Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik kom net van een feesje, en nogmaals jonge meisjes zijn dun oudere dik....

Pagina's : [1] 2

hafid_freak
09-03-2003, 01:19

Ik kom net van een geboortefeest :D , en het viel me op dat de vrouwen , dus de getrouwde doorgaans erg eeh..... volslank :cool: zijn, en dat diegene die niet getrouwd zijn, dun zijn. Dus nu vraag ik me af; stel je trouwt (pablo het gaat weer over trouwen :p)nu met één van die dunne meisje, wordt die dan zowieso dik? :D :D Hoe komt dat???? ps. er zijn er verschillende bij die ik ken, van voor ze getrouwd waren en die waren dun en nu... wejeew :rolleyes:

EMIEN
09-03-2003, 01:22
Als sommige mensen trouwen krijgen ze kinderen Je weet dan gaat een vrouw uit zetten....... Maar de meeste sporten dat niet af denk en blijven daarom dik..... Denk ik he........:)

Hamza21
'Pompen'...heet dat geloof ik..

hafid_freak
Origineel gepost door ITHRANE :lol: ben je nu bang om te gaan trouwen :D hahahha nee hoor, dat is het niet vraag het me gewoon af, hoe komt dat nu??? :D :D ps. geintresseerden (om te trouwen) kunnen steeds bellen.... :p

Marocca
09-03-2003, 01:23

Jij komt steeds weer met interessante feiten terug...:jammer: Maar om op jouw vraag terug te komen:denk ff na en je zal het antwoord vinden..THINK JUST THINK.... :rolleyes: trouwen=MAN=STRESS>gevolg=dikker worden... :D

hafid_freak
09-03-2003, 01:24
Origineel gepost door ouiam_tet1 jaah m'n moeder had een figuur waar iedereen van droomt en nu is dat ook niet meer (na 4 kids) ehm ik ga inshalah sporten en op m'n eten letten ik wil dat m'n man altijd tevreden is met mij en over mij.... :D Okee tot daar toe, als je vier kinderen hebt dan blijft je lichaam inderdaad niet hetzelfde, ;) maar ik zie het ook bij vrouwen die nog maar 2 jaar getrouwd zijn of zo , dat vind ik eeh..... :rolleyes:

hafid_freak
09-03-2003, 01:26
Origineel gepost door Marocca Jij komt steeds weer met interessante feiten terug...:jammer: Maar om op jouw vraag terug te komen:denk ff na en je zal het antwoord vinden..THINK JUST THINK.... :rolleyes: trouwen=MAN=STRESS>gevolg=dikker worden... :D Tezzzz dat is echt niet voor iedereen zo eeh .... ik heb er al over nagedacht en vind geen echte reden dus zeg jij het maar, want het is echt wel een feit , maar zoals alles niet voor iedereen hé gewoon de meesten :D :D (trouwens jij en stress dat kan ik me niet voorstellen, dus jij moet je geen zorgen maken :p:p)

Marocca
09-03-2003, 01:33
Origineel gepost door hafid_freak Tezzzz dat is echt niet voor iedereen zo eeh .... ik heb er al over nagedacht en vind geen echte reden dus zeg jij het maar, want het is echt wel een feit , maar zoals alles niet voor iedereen hé gewoon de meesten :D :D (trouwens jij en stress dat kan ik me niet voorstellen, dus jij moet je geen zorgen maken :p:p) Ik en stress>hmmm...really don't know... :rolleyes:

Hanaetje
09-03-2003, 01:39
ach hafid..... die maskez hé , die denken " aaah eindelijk kheb men manneke gestrikt nu moet ik geen moeite doen qua uiterlijk....kan vreten aaah zaligg ":D

hafid_freak
09-03-2003, 01:40
Origineel gepost door ouiam_tet1 JAH IK WEET HET JAH DIE HEBBEN ZOIETS VAN "IK BEN NU TOCH GETROUWD" NEEE ZO MOET JE NIET DENKEN... IK WEET ALS IK BOODSCHAPPEN GA DOEN MET RADJLI WORD HET OOK ALLEEN MAAR CHIPS SNOEP IJS MAAR TJA HEY IS EIGENLIJK MOEILIJK MAN :confused: wat is er moeilijk? :D :D wie is Radjli? :confused:

hafid_freak
09-03-2003, 01:42
Origineel gepost door Hanaetje ach hafid..... die maskez hé , die denken " aaah eindelijk kheb men manneke gestrikt nu moet ik geen moeite doen qua uiterlijk....kan vreten aaah zaligg ":D hahHAHAHAHAhahahahahahahahahahaha denk jij er ook zo over? want ik hoef je toch niet te zeggen WAAR je die kilo's aankomt??? :D :D (dat hoor jij van de juiste persoon :p:p)

hafid_freak
09-03-2003, 01:49
Origineel gepost door ouiam_tet1 ehm moeilijk omdat je boodschappen gaat doen en veel troep gaat kopen waar je dik van word.. radjli betend "mijn man" bel 3arbia wat heb je trouwens tegen dikke vrouwen?? :kwaad: hahahahaha ik heb er niets tegen, maar ik vind dat ze op voorhand dik moeten zijn, zodat ik dat weet :D :D

Hanaetje
09-03-2003, 01:51
Origineel gepost door hafid_freak hahHAHAHAHAhahahahahahahahahahaha denk jij er ook zo over? want ik hoef je toch niet te zeggen WAAR je die kilo's aankomt??? :D :D (dat hoor jij van de juiste persoon :p:p) hahahaha mesgotttttttttttttt !!!:D jajaja nu wil ik toch wél details zenne Freakkkkkkkkkk WAAR precies komen die kilo's aan??:D Juiste persoon ? wie zou dat kunnen zijn :rolleyes: ....

hafid_freak
09-03-2003, 01:54
Origineel gepost door ouiam_tet1 hahaha oh je wilt niet trouwen met een vrouw die eerst 60 weegt en na twee weken 80 kilo jek???? :D HAHAHAhahahahahahAHAAHAHAHah denk je dat ik me druk maak om amper 20 kilotjes????????????? :D ik heb het over NOG EENS 60 KILO ERBIJ op twee jaar :D :p :D

hafid_freak
09-03-2003, 01:57

Origineel gepost door Hanaetje hahahaha mesgotttttttttttttt !!!:D jajaja nu wil ik toch wél details zenne Freakkkkkkkkkk WAAR precies komen die kilo's aan??:D Juiste persoon ? wie zou dat kunnen zijn :rolleyes: .... hahHAHAHAHhahaha dat weet je niet zeker wie dat EVENTUEEL :eek: zou kunnen zijn :p :p en weet je niet waar ze erbijkomen? :p Ask your dear mammy :D

Pagina's : [1] 2