Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat gaan jullie bereiken?

Pagina's : [1] 2

Dalilah18
09-03-2003, 13:08

Salaam, wat hebben jullie als doel om te bereiken? eigen bedrijf, zangcarriere, boekenschrijven, acteren of een wat kilo's smokkelen en in een keer binnen zijn? staatsloten kunnen natuurlijk ook, alleen heb ik nog nooit gehoord dat een mocro een miljoen of meer heeft gewonnen. Let me know!!! D.

spidey
09-03-2003, 13:36
Ik wil een radiografische race auto.

aishaqandisha
09-03-2003, 13:39
Origineel gepost door spidey Ik wil een radiografische race auto. :) Ik hou ervan als mensen zich reƫle doelen stellen :) Ik werk nu nog op kantoor maar ik wil juf worden, insha Alla.

Dalilah18
09-03-2003, 14:47
weet zeker dat het je lukt, aisha

koran_girl
09-03-2003, 14:59

ik wil een goede gezondheid voor mij en mijn familie!en ik wil elke keer dichter bij Allah (swt) komen!En ik wil nog heel veel te weten komen over de Islam!!!Natuurlijk komt daar heel veel bij kijken en ik moet ook nog naar school en moet ook nog werken maar als je er in geloofd dan komt het wel goed en ik hoop dat Allah (swt) me er bij zal helpen!Dat is mijn groten wens!als dat lukt dan kan ik heel de wereld aan!

Kolonel_Major
09-03-2003, 16:57
Vrijheid in alle Arabische landen, eenheid tussen alle arabische en islamitische staten insha"Allah.....Dood aan de verraders.....(=staatshoofden)

House
09-03-2003, 17:38
Origineel gepost door koran_girl ik wil een goede gezondheid voor mij en mijn familie!en ik wil elke keer dichter bij Allah (swt) komen!En ik wil nog heel veel te weten komen over de Islam!!!Natuurlijk komt daar heel veel bij kijken en ik moet ook nog naar school en moet ook nog werken maar als je er in geloofd dan komt het wel goed en ik hoop dat Allah (swt) me er bij zal helpen!Dat is mijn groten wens!als dat lukt dan kan ik heel de wereld aan! Offtopic: Je zegt dat je dichterbij Allah wilt komen, maar je maakt wel ''reclame'' voor iemand die iets harams doet en iemand die zingen boven geloof ziet. (ik heb het over je avatar).

Kolonel_Major
09-03-2003, 17:39
Origineel gepost door flour Ik wil later het bedrijf van mijn vader overnemen in Marokko. :D Maar eerst wil ik hier nog in mensen snijden. Import-Export in een bepaalde plant zeker........ :D

koran_girl
09-03-2003, 19:07
Origineel gepost door House Offtopic: Je zegt dat je dichterbij Allah wilt komen, maar je maakt wel ''reclame'' voor iemand die iets harams doet en iemand die zingen boven geloof ziet. (ik heb het over je avatar). nou ja dat slaat echt nergens op!Dat ik een plaatje van hind heb betekend nog niet dat ik zo ben!Als je mij kent dan weet ik zeker dat je wel anders zou piepen!!!!denk daar maar over naar :confused:

DiZA
09-03-2003, 19:13
Origineel gepost door House Offtopic: Je zegt dat je dichterbij Allah wilt komen, maar je maakt wel ''reclame'' voor iemand die iets harams doet en iemand die zingen boven geloof ziet. (ik heb het over je avatar). :hihi:Scherp

House
09-03-2003, 20:10
Origineel gepost door koran_girl nou ja dat slaat echt nergens op!Dat ik een plaatje van hind heb betekend nog niet dat ik zo ben!Als je mij kent dan weet ik zeker dat je wel anders zou piepen!!!!denk daar maar over naar :confused: Ik zeg ook niet dat je zo bent, maar je spreekt jezelf (onbwust) wel tegen als jij zegt dat je elke dag dichter bij Allah wilt komen.

Dalilah18
09-03-2003, 20:32
wat ik geweldig vind is dat velen iets voor de gemeenschap willen betekenen, vrede willen, elkaar willen bijstaan. moge allah al jullie dromen en doelen helpen verwezenlijken, insallah

masrawy
09-03-2003, 22:04
ik wil de lachje van een schoonheid hier veeeeeeeel vaker zien :Iluvu:

sabryn
09-03-2003, 22:08
hahahah masrawy..wat si dat voor avatar??? sjonge jonge wat heb je allemaal uitgespookt toen ik er niet was.. ik wil heel erg rijk worden alleen dan kan je doelen bereiken. geld maakt niet gelukkig maar het helpt wel !!!

sabryn
09-03-2003, 22:10

en wat wil jij bereiken masrawy? en het is altijd nog: HET lachje en niet DE lachje.. let op je spelling en dat zit op de uni

Pagina's : [1] 2