Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes die van huis weglopen

LZN
09-03-2003, 01:09

Wat vinden jullie van meisjes die van huis weglopen. Zijn er oplossingen om het niet te doen en als je toch van huis wegloopt waar kun je dan terecht..

SaraZena
09-03-2003, 01:40
Origineel gepost door missdoenia Wat vinden jullie van meisjes die van huis weglopen. Zijn er oplossingen om het niet te doen en als je toch van huis wegloopt waar kun je dan terecht. je bent toch niks van plan he :)

nacira
09-03-2003, 01:40
Loop niet voor je problemen weg, maar probeer ze op te lossen! Weglopen escaleert de problemen alleen maar. Inna ALLAH ma3a asabireen.

Najib26
09-03-2003, 11:15
De oplossing: zich aan de islam houden. Bij 90 procent van de Marokkaanse meiden die weglopen gaat het om iets harams: hun vriendje, niet te laat mogen uitgaan (haramfeesten, disco's), etc. Natuurlijk zijn er ook meiden die reden hebben om hun huis te ontvluchten. Bijvoorbeeld meiden die mishandelt worden thuis. Ik zou dan kiezen om eerst met familie of vrienden te praten. Als je toch al wegloopt, kun je beter bij hun terecht. Een opvangtehuis heeft geen goede invloed op je waar vaak ook junkies en dames van lichte zeden zijn. Weglopen is echter het laatste redmiddel. Je hoort vaak dat het met weggelopen meiden slecht afloopt: de vriend waarvoor ze wegliepen heeft haar achter de ramen geplaatst en misbruik gemaakt van haar hopeloze situatie, etc.

NOURD1N
09-03-2003, 11:22

DENK GOED NA WAT JE GAAT DOEN DOOR WEG TE LOPEN ZAL JE NIET VER KOMEN JE MOET HET PROBLEEM OPLOSSEN WANT JE OUDERZ WENSEN JE ECHT GEEN SLECHTE DINGEN ZE WILLEN ALLEEN T BESTE VOOR JOUW MAAR TIJD ZAL T JE LEREN SALAAM

omaymaa
09-03-2003, 12:52
Nou ik ben het met nordin eens. Weglopen heeft geen zin!!!!!!! En je ouders hebben altijd het beste voor je. Meiden die weglopen vind ik zo laag, ze weten niet wat ze hun ouders aandoen!!!!!!!! En uiteindelijk komen ze met hangende pootjes weer terug. Mijn advies is Denk eerst naaaaa voordat je wat doet ma3a selama

zahia20
09-03-2003, 13:03
GOEDDD GESPROKEN MEID

Liloesh
09-03-2003, 14:08
Origineel gepost door Najib26 De oplossing: zich aan de islam houden. Bij 90 procent van de Marokkaanse meiden die weglopen gaat het om iets harams: hun vriendje, niet te laat mogen uitgaan (haramfeesten, disco's), etc. Natuurlijk zijn er ook meiden die reden hebben om hun huis te ontvluchten. Bijvoorbeeld meiden die mishandelt worden thuis. Ik zou dan kiezen om eerst met familie of vrienden te praten. Als je toch al wegloopt, kun je beter bij hun terecht. Een opvangtehuis heeft geen goede invloed op je waar vaak ook junkies en dames van lichte zeden zijn. Weglopen is echter het laatste redmiddel. Je hoort vaak dat het met weggelopen meiden slecht afloopt: de vriend waarvoor ze wegliepen heeft haar achter de ramen geplaatst en misbruik gemaakt van haar hopeloze situatie, etc. En als je bij niemand terecht kunt?

Don_Anouar
11-03-2003, 10:40
Meiden die weglopen mogen bij mij aan komen kloppen.................

Ghatar_tangawia
11-03-2003, 10:55
Origineel gepost door Don_Anouar Meiden die weglopen mogen bij mij aan komen kloppen................. ahahahahahahahah grapjas.... Wat kan je voor ze doen dan? :rolleyes:

LADYKARIMA
11-03-2003, 10:57
GO NORDIN ECHT WIJZ GESPROKEN BEN HET ZEKER MET JE EENS JE OUDERS WILLEN ECHT HET BESTE VOOR JE! GELOOF DAAR IN! KUS KARIMA