Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Last van moeheid

mimi_tangaouia
09-03-2003, 00:23

wie heeft er nou ook last van moeheid?? nou ikke wel en vooral op dit moment nu gaan jullie je afvragen wat zeik je dan mens als je online bent maar ik w8 namelijk op een belletje van tetouani79 hij belt mij zo zei die over een uur en tot die tijd moet ikwat te doen hebben anders val ik zo in slaap en dan hoor ik niksmeer wat nog erger is dat ik geen weekend heb deze week ik hab vandaaag gewerkt morgen moet ik ook werken ik heb een hele dag training en maandag ook dinsdag werk ik ook en dan ben ik pas woensdag vrij en ik heb afgelopen week alle dagen gewerkt ik voel me echt brak wie heeft er ook last van??

saidaaatje
09-03-2003, 00:27
hier:zwaai: nog 1tje pfff:( heb deze week zehma vakantie gehadmaar had het behoorlijk druk.... en maandag back to school en heb niet echt veel kunnen chillen....miorgen ga ik misschien wel uitslapen...wilde eigelijk gaan sporten s'morgens maar kweenie of ik daartoe in staat ben als ik opsta

Teaser
09-03-2003, 00:29
Ik had er ook last van, al het werk, school, sport, vriendin, idols..........ik had gewoon geen tijd om te internetten.......nu heb ik een manier gevonden om mijn rust te vinden en genoeg energie over te hebben om te internetten in de late uurtjes. IK SLAAP NU GEWOON OP MIJN WERK EN ALS IK MET MIJN VRIENDIN BEN.

mimi_tangaouia
09-03-2003, 00:32
Origineel gepost door ouiam_tet1 jaaaaah ik ben ook altijd kapot moe ik HAAT het maarre ik ga beter voor mezelf zorgen dan kan ik de hele wereld weer aan... ik heb net geslapen daarom zit ik nu echter pc... ja erg he en iedere keer tegen je zelf zeggen dat je er beter op gaat letten en beter voor je zelf zorgen maar het is alsof ik het zelf opzoek al die onrust en stress heb jij dat ook??

mimi_tangaouia
09-03-2003, 00:45

Origineel gepost door Islamina Nou meid...ik zou je bijna willen dwingen niet meer zo veel te werken.. Je krijgt op een geven moment lichamelijke klachten door die vermoeidheid en stress.. Ik spreek namelijk uit ervaring..Ik kan nu namelijk bijna niets doen omdat ik geestelijk en lichamelijk echt gebroken ben.. Ik dacht ook niet aan mijn gezondheid en ging maar door..heb er nu echt spijt van.. dank je wel voor je tip ben jij niet jimpie??? :zwaai:

mimi_tangaouia
09-03-2003, 00:49
Origineel gepost door Islamina Niets te danken meid..Jij moet gewoon aan jezelf denken..vergeet dat niet en ja, ja..ik ben jimpe ;) waarom heb je een andere account

Karima2
09-03-2003, 23:02
Ja daar heb ik al een maand last van

mimi_tangaouia
10-03-2003, 21:09
Origineel gepost door Islamina Ik had zin in een andere nickname.. ok :goedzo:

mimi_tangaouia
10-03-2003, 21:13
Nou ik heb het weer overleefd die training van twee dagen lang het was echt super leerzaam ik mag er niks over vertellen maar wat ik wel weet is dat het een hele grote nationale campagne gaat worden echt super groot ik was echt verbaasd toen ik de commercials zag echt tien keer beter dan de concurent

_MaJesTeiT_
10-03-2003, 21:32
Origineel gepost door mimi_tangaouia wie heeft er nou ook last van moeheid?? nou ikke wel en vooral op dit moment nu gaan jullie je afvragen wat zeik je dan mens als je online bent maar ik w8 namelijk op een belletje van tetouani79 hij belt mij zo zei die over een uur en tot die tijd moet ikwat te doen hebben anders val ik zo in slaap en dan hoor ik niksmeer wat nog erger is dat ik geen weekend heb deze week ik hab vandaaag gewerkt morgen moet ik ook werken ik heb een hele dag training en maandag ook dinsdag werk ik ook en dan ben ik pas woensdag vrij en ik heb afgelopen week alle dagen gewerkt ik voel me echt brak wie heeft er ook last van?? Hoi meid, Daar heb ik ook wel last van, de hele tijd alleen maar werken en dan krijg je van die moeheid..... :( Soms voel ik me gewoon te moe....en ben te lui....werk gewoon teveel denk ik....werken hoort bij mijn studie..... Ik moet het rustiger aan doen en dat hoor jij ook te doen.... ;) Lekker relaxed....het werk loopt niet weg en als het teveel wordt, dan ga je lekker een dagje der tussenuit......met ;) Tot spreeks.......thallah..... Liefs ;)

_MaJesTeiT_
10-03-2003, 21:34
Origineel gepost door Islamina Ik had zin in een andere nickname.. Welkom terug...... ;)

mimi_tangaouia
10-03-2003, 21:46
Origineel gepost door Saida Hoi meid, Daar heb ik ook wel last van, de hele tijd alleen maar werken en dan krijg je van die moeheid..... :( Soms voel ik me gewoon te moe....en ben te lui....werk gewoon teveel denk ik....werken hoort bij mijn studie..... Ik moet het rustiger aan doen en dat hoor jij ook te doen.... ;) Lekker relaxed....het werk loopt niet weg en als het teveel wordt, dan ga je lekker een dagje der tussenuit......met ;) Tot spreeks.......thallah..... Liefs ;) soukran hbiba :zwaai: