Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aboe Yahya is een mossade agent

Rizkkii
09-03-2003, 12:26

De zionbeest bereikt wat ie wil bereiken!! en dat is her en verdeeldheid creëren onder de Noord-Afrikaner moslims in europa..met name onder de berbers-arabische sprekende en berbers sprekende noordafrikanen .. De zionbeest is continue bezig aan het zoeken en bedenken van formules om de grote groep noord afrikanen los te trekken van het midden oosten kwestie. zodat de zionbeest van M.O. een grote zionbeest-i$rael wil van maken.. Aboe yahya is geen moslim...hij is een armeense evangelist uit zuid libanon. deze mensen collaboreren met zionbeest al eeuwen.. Aboe yahya wordt indirect ondersteunt door de zionbeest ... zionbeest zal nooit maar ook nooit een echte moslim leider in hun achtertuin tolereren. bijna 2/3 van de wereldleiders zijn door de zionbeest gecreerd..op die manier hou je de macht over de wereld. zionbeest vertrouwd en accepteert alleen zijn eigen zionbeesten.. In nederland hebben ze via religieuze pad geprobeerd de moslimgemeeneschap te vertegenwoordigen.. Mister Hazelhoef zou volgens de zinbeest de juist persoon zijn die dit karwei kan sturennaar de beoogde doel.. De poging is mislukt, omdat de zionbeest door z’n arrogantie en minachting van moslims, onderschat de bewust wording van moslim gemeeneschap..en te haastig was en de verkeerde persoon gekozen hadden.. Kortom Aboe Yahya is niet de leider waarbij wij zitten op te wachten.. Aboe Yahya is een goede getrainde geleerde mossade agent die de islam uit zijn duim kent..en ook heel goed media trainingen gevolgd heeft, hij weet hoe de doelgericht formules over te brengen aan twee fronten!!!De media heeft Aboe yahya gemaakt...dus wees alert en vraag aan je zelf waarom juist bij hem??................. Tegenwoordig is de Media die jou maakt of breekt je..De zionbeest bezit de media en dat is zijn grootste wapen. Beste broeders en sisters Laat je niet verlakken door de mooie woorden van mister Aboe yahya. laat je niet misleiden door de zionbeest..De zionbeest heeft veel gezichten..wees bewust !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asri
09-03-2003, 12:46
A mshi 3ti soewa... -Y-

Rajaa
09-03-2003, 12:50
Origineel gepost door Asri A mshi 3ti soewa... -Y- Haha! :D

TWeeT20
09-03-2003, 14:15
Awel heeft die zionbeest één ding over het hoofd gezien. Dat deze koeffar, ze3ma Abou Jahjah, Sharon voor het gerecht wil dagen in België en het hem nog sterk lukt ook!!!! Amai hij gaat wel wat ver als Mossad-Agent vind je niet???

Moezhint
09-03-2003, 15:31

jij bent echt een chizofrene aghjour!

Rizkkii
09-03-2003, 16:32
Enige beoogde doel is dat de moslims niet zo gelovige moeten zijn... dat is alles. We mogen wat kritischer naar dingen bekijken.. Of je mij schizofren noemt of paranoide doet me niks ..want ik weet hoe de zionbeest te werk gaat..De tijd zal het leren..

nadiaaa
09-03-2003, 21:22
Als ik zo je avatar kijk en je onderschrift, dan heb jij een fascinitatie voor alles wat beestachtig is. :D

Diamond_Vert
09-03-2003, 22:02
Dit is al de zoveelste aanteiging naar een man die als enigste opkomt voor de arabieren, berbers, swassa, sahrawa en noem maar op. Ik begrijp heel die commotie van sommige niet, eigelijk moeten we een keer blij zijn dat er iemand een halt toeroept. Waarom die verdeeltheid eigelijk onderling?, waarom moet ze3mak een Abu Jahjah volgens sommige nu ineens een probleem bezorgen in nederland?, is het niet zo dat wij zelf met een probleem zitten namelijk het arabisch-berbers-haatgevoelens?. Volgens mij is Abou Jahjah gewoon een soort lont aan het worden voor een bom die al lang min of meer in een doofpot zit maar nu weer aangestoken word door ons zelf!. Takiw allah en heb respect voor elkaar ja beni adam !!!

NoraNador
09-03-2003, 23:15
Dat heb je nu wel goed gezegd moet ik zeggen :goedzo:

antiapartheid
10-03-2003, 11:54
dus de hezbollah ook zouje zeggen,maar waarom demostreeden de zionisten tegen hem of ben jij degeen wat je zegt.antwoord.

Rizkkii
10-03-2003, 20:03
Origineel gepost door nadiaaa Als ik zo je avatar kijk en je onderschrift, dan heb jij een fascinitatie voor alles wat beestachtig is. :D Enige beesten zijn het zionj00dbeesten