
"ren dan" haha
JAAAAA CATCH ME IF YOU CAN IS ECHT GOED.. heb ik ook al gezien, die was echt master..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.