Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar kopen jullie zomerkleding

Pagina's : [1] 2 3 4

saadia29
27-05-2005, 09:59

Gisteren 1e warmedag, vreselijk, had mijn jas aan daaronder een truitje, laarzen en ik ging winkelen. Geen gezicht plus ik had het superwarm. Heb helaas niets langs en luchtigs kunnen vinden. Iemand tips?

mimi_tangaouia
27-05-2005, 10:05
ik ben vorige mnd geslaagd bij de h&m ze hebben daar hele leuke linnenbroeken en linnen jurken die je bij elkaar kan combineren

saadia29
27-05-2005, 10:08
ik ben vorige mnd geslaagd bij de h&m ze hebben daar hele leuke linnenbroeken en linnen jurken die je bij elkaar kan combineren Ik was er gister ze hadden alleen rokjes, topjes en zwarte broeken :(

waterlelie
27-05-2005, 10:12
Ik loop gewoon bij winkels binnen en als ik iets leuks vind dan koop ik het gewoon. Ik heb niet echt specifieke winkels waar ik kleding koop. Ik heb vooral veel kleding van de H&M en van esprit. Daar slaag ik altijd. Ook mijn schoenen zijn bijna allemaal van esprit. Ze hebben daar gewoon mijn smaak.

mimi_tangaouia
27-05-2005, 10:16

Ik was er gister ze hadden alleen rokjes, topjes en zwarte broeken :( bij mij in de stad zijn ze er nog wel

sahab
27-05-2005, 10:17
Gisteren 1e warmedag, vreselijk, had mijn jas aan daaronder een truitje, laarzen en ik ging winkelen. Geen gezicht plus ik had het superwarm. Heb helaas niets langs en luchtigs kunnen vinden. Iemand tips? Ik slaag meestal in om bij de H&M wat leuks te vinden: linnenbroeken, rokken, jurkjes enz Bij We hebben ze vaak ook leuke dingen. Elke zomer koop ik wat leuks nu heb ik genoeg om de hele zomer door te komen :D .

saadia29
27-05-2005, 10:21
Dan ga ik maar de stad in, was er nog niet geweest, alleen die van het osdorpplein daar hadden echt niets meer. Bij We hebben ze inderdaad ook altijd mooie linnenbroeken. Schoenen vind ik altijd bij Nelson of Kesting.

Wish
27-05-2005, 10:22
How zit dat met mensen met een maatje meer (maat 44/46) waar kunnen die leuke kleding vinden?

waterlelie
27-05-2005, 10:23
Dan ga ik maar de stad in, was er nog niet geweest, alleen die van het osdorpplein daar hadden echt niets meer. Bij We hebben ze inderdaad ook altijd mooie linnenbroeken. Schoenen vind ik altijd bij Nelson of Kesting. Wij hebben die winkels hier niet in brabant. :traan1:

waterlelie
27-05-2005, 10:24
How zit dat met mensen met een maatje meer (maat 44/46) waar kunnen die leuke kleding vinden? H&M heeft ook een afdeling voor mensen met een maatje meer. Soms zie ik daar hele mooie dingen hangen en dan ga ik het zoeken in een kleine maat maar dan hebben ze het niet

saadia29
27-05-2005, 10:28
Wij hebben die winkels hier niet in brabant. :traan1: Welke winkels niet?

waterlelie
27-05-2005, 10:32
nelson en kesting

mimi_tangaouia
27-05-2005, 10:37
How zit dat met mensen met een maatje meer (maat 44/46) waar kunnen die leuke kleding vinden? miss etam heeft vaak ook leuke kleding voor grote maten

saadia29
27-05-2005, 11:05
nelson en kesting Ach stelt niet zoveel voor, ze hebben er soms wel leuke schoentjes. Het is dat ik niet vaak naar de stad ga, dat ik ze daar dus koop.

MerCi
27-05-2005, 11:13

H&M, H&m en H&M, standaarT winkel voor vele marokkanen :D! Als je 't leuk kan combineren kan je daar goed terecht. Ik ga zelf verschillende winkeltjes in en uit, 'soms kan je 'r nog wat leuks en langs tussen vinden. Zara, mango, vero mode etc. Schoenen meestal dolcis, taft en nog wat winkels waar ik nu niet op de naam kom. Toch blijft het vinden van leuke lange, niet-strakke kleding toch nog steeds moeilijk, je moet er veel moeite voor doen, van alles zelf combineren etc.

Pagina's : [1] 2 3 4