Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Spullen voor Belhuis in Marokko

CyberCoach
26-05-2005, 13:22

Hoi mensen, Wie van jullie heeft een belhuis in marokko? :banana: Ik wil namelijk een belhuis in marokko gaan openen, maar ik heb informatie nodig waar ik onder andere telefoons,telkaarten,abonnementen etc. kan krijgen. :rolleyes: Alvast bedankt Groetjes Coach ;)

charlinston
26-05-2005, 23:07
salaam heb juist je topic gelezen ik denk om je gevraagde spullen te krijgen dat je naar de bedrijven moet gaan,hangt ervan af welk netwerk je wilt verkopen(jawal,meditel,...)meestal bevinden ze zich in casablanca dat ze je het leveren op de plaats waar je wilt gaan openen el moehim thalla als je iets niet begrijpt stuur dan een pm ;)

leipe
04-06-2005, 21:04
hee slimme rik alles kun je in marokko vinden kwa spullen money talkes there zoals je weet....

Salafi_Da3wa21
24-06-2005, 11:03
Wa salam agie. Bel deze nummer 010-2051220 Hic-marokko te rotterdam

ewasafi
10-08-2005, 10:31

Salaam, Die spullen, telefoons, -cabines ect. krijg je van de telefoonmaatschappij, je betaald een bepaald bedrag voor aan te sluiten( telefoonlijn) en daarna nog iets van E200,- per jaar voor aroksa. De telefoonkaarten kun je dan voor goedkoper bedrag inkopen bij deze telefoonmaatschappij. wil je meer informatie klik dan hier (http://www.ambassadepaysbasrabat.org/nl/zaken/ambassade.html)