Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Spaanse politie rolt 'bende babyverkrachters' op

Pagina's : [1] 2 3 4 5

no_brains
26-05-2005, 18:39

Spaanse politie rolt 'bende babyverkrachters' op (BRON) (http://www.nu.nl/news/531964/21/Spaanse_politie_rolt_%27bende_babyverkrachters%27_ op.html) Uitgegeven: 26 mei 2005 15:26 MADRID - De Spaanse politie heeft een "bende van babyverkrachters" opgerold. De vijf mensen zouden kleine kinderen hebben misbruikt en de beelden daarvan hebben verspreid via internet, meldde het Spaanse ministerie van Binnenlandse Zaken donderdag. Op de beelden zouden tientallen kinderen zijn vastgelegd, velen van hen slechts een paar maanden oud. De arrestatie "heeft een perversie en een ontaarding in de openbaarheid gebracht die alle grenzen te buiten gaat", aldus de verklaring van het ministerie. De politie begon met het onderzoek toen Interpol op beelden stuitte van een dreumes die door twee mannen werd misbruikt. Oppas Door op details in de beelden af te gaan, waaronder een treinkaartje uit een buitenwijk van Madrid, achterhaalde de politie de bendeleider. Die 23-jarige Spanjaard zou in pedofiele kringen bekend staan onder de bijnaam Nannysex. De man werkte als oppas om toegang te krijgen tot de baby's.

no_brains
26-05-2005, 19:57
Op de beelden zouden tientallen kinderen zijn vastgelegd, velen van hen slechts een paar maanden oud. :schok: die mensen verdienen het niet te leven:kwaad:

Ulysses
26-05-2005, 20:00
Laat ik het op een abstracte doodverwensing houden, want als ik op zou schrijven wat ik allemaal met hen zou doen als ze schuldig bleken, zou ik verwijderd worden. Dit gaat echt alle grenzen te buiten. Helaas niet bepaald het eerste geval.

Bongo
26-05-2005, 20:11
normaliter ben ik tegen de doodstraf, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering. deze mensen hebben hun recht om te leven verloren! hang ze op! en laat ze publiekelijk rotten.

no_brains
26-05-2005, 20:19

Laat ik het op een abstracte doodverwensing houden, want als ik op zou schrijven wat ik allemaal met hen zou doen als ze schuldig bleken, zou ik verwijderd worden. Dit gaat echt alle grenzen te buiten. Helaas niet bepaald het eerste geval. Ik zou als eerste hun pindagrote wurmpje heel langzaam in hele kleine stukjes willen hakken. Dan die twee nootjes eronder. Daarna zou ik hun ogen eruit plukken met mes en vork. Daarna zou ik van de hand, vingerkootje voor vingerkootje eraf hakken... heerlijk en lekker langzaam. En ondertussen genieten van de pijn die ze lijden. Dan zou ik hun haar in de fik steken tot de brand vanzelf uitdooft. Met andere woorden, toen ik dit las, kwam ineens de sadistische no_brains in me naar boven. Normaliter ben ik best een redelijk lief mens, maar dit maakte me vreselijk pissed. Walgelijk, walgelijk zieke mannen. Walgelijke mensen en walgelijke wereld.... tfoeeeeeeeeeeeeeeeee :kwaad: :kwaad: :kwaad: :traan1:

Bongo
26-05-2005, 20:21
En niet aan hun nek :hadj: Maar aan de polsen,want anders gaan ze tesnel dood :hadj: Avond Bongo niet aan de ballen? :maf: howdy en hello cell. :D

Bongo
26-05-2005, 20:25
Ik zou als eerste hun pindagrote wurmpje heel langzaam in hele kleine stukjes willen hakken. Dan die twee nootjes eronder. Daarna zou ik hun ogen eruit plukken met mes en vork. Daarna zou ik van de hand, vingerkootje voor vingerkootje eraf hakken... heerlijk en lekker langzaam. En ondertussen genieten van de pijn die ze lijden. Dan zou ik hun haar in de fik steken tot de brand vanzelf uitdooft. Met andere woorden, toen ik dit las, kwam ineens de sadistische no_brains in me naar boven. Normaliter ben ik best een redelijk lief mens, maar dit maakte me vreselijk pissed. Walgelijk, walgelijk zieke mannen. Walgelijke mensen en walgelijke wereld.... tfoeeeeeeeeeeeeeeeee :kwaad: :kwaad: :kwaad: :traan1: toen ik het las kwam als eerste een groot gevoel van verdriet over mij. vervolgens bedenk je wat voor een zieke geesten dit moeten zijn geweest, en kan ik mij niet ontdoen van een totale kilheid en ongevoel voor deze "mensen". ik kan mij werkelijk niet voorstellen met welk recht zij aanspraak op het leven durven te maken.

Straat_sOLDAAT
26-05-2005, 20:47
6 maanden laten zitten op een 2 liter cola Fles.....Dan zijn penis verwijderen zonder verdoving.....dan hem op zen kop laten ophangen.

sneakynawal
26-05-2005, 21:25
Gatverdamme!!!

LesDennis
27-05-2005, 00:05
Te erg voor woorden...

Sugah_
27-05-2005, 09:47
Ziek :jammer:

woestijnrat
27-05-2005, 09:51
Echt walgelijk en beter dat ze zijn opgepakt want dit is echt te gek voor woorden eigenlijk moet je aan zulke dingen geen aandacht besteden en gewoon flink straffen en een apparte gevangenis maken voor die tirannen ik zou de gevangenis GUANTANAMO BABY noemen

Breseis_87
27-05-2005, 12:37
TE ERG VOOR WOORDEN! Gr. Breseïs,

hamidu
27-05-2005, 13:38
Ik zou als eerste hun pindagrote wurmpje heel langzaam in hele kleine stukjes willen hakken. Dan die twee nootjes eronder. Daarna zou ik hun ogen eruit plukken met mes en vork. Daarna zou ik van de hand, vingerkootje voor vingerkootje eraf hakken... heerlijk en lekker langzaam. En ondertussen genieten van de pijn die ze lijden. Dan zou ik hun haar in de fik steken tot de brand vanzelf uitdooft. Met andere woorden, toen ik dit las, kwam ineens de sadistische no_brains in me naar boven. Normaliter ben ik best een redelijk lief mens, maar dit maakte me vreselijk pissed. Walgelijk, walgelijk zieke mannen. Walgelijke mensen en walgelijke wereld.... tfoeeeeeeeeeeeeeeeee :kwaad: :kwaad: :kwaad: :traan1: Wow,jij bent te streng hoor :D

Breseis_87
27-05-2005, 13:44

Wow,jij bent te streng hoor :D Niet waar, hij is niet streng! Oh mijn God, hoe verzinnen die psychopaten het? Jeetje zeg! Ik stond helemaal perplex toen ik er wat over las! Waar gaat het toch heen met onze aarde? Gr. Breseïs,

Pagina's : [1] 2 3 4 5