Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gelukkig en tevreden

Pagina's : [1] 2

beppie_truus
09-03-2003, 16:53

ik ben de laatste dag zo gelukkig en tevreden en dat komt door dat ik gewoon de beste mensen om me heen heb. minoes21 is een van de mensen van wie ik zoveel hou en heel veel om geef. meid love you :Iluvu: en die andere..........................................

beppie_truus
09-03-2003, 16:56
Origineel gepost door Emshoom :huil: gun je mij het geluk niet :(

_MaJesTeiT_
09-03-2003, 16:59
Origineel gepost door beppie_truus ik ben de laatste dag zo gelukkig en tevreden en dat komt door dat ik gewoon de beste mensen om me heen heb. minoes21 is een van de mensen van wie ik zoveel hou en heel veel om geef. meid love you :Iluvu: en die andere.......................................... Beppie meid ik ben blij voor je, dat je eindelijk gelukkig en tevreden bent............ ;) Je verdient het........ ;)

beppie_truus
09-03-2003, 17:01
Origineel gepost door Emshoom eerder omgekeerd a temshoont :( ja maar nu ik ff

SweetRose
09-03-2003, 17:01

......:stoned:........ Ben je verliefd om minousje..? :maf2: :D:D

beppie_truus
09-03-2003, 17:04
Origineel gepost door Saida Beppie meid ik ben blij voor je, dat je eindelijk gelukkig en tevreden bent............ ;) Je verdient het........ ;) thank you baby ;) :verliefd: :verliefd:

saloua_lopez
09-03-2003, 17:06
ik ben blij voor je beppie truus :hoera: :hoera:

beppie_truus
09-03-2003, 17:07
Origineel gepost door zin 'n midar ......:stoned:........ Ben je verliefd om minousje..? :maf2: :D:D nee van minousje hou ik gewoon :Iluvu: en verliefd ben ik op een andere :verliefd:

beppie_truus
09-03-2003, 17:14
Origineel gepost door saloua_lopez ik ben blij voor je beppie truus :hoera: :hoera: dank je wel ;) ik ben ook zo happy en in :Iluvu:

SaraZena
09-03-2003, 17:18
Origineel gepost door beppie_truus ik ben de laatste dag zo gelukkig en tevreden en dat komt door dat ik gewoon de beste mensen om me heen heb. minoes21 is een van de mensen van wie ik zoveel hou en heel veel om geef. meid love you :Iluvu: en die andere.......................................... Ben blij voor je dat je zo gelukkig bent. :)

Ghatar_tangawia
09-03-2003, 17:20
Origineel gepost door beppie_truus dank je wel ;) ik ben ook zo happy en in :Iluvu: Ik ozu zeggen: Geniet ervan meid :D

minous21
09-03-2003, 17:27
Origineel gepost door beppie_truus ik ben de laatste dag zo gelukkig en tevreden en dat komt door dat ik gewoon de beste mensen om me heen heb. minoes21 is een van de mensen van wie ik zoveel hou en heel veel om geef. meid love you :Iluvu: en die andere.......................................... Schatje, Elke dag ben ik god dankbaar dat ik jou heb leren kennen :Iluvu: ! Ik gun je alle geluk van de wereld, als jij gelukkig bent....ben ik dat ook! Meisje alles komt goed, want we hebben elkaar! :Iluvu: I love You 4 Life! Liefs Minous

beppie_truus
09-03-2003, 17:28
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Ik ozu zeggen: Geniet ervan meid :D ga ik zeker doen ;) thanks :Iluvu: :Iluvu:

beppie_truus
09-03-2003, 17:31
Origineel gepost door minous21 Schatje, Elke dag ben ik god dankbaar dat ik jou heb leren kennen :Iluvu: ! Ik gun je alle geluk van de wereld, als jij gelukkig bent....ben ik dat ook! Meisje alles komt goed, want we hebben elkaar! :Iluvu: I love You 4 Life! Liefs Minous ik ben ook zo blij dat ik jou in mijn leven heb :Iluvu: en mijn geluk op dit moment wil ik graag met je delen :verliefd: en inshallah komt inderdaad alles goed 1 ding is goed gekomen en dat is dat we elkaar hebben ;)

Ghatar_tangawia
09-03-2003, 17:55

Origineel gepost door beppie_truus ga ik zeker doen ;) thanks :Iluvu: :Iluvu: Je voelt je zeker heerlijk.... :Iluvu:

Pagina's : [1] 2