Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Ben Bij Eindelijk Bij Kamalia Geweest.

Pagina's : [1] 2

schnieschnappie
26-05-2005, 14:26

Nou, ladies ik ben eindelijk bij Kamalia geweest. En ik moet zeggen ik was zeer, zeer onder de indruk van alles!! :maf2:. Haar jurken, sieraden, kapsels en make-up zijn werkelijk prachtig. Alleen al de sfeer in haar zaak zegt al genoeg over deze neggafa! Ik kreeg ook inderdaad een algemene prijsopgave en een lijst met allemaal regels en voorwaarden waar ik aan moest voldoen. Dus 5279, je hebt absoluut de waarheid gesproken! Marilyn, ik heb inmiddels wel door waarom jij destijds de topic hebt geopend over "de meerwaarde van Kamalia"!!! En Kamar leugens verspreiden is haram. want ik heb met eigen ogen gezien dat de jurken gewoon in haar eigen attelier worden gemaakt in Almere! Ik snap werkelijk al het geroddel en negatief gepraat niet over haar. Want dat is en was werkelijk nergens op gebaseerd. Al hoewel ik denk dat het wel ergens op gebaseerd is, en dat is namelijk jaloezie en rancune! : :lekkerpuh Wat ik ook zo cool van haar vind, is dat ze wel op de hoogte was van alle commotie en geroddel om haar heen, maar er alleen maar om kon lachen toen ik haar er naar vroeg?! Ze zei dat het haar energie en tijd niet waard vond om zich in al die onzin te verdiepen, en dat ze deze veel nuttiger in haar zaak en haar gezin kon besteden. Ook heeft zij heeft mij inderdaad aan kunnen tonen dat zij een gediplomeerd visagiste en haarstyliste is. Zij vond het ook niet meer dan normaal dat ik er naar vroeg?! Ze was heel erg hartelijk en aardig, nam alle tijd voor me, maar bleef wel zakelijk. Ook adviseerde zij mij zelfs om me ook te orienteren bij andere neggafas zodat ik een beetje alles in alle opzichten met elkaar kon vergelijken. Zij heeft mij zelfs een aantal neggafa's die volgens haar het wel goed deden op hun eigen manier geadviseerd. Nou ik zie dat een andere neggafa echt niet doen, en ik heb er al een aantal bezocht en gezien! Toen ik haar vroeg waarom ze mij ook adviseerde om naar eigenlijk haar concurrenten te bezoeken zei ze: alleen zo kan jij voor je zelf het beste bepalen of je achter de keuze van jou neggafa staat, en iedere persoon of het nou een neggafa is of niet, komt toch alleen dat gene toe wat Allah hem of haar toekent. Nou dat zegt mij al heel veel over haar als persoon. Ondanks het feit dat ik haar inderdaad ook prijzig vind, moet ik zeggen zij is het mij absoluut waard, want Ik trouw maar 1 keer in mijn leven. En zij heeft niet alleen maar blote jurken, integendeel. Dus bruidjes, laat je absoluut niet van de wijs brengen door alle jaloezie en negativiteit van andere mensen. Ga zelf er naar toe en dan zul je met eigen ogen alles zien.... En Kamalia, tot gauw en keep up the good work, you are the best!!!! :goedzo:

Kwebbel_24
26-05-2005, 14:28
Zij is zeker goed.. Alleen de prijs houdt mij tegen! .. Je moet zowiezo niet ingaan op wat andere zeggen.. maaruh. kan je ons vertellen welke negefa's ze je genoemd heeft.

tatoezient
26-05-2005, 14:32
Zij is zeker goed.. Alleen de prijs houdt mij tegen! .. Je moet zowiezo niet ingaan op wat andere zeggen.. maaruh. kan je ons vertellen welke negefa's ze je genoemd heeft. ja ben idd erg benieuwd :D

schnieschnappie
26-05-2005, 15:05
Het waren er een aantal, maar als ik het nog goed uit me hoofd weet waren het deze neggafa's. Ze zei wel tegen mij dat ze niet iedereen persoonlijk kende of aan het werk heeft gezien, maar dat de gene die ze niet had meegemaakt ze er wel heel veel goeds over had gehoord van kenissen en klanten van haar. Touria, Nejma, Jamila, Saloua, en Sara uit Amsterdam, Miriam, Hafida uit Utrecht, Souad uit Rotterdam, Cheima uit Zeist, Farida uit Drunen, Nadia uit Maastricht. Ik raad jullie aan dames, altijd eerst zelf gaan kijken en dan oordelen! Succes, dames. :)

lailaelmou
26-05-2005, 15:07

Nou, ladies ik ben eindelijk bij Kamalia geweest. En ik moet zeggen ik was zeer, zeer onder de indruk van alles!! :maf2:. Haar jurken, sieraden, kapsels en make-up zijn werkelijk prachtig. Alleen al de sfeer in haar zaak zegt al genoeg over deze neggafa! Ik kreeg ook inderdaad een algemene prijsopgave en een lijst met allemaal regels en voorwaarden waar ik aan moest voldoen. Dus 5279, je hebt absoluut de waarheid gesproken! Marilyn, ik heb inmiddels wel door waarom jij destijds de topic hebt geopend over "de meerwaarde van Kamalia"!!! En Kamar leugens verspreiden is haram. want ik heb met eigen ogen gezien dat de jurken gewoon in haar eigen attelier worden gemaakt in Almere! Ik snap werkelijk al het geroddel en negatief gepraat niet over haar. Want dat is en was werkelijk nergens op gebaseerd. Al hoewel ik denk dat het wel ergens op gebaseerd is, en dat is namelijk jaloezie en rancune! : :lekkerpuh Wat ik ook zo cool van haar vind, is dat ze wel op de hoogte was van alle commotie en geroddel om haar heen, maar er alleen maar om kon lachen toen ik haar er naar vroeg?! Ze zei dat het haar energie en tijd niet waard vond om zich in al die onzin te verdiepen, en dat ze deze veel nuttiger in haar zaak en haar gezin kon besteden. Ook heeft zij heeft mij inderdaad aan kunnen tonen dat zij een gediplomeerd visagiste en haarstyliste is. Zij vond het ook niet meer dan normaal dat ik er naar vroeg?! Ze was heel erg hartelijk en aardig, nam alle tijd voor me, maar bleef wel zakelijk. Ook adviseerde zij mij zelfs om me ook te orienteren bij andere neggafas zodat ik een beetje alles in alle opzichten met elkaar kon vergelijken. Zij heeft mij zelfs een aantal neggafa's die volgens haar het wel goed deden op hun eigen manier geadviseerd. Nou ik zie dat een andere neggafa echt niet doen, en ik heb er al een aantal bezocht en gezien! Toen ik haar vroeg waarom ze mij ook adviseerde om naar eigenlijk haar concurrenten te bezoeken zei ze: alleen zo kan jij voor je zelf het beste bepalen of je achter de keuze van jou neggafa staat, en iedere persoon of het nou een neggafa is of niet, komt toch alleen dat gene toe wat Allah hem of haar toekent. Nou dat zegt mij al heel veel over haar als persoon. Ondanks het feit dat ik haar inderdaad ook prijzig vind, moet ik zeggen zij is het mij absoluut waard, want Ik trouw maar 1 keer in mijn leven. En zij heeft niet alleen maar blote jurken, integendeel. Dus bruidjes, laat je absoluut niet van de wijs brengen door alle jaloezie en negativiteit van andere mensen. Ga zelf er naar toe en dan zul je met eigen ogen alles zien.... En Kamalia, tot gauw en keep up the good work, you are the best!!!! :goedzo: Daarom moet je nooit naar anderen luisteren.. Zoals ik al eerder zei wat jij mooi vindt hoef ik niet mooi te vinden.. Wat een ander duur vindt hoef jij niet duur te vinden....Ieder heeft zo zijn eigen smaak en mening.... kamalia is top :goedzo:

Kwebbel_24
26-05-2005, 15:17
Het waren er een aantal, maar als ik het nog goed uit me hoofd weet waren het deze neggafa's. Ze zei wel tegen mij dat ze niet iedereen persoonlijk kende of aan het werk heeft gezien, maar dat de gene die ze niet had meegemaakt ze er wel heel veel goeds over had gehoord van kenissen en klanten van haar. Touria, Nejma, Jamila, Saloua, en Sara uit Amsterdam, Miriam, Hafida uit Utrecht, Souad uit Rotterdam, Cheima uit Zeist, Farida uit Drunen, Nadia uit Maastricht. Ik raad jullie aan dames, altijd eerst zelf gaan kijken en dan oordelen! Succes, dames. :) Thanks!!! :goedzo:

snoopie
26-05-2005, 15:39
Inderdaad je moet op je gevoel afgaan. Ik ben net twee maanden getrouwd en had Kamalia en ik was zeer tevreden over haar.

Shnieula
26-05-2005, 15:53
Eindelijk iets positiefs over Kamalia!

snoopie
26-05-2005, 15:54
Eindelijk iets positiefs over Kamalia! Er is eigenlijk helemaal niets op aan te merken over Kamalia. Zij doet haar werk hoe ze die moet doen. Het is take it or leave it bij haar.

Ghizlane_mocro
26-05-2005, 16:00
whahha jij bent grappig :lol:

Kwebbel_24
26-05-2005, 16:01
Inderdaad je moet op je gevoel afgaan. Ik ben net twee maanden getrouwd en had Kamalia en ik was zeer tevreden over haar. HEE MEISSIE.. enn hoe bevalt het getrouwde leventje ha haha

snoopie
26-05-2005, 16:09
Toch blijven de rotmensen kletsen. Als ze het niet kunnen betalen etc. dan gaan ze praten. Blablabla-gedoe komt uit hun mond als stront uit hun kont. Jaa, jaloerzie laat de tong bewegen. Hey Kwebbel, Het getrouwde leventje bevalt me tot nu toe wel elhamdoellilah. En heb jij al een datum.

Kwebbel_24
26-05-2005, 16:30
Jaa, jaloerzie laat de tong bewegen. Hey Kwebbel, Het getrouwde leventje bevalt me tot nu toe wel elhamdoellilah. En heb jij al een datum. moooooooooi zoooo... nee wij nog niet.. eerst alles effe op een rijtje zetten.

snoopie
26-05-2005, 16:34
moooooooooi zoooo... nee wij nog niet.. eerst alles effe op een rijtje zetten. Alles op zijn tijd meid. Ik wens je in iedergeval veel succes.

cinema
26-05-2005, 16:46

waar staat die, 5279 voor?

Pagina's : [1] 2