Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat moet ik doen????

Pagina's : [1] 2

LZN
09-03-2003, 14:20

Salem moe3aleekoem, Ik zit met een probleem. Ik vraag me af of jullie mij advies zouden kunnen geven. Of misschien dat nog niet eens misschien wat jullie zouden doen in zo een situatie als waar ik momenteel in zit..... Ik ben 1,5 jaar samen met mijn vriend. Ik ben erg gelukkig met hem, we houden ontzettend veel van elkaar. We willen de rest van onze leven samen door maken. Maar sinds een paar weken geleden heeft mijn neef mij verteld dat hij al langer dan een jaar van mij houdt. Ik heb ook gevoelens voor hem gekregen. Hij wil met mij trouwen en heeft het aan zijn familie verteld. Zijn ouders zijn blij en gelukkig, maar ik kan niet met hem trouwen ik heb al een relatie van 1,5 jaar wat mijn neef niet weet. Ik ben echt tot op mijn verliefd op hem, maar dat weet hij ook niet. Wat zouden jullie doen?????? Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie je eigen menig zouden geven... Veel liefs een verdrietige meid.....

Liloesh
09-03-2003, 14:21
Je zou nu moeten kiezen, je neef of je vriend. Indien je je vriend kiest moet je dit ook meedelen aan je neef voor hij om je hand komt vragen. Allah zal je wel helpen om de juiste keuze te maken.

ZiLaaL
09-03-2003, 14:21
van wie houd je nou t meest? :confused:

antwerpse
09-03-2003, 14:24
Ik zou het aan je vriend voorleggen.Waarom trouw je nu niet met jhe vriend? Als je vriend echt met je wil trouwen jan hij nu toch om je hand komen vragen.Je ouders zijn dan ook gerust en de mensen zullen weten dat je bezet bent. noch neef noch iemand anders zal dan je hand komen vragen. En trouwen kun je dan wanneer het jullie past maar dan zijn juyllie toch al verloofd

C_OUJDIA
09-03-2003, 14:34

Je zult er eerst achter moeten komen van wie je het meeste houdt. Wat de voordelen en nadelen zijn,bij alle 2 En natuurlijk wat je zelf wil.Trouwen of niet.Familie of niet. In ieder geval wens ik je veel sterkte toe,vertrouw op allah. Li mektablek allah zal naar je toe komen. C.

Karima2
09-03-2003, 22:58
Ik weet ook niet hoe je ouders zijn. Of ze je laten trouwen met wie je wilt of dat ze je liever zien trouwen met een bekende van ze. Als je ouders je vriend nooit zullen accepteren dan gaat het moeilijk, tenminste als je ouders hebt net zoals de mijne.

Itsjustme
10-03-2003, 00:02
ik vind je vriend die jongen heeft al zijn tijd geinvesteerd in JOU om JOU te laten weten dat hij echt verder wil met jou al die tijd heeft hij zijn beste gedaan om het zover te kunnen schoppen met jou en je elke keer te laten weten/merken hoeveel hij van je houdt/om je geeft. En nu komt je neef uit het niets doet 1 poging hmm nee meid go for your boy!!! Maar kan je me aub iets uitleggen, want hoe kan je ineens verliefd worden op je neef ik bedoel je kent hem toch al van kleins af aan al?? of heb ik het mis?? en kan je dan meteen van diegene gaan houden?? Zoiets bouw je toch op?? En denk niet het is famillie dus het kan nooit fout gaan en als het dan fout gaat dan wordt meteen de hele zootje bij betrokken en met een elbarani niet ieder gaat zijn weg think about it .liefs van mij sterkte meissiee big hugzzz

noralive
10-03-2003, 06:05
Origineel gepost door Verdrietige Salem moe3aleekoem, Ik zit met een probleem. Ik vraag me af of jullie mij advies zouden kunnen geven. Of misschien dat nog niet eens misschien wat jullie zouden doen in zo een situatie als waar ik momenteel in zit..... Ik ben 1,5 jaar samen met mijn vriend. Ik ben erg gelukkig met hem, we houden ontzettend veel van elkaar. We willen de rest van onze leven samen door maken. Maar sinds een paar weken geleden heeft mijn neef mij verteld dat hij al langer dan een jaar van mij houdt. Ik heb ook gevoelens voor hem gekregen. Hij wil met mij trouwen en heeft het aan zijn familie verteld. Zijn ouders zijn blij en gelukkig, maar ik kan niet met hem trouwen ik heb al een relatie van 1,5 jaar wat mijn neef niet weet. Ik ben echt tot op mijn verliefd op hem, maar dat weet hij ook niet. Wat zouden jullie doen?????? Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie je eigen menig zouden geven... Veel liefs een verdrietige meid.... Mij mening Ik probeer niet ouderwets te zijn of so maar luister je vriend daar hou je veel van, maar is hij even serieus bezig als jij met hem, tenslotte de gene die echt zijn leven met jouw wil delen is je neef want die komt om jou hand vragen. Maar nu kan het dus ook soo zijn dat je vriend ook van je houdt en dat tie serieus met jou is, hier kan je maar op 1 manier achter komen tegen je vriend zeggen dat je neef om jouw hand komt vragen en dat je bang bent dat je ouders toestemming geven om met jouw te trouwen, zijn eerste reactie is wat hij denkt en voelt, zegt hij van jahh dan moet je maar goed denken ofterwijl zoek het maar uit, dan zijn zijn gevoelens niet sterk genoeg. zegt hij nee ik wil mijn leven met jou delen dan weet je hoe laat het is dat hij van je houdt echt houdt. dus het ligt er maar net aan wat hij zegt> en wat jij op dat moment voelt. zo kan je je keuze maken het is niet echt optimaal de manier van hoe maar dat is de keuze ook niet sterkte er mee je kan me altijd ook prive mailen als je het niet begrijpt ook natuurlijk I'm all yourse too help you :zwaai:

noralive
10-03-2003, 06:11
voor het geval dat je vriend zegt ik wil wel met je trouwen maar ik ben er nog niet aan toe kwa inkomen etc je weet wel, zeg dan dat hij op zen minst om je hand komt vragen een verloving dus, dat houdt in dat ie voor jou gekozen heeft en dan kunnen jullie het als nog rustig op bouwen. En dan krijg je ook geen aanzoeken meer. Dan ben jij ze vrouw. Begrijpje als hij dit niet voor jou kan doen geloof mij dan verdient hij jouw niet maar je neef. Dus geef je vriend de kans, grijpt hij die niet jammer dan maar dan is er iemand die echt van jouw houdt je neef want die komt tenslotte naar je ouders en zo moeilijk zou die beslissing ook niet meer zijn tenslotte heb je ook gevoelens voor je neef toch. nogmaals het is echt moeilijk maar volg je verstand en gevoel. zo bereik je zeker je doel. ;) :zwaai:

Ghatar_tangawia
10-03-2003, 09:26
Ewa ja meid, je moet proberen eruit te komen.... Met wie zou je het beste gelukkig kunnen worden? Om wie geef je het meest..je moet wel zo snel mogelijk die beslissing nemen want je kan het niet maken een van de twee aan het lijntje te houden :rolleyes:

Najat_the_Don
10-03-2003, 10:26
ik zou zeggen, verricht salaat elistigarah.. dan zal Allah (swt) jou inshallah de juiste keuze laten nemen..

tatoezientah
10-03-2003, 10:32
Hey lijkt wel een beetje op het verhaal van Amel (Zohra Zaraouali) Zij koos haar neef... :sjans:

TwinkleEye_19
10-03-2003, 10:40
1,5 jaar met je vriend en nog is hij niet om je hand komen vragen?! Schande! :ego: Als hij werkelijk van je houdt, zoals jij van hem, en hij die 1,5 jaar niet voor niets wil weggooien, moet hij om je hand komen vragen, voordat je neef komt.... Als je van je neef houdt........ Bespaar hem dan een blauwtje ;) :zwaai:

jokker
10-03-2003, 11:36
ik kan je aleen zeggen doe geen dingen die je zelf ook niet aangedaan willen worden het leven is maar voor even je vriend vertrouwd je dus maak daar geen misbruik van ik kan je zeggen doe wat het geloof je verteld

SmoothScorpio
10-03-2003, 11:41

Origineel gepost door Verdrietige Salem moe3aleekoem, Ik zit met een probleem. Ik vraag me af of jullie mij advies zouden kunnen geven. Of misschien dat nog niet eens misschien wat jullie zouden doen in zo een situatie als waar ik momenteel in zit..... Ik ben 1,5 jaar samen met mijn vriend. Ik ben erg gelukkig met hem, we houden ontzettend veel van elkaar. We willen de rest van onze leven samen door maken. Maar sinds een paar weken geleden heeft mijn neef mij verteld dat hij al langer dan een jaar van mij houdt. Ik heb ook gevoelens voor hem gekregen. Hij wil met mij trouwen en heeft het aan zijn familie verteld. Zijn ouders zijn blij en gelukkig, maar ik kan niet met hem trouwen ik heb al een relatie van 1,5 jaar wat mijn neef niet weet. Ik ben echt tot op mijn verliefd op hem, maar dat weet hij ook niet. Wat zouden jullie doen?????? Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie je eigen menig zouden geven... Veel liefs een verdrietige meid.... Met je neef??? :confused: gadverrr

Pagina's : [1] 2