Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aboe & Bos en Lommer

DiZA
09-03-2003, 12:53

Was wederom een geslaagde dag ... Vrijdag was much better als je het hebt over de actieve houding v an de zaal, maar als je we het over de organisatie hebben stak bos en lommer er ver uit... :D

Asri
09-03-2003, 12:55
Origineel gepost door DiZA Was wederom een geslaagde dag ... Vrijdag was much better als je het hebt over de actieve houding v an de zaal, maar als je we het over de organisatie hebben stak bos en lommer er ver uit... :D Damn!...Ik had me gisteren niet ingeschreven anders had ik je wel gezien :stout: -Y-

DiZA
09-03-2003, 13:02
Origineel gepost door Asri Damn!...Ik had me gisteren niet ingeschreven anders had ik je wel gezien :stout: -Y- Haha:D Ik had nog wel meerdere plaatsen gereserveerd.. :D Ik heb zitten filmen als geen ander :p

Asri
09-03-2003, 13:04
Origineel gepost door DiZA Haha:D Ik had nog wel meerdere plaatsen gereserveerd.. :D Ik heb zitten filmen als geen ander :p Hahaha...Heb je ook die foto's genomen? zet ze dan hiero Ik ken die Turk die dat heeft georganiseerd...zat bij mij op school! -Y-

DiZA
09-03-2003, 13:06

Neej, ik heb geen foto's alleen exclusieve beelden :hihi: Waarin ook wat persoonlijks naar mij op staat..:D Welke turk met de lange lokken?

lina18
09-03-2003, 13:44
WOW Bos en Lommer ....... ik wilde ook graag gaan maar mocht niet, maar mijn vader was er wel.

PerfectTangawia
09-03-2003, 13:46
Origineel gepost door lina18 WOW Bos en Lommer ....... ik wilde ook graag gaan maar mocht niet, maar mijn vader was er wel. WAAR HEBBEN JULLIE HET OVER..??? mag ik ook weten waar het over gaat ik woon niet in a dam..... TANGAWIA

DiZA
09-03-2003, 17:05
Wij hebben het over de lezing die Aboe Yahyah gaf in bos en lommer..