Bekijk originele versie : Zou jij naar het Buitenland kunne Huwen???
SweetRose
09-03-2003, 15:54
Zou jij het doen?
Bv. je woont in nederland..en dan naar belgië, duitsland, ofzo kunne trouwen?
:zwaai:
mimi3000
09-03-2003, 15:56
:confused: Bedoel je met iemand uit een ander land kunne trouwen en daar dan gaan wonen??
Sorry maar ik begrijp het niet helemaal :D :D
Guadaloupe
09-03-2003, 15:56
nope...kwil met een hollandse marokkaan trouwen, hoe bekrompen dat ook klinkt
SweetRose
09-03-2003, 15:57
Ja zoiets gekkie :maf2:
bv. ik wooni belgië en dan met iemand trouwen uit hollanda en me daar ineens vestigen...:rolleyes: :stoned:
SweetRose
09-03-2003, 15:58
why guadalope? :(
mimi3000
09-03-2003, 15:58
waarom niet??? Voor de liefde doen mensen alles.....ik haat dit nsara land tog....:D :D :D
Ik zou ook gewoon ergens anders willen wonen.....In Amerika of in Australie :bril:
Guadaloupe
09-03-2003, 16:00
Origineel gepost door zin 'n midar
why guadalope? :(
hehehe....ook nog es een amsterdammer :D ...kweetnie...tlijkt mij het makkelijkst
maar ik zou wel met hem willen emigreren naar het midden-oosten ofzo :stout:
mimi3000
09-03-2003, 16:03
hey hey hey ik merk daar tog geen taliban acties he...:jammer:
Maar guadaloupe tis wel sjooo.....das wel het makkelijkste is....Maar aangezien ik iemand ben die nooit de makkelijkste weg kiest....maar die de raarste dingen doet om dingen gedaan te krijgen die eigenlijk in een knip kunnen worden opgelost denk ikd at het me wel zou kuenne gebeure....
Maarrrrrrrrrrrrrrr......als ik iemand uit NL zou huwe....zou ik niet in een andere stad gaan wonen...:bril:
ander land okay :goedzo: andere stadd....neejneeeeeeeej:jammer:
SweetRose
09-03-2003, 16:03
mimi...ik ben dol op Australië..Echt waar :melig:
ik ga er zeker naartoe OOIT...:D:D
Guadaloupe
09-03-2003, 16:06
Origineel gepost door mimi3000
hey hey hey ik merk daar tog geen taliban acties he...:jammer:
Maar guadaloupe tis wel sjooo.....das wel het makkelijkste is....Maar aangezien ik iemand ben die nooit de makkelijkste weg kiest....maar die de raarste dingen doet om dingen gedaan te krijgen die eigenlijk in een knip kunnen worden opgelost denk ikd at het me wel zou kuenne gebeure....
Maarrrrrrrrrrrrrrr......als ik iemand uit NL zou huwe....zou ik niet in een andere stad gaan wonen...:bril:
ander land okay :goedzo: andere stadd....neejneeeeeeeej:jammer:
hahahah...neej joh....ik heb het laatste tijd alleen vaak over DUBAI :Iluvu:
but i know where youre coming from, tgaat alleen best moeilijk worden zo voor jou...en hell noooo. AMERIKA wonen???
ja echt wel..
wil dolgraag weg uit deze verotte holland,,dan naar islamtische land ofsjo..maar ja..mijn gedachtes veranderen elke daggggggg
Guadaloupe
09-03-2003, 16:11
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
ja echt wel..
wil dolgraag weg uit deze verotte holland,,dan naar islamtische land ofsjo..maar ja..mijn gedachtes veranderen elke daggggggg
maar me wie zou je dan willen trouwen? met een marokkaan uit hier en dan emigreren.....of bijv met iemand uit saoudi arabie?
C_OUJDIA
09-03-2003, 16:12
Ik weet het niet.Zie wel waar me lot me brengt maar ik zou nooit met iemand uit frankrijk kunnen trouwen en me daar vestigen
Ya rabi wat zijn de franse marokkanen... (kan er niet het juiste woord voor vinden)
C.
Origineel gepost door Guadaloupe
maar me wie zou je dan willen trouwen? met een marokkaan uit hier en dan emigreren.....of bijv met iemand uit saoudi arabie?
Kweet het echt niet man.
Allah alho3om,als ik maar een goeie moslimbroeder vind dan is alles ok eigenlijk :D.
mimi3000
09-03-2003, 16:13
Guadaloupe meid dubai :eek: Eh eh....vraag vin en muzzy en Jebli maar kheb ze siek gemaakt met dat ik naar dubai wil :bril:
Ennuh zinnetje zulle samen op kangaroo'tjes gaan rije?? :D :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.