Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ideeen voor een Vrijgezellenfeest

beppie_truus2
27-05-2005, 13:29

Filmavond Voor de echte filmliefhebber kan je een filmavond organiseren bij iemand thuis. Filmtips voor heren: Bachelor Party Lethal Weapon 1 t/m 4 Reservoir Dogs Pulp Fiction The Matrix 1 t/m 3 Dumb and Dumber Van God Los Filmtips voor dames: Beaches Stepmom Romeo and Juliet Titanic Pretty woman Chocolat Costa Dagje uitOf maak er een leuke dag van: laat u verwennen in een beautyfarm, doe mee aan een survivaltocht, ga naar een pretpark, ga winkelen in een grote stad, ga kano varen, etc Workshops Het volgen van een workshop is een activiteit voor (vrouwelijke) vrijgezel-lenfeesten, die de laatste jaren behoorlijk in populariteit is toegenomen. De mogelijkheden zijn inmiddels legio: bonbons maken, potten bakken, bloem-stukjes opmaken, koken in een kooktheater, etc.

Vrouwelijk
27-05-2005, 14:05
Heb je adressen vanbeaty farms in denhaag? voor zo een complete verzorgde dagje ofzo weet je wel... Alvast bedankt :)

beppie_truus2
29-05-2005, 16:38
Heb je adressen vanbeaty farms in denhaag? voor zo een complete verzorgde dagje ofzo weet je wel... Alvast bedankt :) voor zo ver ik weet hebben we in den haag zelf geen beautyfarms :confused: maar in de regio wel ik weet dat er bij zoetermeer in de buurt een hele goede beautyfarm is http://www.elysium.nl/ deze is echter super ben er een keer geweest met een vriendin. Ze hebben er 13 verschillende sauna's en verschillende thema's http://img146.echo.cx/img146/6886/bad3rm.jpg

Ikrame_girl
29-05-2005, 18:55
vrijgezellenfeest mot je geen films gaan kijken, vind ik dan.. Het is laatste avond als vrijgezel en met je vriendinnen, Allemaal herrineringen ophalen, dat is leuk.. Ga die avond naar 't strand, met vriendinnen en lkr barbecuen neem je fotoalbums mee etc.. Dit lijkt mij leuk ..

sallywoman
29-05-2005, 21:27

:goedzo: CHOCOLAT :goedzo: Is mijn film heerlijk is tie leterlijk en figuurlijk :hihi: :banana: :banana: