Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Toufik+, Hanaetje, hafid_freak, Kadir, Jebli-Tangaoui, ouiam_tet1

EmiR_Soltan
09-03-2003, 02:27

Waar denk Jij Nu aan? DeeL Het Met Ons.. :zwaai:

Hanaetje
09-03-2003, 02:32
hahaha S....oepzzz bijna je naam verklapt ;)... Wél aan wat/wie ik dacht ach ja.....dat wil je wél weten hé:stout: voor mij een weet voor jouw een vraag :D Thalla oe sweet dreamzz Hanae the One and only Ps: Hoe is het met je ? long time no see hé :)

EmiR_Soltan
09-03-2003, 02:33
Origineel gepost door nadiaaa Onder het vertellen zal ik zorgen voor wat harponieus achtergrond muziekje :Dhttp://www.click-smilies.de/sammlung/musik/music-smiley-023.gif Zo Zo Dus JIJ kunt Spelen op die eh... Ja dat ding dus Hey dat KLinkt wel Aardig.. Ga je ook Zingen? :D

EmiR_Soltan
09-03-2003, 02:35
Origineel gepost door ouiam_tet1 ik wil pizaa man weet je hoe graag kifesh si de italiaan nog open???? Ik ken nog een ItaLiaan die nog open is, Zal ik alvast wat bestellen? :italie:

EmiR_Soltan
09-03-2003, 02:40

Origineel gepost door ouiam_tet1 jaaaaaaah pizaaaaa ik heb honger en als ik niet eet word ik paraaaaaaaaa dus ehm pizaa en macaroni en een biertje erbij... :cool: Biertje? Maak er Maar Meteen een Champagne Van. Wat dacht je van een van 1849? Hoe ouder hoe smaakvoller. :rolleyes:

Dida
09-03-2003, 02:43
ewa safffffi,mij verGeten kan toch niet joh.

EmiR_Soltan
09-03-2003, 03:02
Origineel gepost door ouiam_tet1 KLOPT JAH MAAR BIER IS GOEDKOOP EN HEERLIJK... ENE ALS JIJ DIE CHAMPANGE VOOR ME PAYT OKE :D Tuurlijk Ouiam, Wil je ook opgehaald worden door een Jet Op weg naar de maagden eilanden Lekker het zonnetje tegemoet lopen O, Je wilt ook la familia mee nemen...

Hanaetje
09-03-2003, 03:03
hahaha ik wil wel met een jet opgehaald wordennnn ! IK !IK !IK! :D