Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hebben jullie een groot huis

Pagina's : [1] 2 3

nadorya
27-05-2005, 10:43

ik heb een kleine huisje drie kamer woning maar kleine kamers . en voor diegene die een klein huis hebben hoe doen jullie het met visite . :p

nadorya
27-05-2005, 11:01
als ik veel famillie over de vloer hebt doe ik ook vrouwen apart . en meestal nemen ze allemaal kinderen mee nou dan is het 1 grote feest . ik heb een klein huis dus ze kunnen nergens spelen . en me keuken is ook niet echt groot .

mimi_tangaouia
27-05-2005, 11:21
ik heb een appartement met 1 slaapkamer en soms komen me ouders en die blijven slapen vrouwen in de slaapkamer mannen in de huiskamer ik had twee weken terug wat vriendinnen en familie uit genodigd en mijn nichten bleven slapen ik kon moeilijk nee zeggen maar het is gelukt mijn moeder had voor dekens en kussen gezorgd en toen lagen er in de huiskamer 6 vrouwen te snurken was wel heel gezellig ik ben wel op zoek naar een grotere woning en hoop insjallah binnen een half jr een huis te hebben en dan wil ik een slaapkamer inrichten volgens marokaanse stijl is ook handig want ik heb sommige familieleden die niet gemengd willen zitten en nu is dat niet mogelijk

ceuta
27-05-2005, 11:38
Ik heb een eensgezinswoning.2 grote slaapkamers 1 kleinere kamer en een grote zolder...De zolder hebben we ook verwarming in gedaan en ideaal voor als mijn zoontje straks wat groter is Inchallah...Heb een oprit voor en een grote tuin achter.Genoeg ruimte hamdoelillah voor als er visite komt,en die krijg ik nogal regelmatig haahha

saadia29
27-05-2005, 11:41

Woon ook in een eengezinswoning, maar het blijft moeilijk als je visite hebt, je zou eigenlijk 2 zitkamers moeten hebben, dat hebben wij helaas niet.

Zusterke001
27-05-2005, 11:57
Ik heb 4 kamers, 1 slaapkamer, 2 visitekamers en 1 staat leeg. Bij ons is mannen en vrouwen strikt gescheiden tenzij het enkel familie is. Een grote keuken en eetkamer heb ik ook alleen jammer voor de badkamer is klein en heb geen tuin :huil: maar gair, misschien in Djenna een ideaal huis :D afgewerkt met goud en diamantjes :D Amien Ya Rabb.

nadorya
27-05-2005, 12:39
Ik heb 4 kamers, 1 slaapkamer, 2 visitekamers en 1 staat leeg. Bij ons is mannen en vrouwen strikt gescheiden tenzij het enkel familie is. Een grote keuken en eetkamer heb ik ook alleen jammer voor de badkamer is klein en heb geen tuin :huil: maar gair, misschien in Djenna een ideaal huis :D afgewerkt met goud en diamantjes :D Amien Ya Rabb. wat grote huis heb je maar in belgie heeft iedereen bijna een enorm huis . en inschallah in djenna dat je de er een tuin bij krijgt :D

jolinde
27-05-2005, 12:49
na werken die we zelf gedaan hebben, heb ik 2 grote salons , 1 grote keuken , 2 badkamers (eentje dicht bij de eerste salon (voor de mannen )een koertje en een tuin met nanaà die ik zelf geplant heb een kelder , 4 slaapkamers en een zolderkamer . huis is al 2 jaar afbetaald ( dus mijn eigendom ) :D

soulfa
27-05-2005, 12:59
eengezinswoning. 3 slaapkamers, en woonkamer, keuken in de woonkamer. Dat vind ik minder. MEGA grote achtertuin en voortuin. Ik heb een vaste trap naar zolder, daar hebben we een zitkamer van gemaakt met bankstel en tafel net een woonkamer. Ik heb een mooi huis, maar toch willen we verhuizen binnekort.

zwangermeisje
27-05-2005, 13:29
ik heb drie slaapkamers 1 kleintje voor de baby 1 voor ons en 1 staan allemaal spullen in die wil ik eigenlijk weg halen zodat als er bezoek komt dat daar de vrouwen of mannen in kunnen ik heb wel een hele grote keuken dat is wel erg fijn Alhemdoelilah

lilchakir
27-05-2005, 14:20
ik heb een kleine huisje drie kamer woning maar kleine kamers . en voor diegene die een klein huis hebben hoe doen jullie het met visite . :p zou het graag willen hebben kleiner huisje . heb zelf een drive in woning :maf2: onder verdieping >>>>>> garage wat vroeger een aparte kamer was wat ik heel erg mis maar misschien dat ik die weer neem. w.c, berg kamer,voor en achter tuin achter tuin is 15 meter lang :rolleyes: en een voor tuin die gaat nog wel middelste verdieping >>>>>>>grote woon kamer en keuken boven verdieping 3 slaapkamers douche en w.c

Zusterke001
27-05-2005, 14:23
wat grote huis heb je maar in belgie heeft iedereen bijna een enorm huis . en inschallah in djenna dat je de er een tuin bij krijgt :D AMIEN :D België is idd anders dan in NL. Ik verkies ook liever de huizen van België. NL is duur man.

Zusterke001
27-05-2005, 14:45
Ben een paar keer bij famillie in Belgie geweest... jullie hebben daar echt hoge muren/plafonds..... Maar moet zeggen, geef mij maar de huizen in NL... die Belgie zien er altijd / meestal verlaten en onverzorgd uit - buitenkant - en bij sommige die ik van binnen heb gezien.... ook de binnenkant... Ja zeg, als je naar het interieur en decor gaat kijken ... daar heb ik geen zaken mee. Elk mens is anders en wil z'n huis ook anders of je nu een Marokkaan bent of Belg of Hollander. Vuil of proper... Ik heb het over de standaardhuizen, of typisch Hollandse huizen. In België heb je vaak herenhuizen die groot zijn. Dat zijn oude huizen die vaak verbouwd moeten worden. Hollandse huizen is wat dat betreft klein en vergeleken met de prijs...is het zelfs de moeite niet waard om erin te wonen :rolleyes: ...vergeleken met België dan. Vergeleken met Engeland bv. zijn de huizen van Holland vele beter.

laila00
27-05-2005, 14:55
Ben een paar keer bij famillie in Belgie geweest... jullie hebben daar echt hoge muren/plafonds..... Maar moet zeggen, geef mij maar de huizen in NL... die Belgie zien er altijd / meestal verlaten en onverzorgd uit - buitenkant - en bij sommige die ik van binnen heb gezien.... ook de binnenkant... :hihi: vooral brussel..... heb zelf een redelijk groot huis 2 grote slaapkamers en 2 zitkamers grote keuken balkon... hmdl tevreden... en ik woon niet eens in belgie ;)

Zusterke001
27-05-2005, 15:01

:hihi: vooral brussel..... heb zelf een redelijk groot huis 2 grote slaapkamers en 2 zitkamers grote keuken balkon... hmdl tevreden... en ik woon niet eens in belgie ;) over brussel zwijgen we :o

Pagina's : [1] 2 3