Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : lillmizz maakt over uren....

Pagina's : [1] 2

ZA3TAR
28-05-2005, 00:25

lillmizz is weer de boel in de gaten aant houden.... :maf2: trouwens verdiend het een beetje goed???? :hihi: :hihi:

lilmizz
28-05-2005, 00:32
valt het zo op :o :hihi: Ja hoor best wel goed... heb ondertussen al..11 keer opslag gehad.. ;) Ik vind jullie gewoon allemaal zo liefff daarom kom ik zo vaak..:engel: Jij bent trouwens part-time gaan werken he... :D

ZA3TAR
28-05-2005, 00:43
valt het zo op :o :hihi: Ja hoor best wel goed... heb ondertussen al..11 keer opslag gehad.. ;) Ik vind jullie gewoon allemaal zo liefff daarom kom ik zo vaak..:engel: Jij bent trouwens part-time gaan werken he... :D IK DENK DAT IEDEREEN JOU OOK ZOOOO LIEF VINDT!!! en ja het valt op bij laatste reactie zie ik alleen jou staan :hihi: ik ben indd part-time gaan werken, je weet het zonnetje schijnt!! mijn familie was hier heb saba3 gehad dus druk druk en nog eens druk :moe: maar vanaf maandag werk ik weer full-time.... dusss maak je borst maar nat :cool: :hihi: azjie hoelaat duik jij er in dan?

MerCi
28-05-2005, 00:47
valt het zo op :o :hihi: Ja hoor best wel goed... heb ondertussen al..11 keer opslag gehad.. ;) Ik vind jullie gewoon allemaal zo liefff daarom kom ik zo vaak..:engel: Jij bent trouwens part-time gaan werken he... :D IK betaal je wel goed he :o . En nee hoor, het valt helemaal niet op :hihi: . :engel: !

lilmizz
28-05-2005, 00:55

ik hoop het.. :o maar ik denk dat de meesten me irritant vinden... :hihi: ik verpest zowat elke topic... :jammer: (onbewust) Ik ben trouwens niet de enige... :ego: Owww zo ergggg hahahah ik zou proberen eens af te kicken ;) Mabrouk meid.. :goedzo: kan me voorstellen dat je dan geen tijd hebt om hier ook nog eens elke topic bij te houden.... Ik ben blij dat je terug komt..:banana: laten we samen mijn kantoor delen:stout: heel laat pas...als jij je al 10 keer hebt omgedraaid in je slaap... :p

lilmizz
28-05-2005, 00:56
let niet op de hoeveelheid smilies.. dat praat wat makkelijker voor mij...:nerd::hihi:

MerCi
28-05-2005, 00:56
let niet op de hoeveelheid smilies.. dat praat wat makkelijker voor mij...:nerd::hihi: ADHD :hihi: .

lilmizz
28-05-2005, 00:58
IK betaal je wel goed he :o . En nee hoor, het valt helemaal niet op :hihi: . :engel: ! hmm het gaat.. het kan altijd beter...http://www.mysmilie.de/smilies/boese/4/img/001.gif haha jij kan niks zeggen..jij bent hier de opper JUNK.... :D

lilmizz
28-05-2005, 01:00
ADHD :hihi: . Aanzienlijk Doorzettingsvermogen Heeft Dit lid... :hihi:

MerCi
28-05-2005, 01:00
hmm het gaat.. het kan altijd beter...http://www.mysmilie.de/smilies/boese/4/img/001.gif haha jij kan niks zeggen..jij bent hier de opper JUNK.... :D Zeker na jou, please :ego: ! (kijk maar naar je aantal berichten :hihi: )

lilmizz
28-05-2005, 01:01
Zeker na jou, please :ego: ! (kijk maar naar je aantal berichten :hihi: ) moun heeft er ook een aantal geplaatst... :ego: stuk of 100 maar..:engel:

MerCi
28-05-2005, 01:05
moun heeft er ook een aantal geplaatst... :ego: stuk of 100 maar..:engel: Jaja, geef de schuld maar aan een ander :hihi: . Jij hebt er ook n stuk of 100. Zeker zo'n 50 stuks van 100 om pcies te zijn :D !

ZA3TAR
28-05-2005, 01:06
is goed lil delen we ook de inkomstuh... :hihi: anders ga werk ik liever alleen je weet el azma... soo je slaapt dan zeker laat :eek: nee hoor ik vind jou reacties altijd juist zo leuk je verpest geen topics dat wil je toch horen, nou je hebt je ant :D ooh nog een vleermuis sjonge jonguh

lilmizz
28-05-2005, 01:14
Jaja, geef de schuld maar aan een ander :hihi: . Jij hebt er ook n stuk of 100. Zeker zo'n 50 stuks van 100 om pcies te zijn :D ! vraag haar maar... :ego: :maf2:

lilmizz
28-05-2005, 01:17

is goed lil delen we ook de inkomstuh... :hihi: anders ga werk ik liever alleen je weet el azma... soo je slaapt dan zeker laat :eek: nee hoor ik vind jou reacties altijd juist zo leuk je verpest geen topics dat wil je toch horen, nou je hebt je ant :D ooh nog een vleermuis sjonge jonguh is goed...;) :D ja..best wel he.. shokrane hahaha :hihi: merci is de ergste...vergis je niet..:gniffel: waarom was ik trouwens niet uitgenodigd... :kwaad:

Pagina's : [1] 2