Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik erger me groen en geel aan mensen die zo egoist zijn!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
09-03-2003, 14:54

Ik vroeg net een neef of ie ff naar de slager wilde om 2 kippetjes te halen ne ja hoor, hij had natuurlijk weer iets belangrijks te doen! Ik kan absoluut niet gaan omdat ma ziek is en ik moet babysitten op mijn broertje van 3! Maar ik moet ook nog koken! Dus belde ik ff een nicht of ze ff dat voor mij wilde doen en ja hoor ze moets naar de stad met d'r vriend! lekker boeiend allemaal! terwijl zij nog de auto van pa mag nemen! ik help mensen altijd als ze iets nodig hebben en als ik nood zit willen ze niets voor me doen! i3la bashar djel hed ljoem! :kwaad:.

RedOne
09-03-2003, 15:00
Komt nog wel een keertje dat ze jou gaan bellen om te vragen of jij ze wil helpen.........jij moet dan verstandig blijven en.................. ZE LEKKER TERUGPAKKEN!!!!!!!!!!!!

Chatefemqemamu
09-03-2003, 15:00
ok okeee no spang ik ga wel.... :wijs: 2 kippetjes on the way...

RedOne
09-03-2003, 15:02
Hee Lunatic.......haal ook gelijk van die kleine turkse knoflookworstjes.........zondag is voor mij als Don Juan-wannabee toch altijd mijn vrije dag (dwz geen dates)...........dus die knoflook is vandaag toegestaan.........

Chatefemqemamu
09-03-2003, 15:04

Origineel gepost door RedOne Hee Lunatic.......haal ook gelijk van die kleine turkse knoflookworstjes.........zondag is voor mij als Don Juan-wannabee toch altijd mijn vrije dag (dwz geen dates)...........dus die knoflook is vandaag toegestaan......... neeeeehhh voor jou niet.... tazzz moet ik voor jou boodschappen doen omdat jij aan je imago moet denken en niet met knoflookworstjes op straat gesignaleerd kan worden... tsss :ego:

touzine
09-03-2003, 15:08
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik vroeg net een neef of ie ff naar de slager wilde om 2 kippetjes te halen ne ja hoor, hij had natuurlijk weer iets belangrijks te doen! Ik kan absoluut niet gaan omdat ma ziek is en ik moet babysitten op mijn broertje van 3! Maar ik moet ook nog koken! Dus belde ik ff een nicht of ze ff dat voor mij wilde doen en ja hoor ze moets naar de stad met d'r vriend! lekker boeiend allemaal! terwijl zij nog de auto van pa mag nemen! ik help mensen altijd als ze iets nodig hebben en als ik nood zit willen ze niets voor me doen! i3la bashar djel hed ljoem! :kwaad: ´K LEEF MET JE MEE !!!!! :traan1: ken dat ook.............................. mensen weten me alleen te vinden als ze geld nodig hebben of mijn auto:ego: soms vraag ik me af als ik dood ben of er iemand om me zal huilen :verdriet:

RedOne
09-03-2003, 15:09
Origineel gepost door Lunatic007 neeeeehhh voor jou niet.... tazzz moet ik voor jou boodschappen doen omdat jij aan je imago moet denken en niet met knoflookworstjes op straat gesignaleerd kan worden... tsss :ego: :verdriet: (is toch ook goed voor jou imago........als mensen jou zien lopen met die worstjes gaan ze denken van......hee....wie is die LUNATIC?....... Maar ja......ik vind het wel gemeen van je.......want dit bedoeld MissOogappeltje nou met egoisme.........)

Chatefemqemamu
09-03-2003, 15:12
Origineel gepost door RedOne :verdriet: (is toch ook goed voor jou imago........als mensen jou zien lopen met die worstjes gaan ze denken van......hee....wie is die LUNATIC?....... Maar ja......ik vind het wel gemeen van je.......want dit bedoeld MissOogappeltje nou met egoisme.........) egt niettt, dat bedoelt ze er helemaal niet mee!!!!!!! ga lekker zelf je worstjes halen :ego: (ik ga zo wel naar de zwarte markt... daar hebben ze superlekkere worstjes gheghe)

RedOne
09-03-2003, 15:15
Origineel gepost door MissOogappeltje Inderdaad :kwaad: :verdriet: MissOogappeltje.......kom we gaan een beweging op richten.......wij gaan voor onze rechten strijden!!! We noemen het AEL (Anti Egoistische Liga)..........

Chatefemqemamu
09-03-2003, 15:17
Origineel gepost door RedOne MissOogappeltje.......kom we gaan een beweging op richten.......wij gaan voor onze rechten strijden!!! We noemen het AEL (Anti Egoistische Liga).......... okay geef me redenen waarom je niet zelf zou kunnen .... dan ga ik pas :kwaad: (als ze ergens op slaan tenminste....)

RedOne
09-03-2003, 15:17
Origineel gepost door Lunatic007 egt niettt, dat bedoelt ze er helemaal niet mee!!!!!!! ga lekker zelf je worstjes halen :ego: (ik ga zo wel naar de zwarte markt... daar hebben ze superlekkere worstjes gheghe) Wat jij niet weet is dat ik in het echt een stinkend rijke Arabische prins ben.........ik vroeg het alleen maar om jou te testen.........je bent gezakt!........op naar de volgende huwelijkskandidaat........

Chatefemqemamu
09-03-2003, 15:19
Origineel gepost door RedOne Wat jij niet weet is dat ik in het echt een stinkend rijke Arabische prins ben.........ik vroeg het alleen maar om jou te testen.........je bent gezakt!........op naar de volgende huwelijkskandidaat........ stinked rijke prins?? in de meest letterlijke zin ervan zeker :stout: (na de worstjes wel in ieder geval..)

SweetLady
09-03-2003, 15:21
Origineel gepost door Lunatic007 stinked rijke prins?? in de meest letterlijke zin ervan zeker :stout: (na de worstjes wel in ieder geval..) :hihi: :hihi:

touzine
09-03-2003, 15:21
Origineel gepost door RedOne Wat jij niet weet is dat ik in het echt een stinkend rijke Arabische prins ben.........ik vroeg het alleen maar om jou te testen.........je bent gezakt!........op naar de volgende huwelijkskandidaat........ pffffffffffff.... sukkel !!!!! ga buiten spelen !!!!!!!!!!111

RedOne
09-03-2003, 15:22

Origineel gepost door Lunatic007 stinked rijke prins?? in de meest letterlijke zin ervan zeker :stout: (na de worstjes wel in ieder geval..) Wajooooow.........die was goed :giechel: (weet je wat.......omdat deze reactie zo cool was.......geef ik je een herkansing.......Lunatic....haal van die kleine Turkse knooflookworstjes voor me.........)

Pagina's : [1] 2 3 4 5