Bekijk originele versie : krulhaar
antwerpse
09-03-2003, 13:39
hoe houden jullie jullie krulhaar in bedwang?Gebruiken jullie produkten? Ik heb krulhaar maar ik kan het echt niet loslaten voor ik het gebrusht heb.Heb mijn haar eens laten ontkrullen maar dat was het ook niet(mijn haar was beschadigd!!)
Toe, geven jullie mij eens wat tips.
scheer je kaal
heeft ook wel wat moois aparts :D
Lady_moi
09-03-2003, 13:42
wees blij met wat je hebt ik zou er alles voor doen om krullekes te krijgen
ik heb krullen en dat is prachtig
waarom moeten meiden die krullend haar hebben hun haar brushen?!!
goh wat zijn jullie trots op jullie haar
allemaal vinden jullie steil het mooist
maar ik heb krullend haar en daar ben ik trots op
bousa
MAROCGIRRLLY
09-03-2003, 13:45
Origineel gepost door antwerpse
hoe houden jullie jullie krulhaar in bedwang?Gebruiken jullie produkten? Ik heb krulhaar maar ik kan het echt niet loslaten voor ik het gebrusht heb.Heb mijn haar eens laten ontkrullen maar dat was het ook niet(mijn haar was beschadigd!!)
Toe, geven jullie mij eens wat tips.
ik zelf heb ook krullend haar, je moet niet je haar gaan brushen, ik ben trots op me krullen.
ik gebruik na het wassen cremevoeding, zodat ik het later makkelijk kan uitkamen.
Maar ik kam me haar nooit droog uit, want het breekt namelijk makkelijker.
Maar als ik gewoon thuiszit doe ik olijfolie in me haar zodat het kalmeert.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes Nadia
antwerpse
09-03-2003, 13:46
ja, maar dat bedoel ik niet, ik ben ook trots op mijn krullen maar ik krijg ze verdorie niet in bedwang.Ik bedoel misschien zijn er produkten die het gemakkelijker maken om te steilen of zo.
antwerpse
09-03-2003, 13:48
Origineel gepost door MAROCGIRRLLY
ik zelf heb ook krullend haar, je moet niet je haar gaan brushen, ik ben trots op me krullen.
ik gebruik na het wassen cremevoeding, zodat ik het later makkelijk kan uitkamen.
Maar ik kam me haar nooit droog uit, want het breekt namelijk makkelijker.
Maar als ik gewoon thuiszit doe ik olijfolie in me haar zodat het kalmeert.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes Nadia
Ja olijfolie gebruik ik ook hoor.Maar soms zie ik meisjes die hun haar los kunnen laten, dat kan ik niet hoor want dan vlieg ik weg met zo'n bos op mijn kop
Origineel gepost door Hamida
ik heb krullen en dat is prachtig
waarom moeten meiden die krullend haar hebben hun haar brushen?!!
goh wat zijn jullie trots op jullie haar
allemaal vinden jullie steil het mooist
maar ik heb krullend haar en daar ben ik trots op
bousa
Weet je wat ik gebruik, AMANDELOLIE wallah dat is echt goed voor je haar. Mousse is ook goed voor je haar, die van het merk GUHL ik weet niet of het lang of kort is maar mij krullen zijn lang als je ze met amandelolie insmeert is het echt heel mooi. Probeer maar. :D :D
Nou succes meid :zwaai:
PerfectTangawia
09-03-2003, 13:52
Origineel gepost door RaZer
scheer je kaal
heeft ook wel wat moois aparts :D
HAHAHAHHA :giechel:
TANGAWIA..
PS: sorry kan je niet helpen heb geen krullen...
antwerpse
09-03-2003, 13:54
Origineel gepost door cheima
Weet je wat ik gebruik, AMANDELOLIE wallah dat is echt goed voor je haar. Mousse is ook goed voor je haar, die van het merk GUHL ik weet niet of het lang of kort is maar mij krullen zijn lang als je ze met amandelolie insmeert is het echt heel mooi. Probeer maar. :D :D
Nou succes meid :zwaai:
Wanner doe je er amandelolie op? Als het nog nat is? En die mousse op nat haar?
Nou kijk als je het gewassen hebt smeer je het ermee in. Het kan beide in handdoek droog haar, of droog haar, maar is beter als je het gewassen hebt. ;)
succes he :zwaai:
antwerpse
09-03-2003, 14:01
Nou kijk als je het gewassen hebt smeer je het ermee in. Het kan beide in handdoek droog haar, of droog haar, maar is beter als je het gewassen hebt. ;)
succes he :zwaai:
Nou bedankt ik ga het eens proberen.Dus als ik het was doe ik er amandelolie op en daarna de mousse.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE of mousse of Amandelolie niet allebei tegelijk hahahaahh dat is weer teveel van het goede :D :D :D
antwerpse
09-03-2003, 14:21
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE of mousse of Amandelolie niet allebei tegelijk hahahaahh dat is weer teveel van het goede :D :D :D
HahahahahJa je ziet hé wij worden niet voor niets domme belgen genoemd hé.
marocprinses20
09-03-2003, 14:57
Ga een hoofddoek dragen... probleem opgelost....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.