Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik denk erover om...

Pagina's : [1] 2

-Reda-
09-03-2003, 14:09

...yasmina te verlaten... doen of niet? :(

Liloesh
09-03-2003, 14:10
waarom??

-Reda-
09-03-2003, 14:11
gewoon...ik weet niet meer of ik hiermee door moet gaan...:(

Dida
09-03-2003, 14:11
w8 eerst vraag ik je .. heb je het over Yasmina een vriendinnetje van je ofsjo! of yasmina a.k.a Marokko.NL :D ... voor die laatste zal ik dan maar zeggen,hoezo verlaten?? tis maar een site..geen land ofsjo ... je post en gaat verder met je leventjUh .. toch??

-Reda-
09-03-2003, 14:13

Origineel gepost door -RaChiDa¿- of yasmina a.k.a Marokko.NL :D ... de site;) neej gewoon ik zit ondertussen al 15 maanden op deese site...is het niet welletjes geweest?

cheima
jammer ik ken je eigelijk niet :engel: :jeweetog: :D :D

Liloesh
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO gewoon...ik weet niet meer of ik hiermee door moet gaan...:( met wat doorgaan?? Met doelloosheid?? ofcorse you do.... ;)

cheima
09-03-2003, 14:14
Origineel gepost door -RaChiDa¿- w8 eerst vraag ik je .. heb je het over Yasmina een vriendinnetje van je ofsjo! of yasmina a.k.a Marokko.NL :D ... voor die laatste zal ik dan maar zeggen,hoezo verlaten?? tis maar een site..geen land ofsjo ... je post en gaat verder met je leventjUh .. toch?? OF NIET :D :goedzo:

-Reda-
09-03-2003, 14:16
Origineel gepost door -RaChiDa¿- w8 eerst vraag ik je .. heb je het over Yasmina een vriendinnetje van je ofsjo! of yasmina a.k.a Marokko.NL :D ... voor die laatste zal ik dan maar zeggen,hoezo verlaten?? tis maar een site..geen land ofsjo ... je post en gaat verder met je leventjUh .. toch?? hehe...bij mij niet....dat weet je zelf ook...kijk maar naar jezelf;):D

Dida
09-03-2003, 14:16
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO de site;) neej gewoon ik zit ondertussen al 15 maanden op deese site...is het niet welletjes geweest? ja nou en?? wat maakt dat uit?? Waarom wil je weg dan,misschien omdat het dan lijkt alsof je geen leven ofsjo hebt omdat je hier zo lang bent?? Ben je bang dat mensen die indruk krijgen ofsjo???? Ik heb scheit hoor,pc is deel van me leven,als ik huiswerk maak mensen spreken ..en dan hier weleens posten .. als me pc uit is dan weer verder met me leventjUh... ;)

-Reda-
09-03-2003, 14:18
Origineel gepost door -RaChiDa¿- ja nou en?? wat maakt dat uit?? Waarom wil je weg dan,misschien omdat het dan lijkt alsof je geen leven ofsjo hebt omdat je hier zo lang bent?? Ben je bang dat mensen die indruk krijgen ofsjo???? Ik heb scheit hoor,pc is deel van me leven,als ik huiswerk maak mensen spreken ..en dan hier weleens posten .. als me pc uit is dan weer verder met me leventjUh... ;) ik schaam ,me nergens voor...je weet ik ben doelloos...;) in ieder geval ik ga nu trainen...ik kom hier vanavond nog op terug...see y'all:zwaai:

Dida
09-03-2003, 14:20
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO ik schaam ,me nergens voor...je weet ik ben doelloos...;) in ieder geval ik ga nu trainen...ik kom hier vanavond nog op terug...see y'all:zwaai: OK dan! Veeeeeeel plezier ... Baaaaaj :zwaai:

-Reda-
09-03-2003, 14:22
Origineel gepost door fardou Je kunt ook een fan site gaan maken :D voor wie? ik wil kijken wie me weg wilt hebben;):D

Chatefemqemamu
09-03-2003, 14:33
ga 's ff normaal doen jij.... wat weggaan ....

CLeOpaTrA01
09-03-2003, 15:03

Oweeeee..als je dat doet..:kwaad:..!! Doe je tog nie.:D..

Pagina's : [1] 2