Bekijk originele versie : help..!!!!!!!! zit met een probleem ...
Mocro_Chanel
27-05-2005, 11:04
ik heb of had sinds gister een vriend waar ik 6 maanden mee ging hele liefe mooie jongen ..we konden goed met elkaar opschieten maarr het probleem was dat ik hem mischien wel 1 keer in de week zag :kwaad: elke keer hadden we elkaar beloofd dat het zo veranderen...maar nee nooit gebeurd en ik ben ook heel duidelijk tegen hem geweest dat het moet veranderen ,waarom wij elkaar weinig zien ligt aan hem hij doet aan thai boksen dus moet veel traine en hij werkt :traan1: dus sinds twee weken heb ik contact met een andere leuke jongen die ik daar voor al van gezicht kende .maarrr niet persoonlijk maar hij besteed meer aand8 aan me door vaak te bellen en naar me te luisteren ......dus ik merk het verschil tussen die twee ....maaar ik ben geen meid die van twee walletjes wil eten ik moet een keus maken :traan1: en ik wil het uitmaken met me vriend maar ben bang dat ik er spijt van krijg ..... :confused:
CrazyFrog
27-05-2005, 11:11
ie jongen waar mee je 6 maanden had, heet hij I.... en traint hij bij Eagle gym? Komt ie uit rdam??
Mocro_Chanel
27-05-2005, 11:23
nee hij komt niet uit rdam meid... :)
Vriend moet je niet aan beginnen meisje. Uiteindelijk kom je bedrogen uit.
zina_maghrebia
31-05-2005, 15:40
volg je hart meid.
maar die vriend van jou moet wel meer aandacht aan je geven, want uiteindelijk ga je toch naar een andere.. misschien heeft hij nog een vriendin :moe:
Ghatar_tangawia
31-05-2005, 20:35
ik heb of had sinds gister een vriend waar ik 6 maanden mee ging hele liefe mooie jongen ..we konden goed met elkaar opschieten maarr het probleem was dat ik hem mischien wel 1 keer in de week zag :kwaad: elke keer hadden we elkaar beloofd dat het zo veranderen...maar nee nooit gebeurd en ik ben ook heel duidelijk tegen hem geweest dat het moet veranderen ,waarom wij elkaar weinig zien ligt aan hem hij doet aan thai boksen dus moet veel traine en hij werkt :traan1: dus sinds twee weken heb ik contact met een andere leuke jongen die ik daar voor al van gezicht kende .maarrr niet persoonlijk maar hij besteed meer aand8 aan me door vaak te bellen en naar me te luisteren ......dus ik merk het verschil tussen die twee ....maaar ik ben geen meid die van twee walletjes wil eten ik moet een keus maken :traan1: en ik wil het uitmaken met me vriend maar ben bang dat ik er spijt van krijg ..... :confused:
Dus omdat je hem maar 1 keer per week ziet.. wil je iets met een ander beginnen? Jij bent niet goed snik meid. Als je daadwerkelijk om hem zou geven.. dan zou het je niet uitmaken..of je hem nu 1 keer per week of 1 keer in de 3 maanden ziet.. Het gaat om het gevoel dat hij jou geeft!! blijkbaar weet je niet wat liefde inhoudt.. anders zou je deze topic niet hebben geopend!
Wonderfull_Star
31-05-2005, 20:54
Sorry hoor.. Je ziet hem 1 keer per week!! Waar slaat dat op? Sommige meisjes die hebben vriendjes in Marokko en die zien ze soms een jaar niet of 2.. en dan kom jij met 1 keer per week! 1 x per week is meer als genoeg! Je gaat elkaar daardoor ook meer missen en blijft het leuk.. !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.