Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MoederLiefde...

karimaMarakesja
09-03-2003, 12:30

salaam broeders en zusters ... ik erg me ergens aan... veel Marokaanse mensen die ik ken behandelen hun moeder erg slecht.. waar blijft die respect die we hebben geleerd waar blijft die liefde voor je moeder.. weten jullie dan niet dat de hemel onder de voeten zool van je moeder is????? dus doe normaal en behandel je moeder goed in Hemelsnaam!!!!! see you

PerfectTangawia
09-03-2003, 13:59
Origineel gepost door ITHRANE :rolleyes: Mijn mama is mijn leven :Iluvu: ja die van mij ook...

Chatefemqemamu
09-03-2003, 14:31
Dear mama :Iluvu:

Cold_As_Ice
09-03-2003, 14:34
ben het 100% met je eens I luv my mama 2 :verliefd:

sahraouiaa
09-03-2003, 14:35

Ik ken genoeg jongeren die hun moeder slaan , uitschelden en de schuld geven van alles. Ze zien niet in dat ze door hun moeder zijn wat ze zijn.....

C_OUJDIA
09-03-2003, 14:44
Origineel gepost door sahraouiaa Ik ken genoeg jongeren die hun moeder slaan , uitschelden en de schuld geven van alles. Ze zien niet in dat ze door hun moeder zijn wat ze zijn..... Deze mensen zijn dan verkeerd bezig.:jammer: Me moeder en Allah(swt) komen voor mij op de eerste plaats :Iluvu: :D :Iluvu: I love mijn mama en me geloof :D :verliefd: C.

chouroek
09-03-2003, 15:25
Na het gehoorzamen van ALLAH komt gehoorzamen aan je ouder al oualidin! WALA TA9OL LAHOMA OEFEN WALA TANHARHOMA WA9OL LAHOMA 9AOULAN KARIMA WA ALLAHOMA ERHOMA KAMA RABAJANI SAGHIRA! mijn ma is mijn weg naar JENA.

chamalgirl
09-03-2003, 15:46
ja echt wel dan denk ik shit he kijk hoe ze tegen de moeders doen en kijk hoe ze met jongens omgaan dan denk ik tfoe maar goed het zijn niet mijn zaken, dus bemoei me er ook niet mee