Bekijk originele versie : Radeloos!!!
Samia504
09-03-2003, 00:09
Salaam, Mijn vriendin wordt bedreigt door haar vriend en ze is zo bang voor hem dat ze niet weg durft bij hem ik wil haar graag helpen maar weet echt niet wat ik doen moet, ik mag niet eens iets doen van haar maar ik kan het niet aan zien dat ze zo bang is en met niemand mag om gaan ze mag niet naar school en niet werken kunnen jullie mij advies geven ik hoop echt dat dit snel de wereld uit is. alvast bedankt xxxxxxxx samia :verdriet:
Siham567
09-03-2003, 00:25
Salaam wa aleikom,
Ik heb dit (gelukkig) niet meegemaakt, maar ik denk dat het beter is dat ze bij hem weg gaat. Maar ik denk niet echt dat jij erbij zou kunnen helpen. Je moet gewoon goed met haar praten.
Dan komt het wel.
Veel geluk, succes en sterkte, voor jou en je vriendin.
:zwaai:
Samia504
09-03-2003, 00:33
'dat is nou juist het probleem ze durft niet bij hem weg als zij dat doet belt hij haar ouders op en vertelt ze dat ze al een dikke 2 jaar met elkaar gaan enzo...... maar dank je wel voor je reactie ik zal maar met haar moeten praten voor de 1000ste keer :( xxxxxxx
heeft ze geen goede vriend of een neef die ze in vertrouwen kan nemen en dat hij haar een handje help,en die gozer is even gaat vertellen dat hij haar met rust moet laten.Ze moet gewoon die stap nemen ,hij bluft alleen maar dat hij tegen haar ouders gaat zeggen en als hij het zeg wat dan,ze moet gewoon ontkennen,veel sucses
Mocro4eva
10-03-2003, 12:27
Ze kan beter bij hem weggaan voordat het straks alleen maar erger wordt. Je moet haar helpen haar angst te overtreffen. Straks gaat hij haar misbruiken of mishandelen en dan is ze nog verder van huis. Ze kan beter laten zien dat ze niet bang is voor hem. Als hij haar over de telefoon bedreigd moet ze het maar opnemen en als hij smsjes stuurt moet ze die bewaren. Ze kan dan altijd aangifte doen. Geloof me als haar ouders er achter komen zal het lang niet zo erg zijn dan als ze zich laat terroriseren door een of andere idioot. Haar ouders zullen even boos zijn, maar haar uiteindelijk vergeven en steunen. Ze moet haar leven niet laten verzuren door zo een sukkel.
En wat 185353 zei is denk ik ook wel goed. Als hij weet dat er een sterk mannelijk figuur is die haar in bescherming kan nemen, dan durft hij ook weinig meer.
In ieder geval veel succes.
hey meid
geloof die bullshit niet,hij zal zeker niet naar haar ouders toegaan,tenzij hij ook van plan is mee een pakje slaag te krijgen,want je weet marokkanen.
Ze laat zien dat hij bang is en daarmee kan hij de dreigementen gewoon verder zetten snap je.
Mannen toch..altijd vinden ze wel wat om een meisje bang te maken.
Maar als het er op aankomt,zal hij geen vinger uitsteken ja,hij zevert gewoon,
zeg maar tegen die meid dat ze backoff doet,en haar mobiel uitzet ofzo.
enne hallo we leven in europa,ik bedoel,hij denkt toch niet dat we in slaventijd ofzo zitten
Veel succes voor je vriendin,en echt leuk dat ze tenminste een vriendin heeft die haar helpt.
Samia504
15-03-2003, 13:16
allemaal bedankt voor jullie reacties ik wilde even mededelen dat ik dat rot joch zelf heb opgezocht met mijn vriend en hij heeft hem eens flink aangepakt mijn vriendin was er ook bij en deed net of mijn vreind haar broer was hij is er echt van geschrokken en het heeft geholpen :haha: ik ben echt zo blij voor haar dat deze nachtmerrie voor haar over is maar ja zonder jullie zou ik niet op dit plannetje zijn gekomen dus thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx samia
Relaties voor het huwelijk zijn haram. Nu weet je waarom.
Samia504
15-03-2003, 13:46
ga mij nou niet vertellen dat jij ze3ma nog nooit een relatie hebt gehad!!! en als dat zo is dan zou jij er denk ik wel heel graag hebben of niet??? samia
Origineel gepost door Samia504
ga mij nou niet vertellen dat jij ze3ma nog nooit een relatie hebt gehad!!! en als dat zo is dan zou jij er denk ik wel heel graag hebben of niet??? samia
Die heb ik inderdaad nooit gehad en ik wil er ook geen. En ik vind het niet belangrijk of jij dat wel of niet gelooft, als Allah het maar ziet. Waarom zou ik graag iets harams willen? Raar hoor, de Marokkaanse jongeren van tegenwoordig. Zeggen ze dat ze moslim zijn, maar inmiddels praten ze haramdingen goed.
Origineel gepost door Dounya19xxx
Dat kan maar ja niet iedereen is zo verstandig als jij en sommige dingen gebeuren gewoon terwijl het niet kan en mag, en iedereen wordt verlieft het ligt aan de persoon zelf wat hij of zij ermee gaat doen en ik zou graag willen weten hoe jij dat hebt gedaan??? of ben jij ook nog nooit verlieft geweest???
Verliefd is een groot woord. Natuurlijk heb ik ook wel iemand leuk gevonden. Toen ik rond de 20 jaar wist ik dat ik toch niet met die meid kon trouwen, dus wat had het voor zin om je "verliefdheid" kenbaar te maken? En nu als ik nu iemand leuk vind, dan vraag ik haar of ze mij wil leren kennen zonder relatie voor een huwelijk. Verliefdheid gaat over, zie de 99 procent van de relaties die uitgaan. Houden van, is voor altijd. En Allah zegent niet zo snel dingen die haram beginnen.
Er waren ook meiden die mij leuk vonden en een relatie wilden, nou die heb ik gewoon afgewezen.
Het is vooral een kwestie van godsvrees hebben.
hij heeft wel gelijk samia
Maar welke moslim houdt zich daaraan
Nou ik ben het wle met najib26 eens!!!!, Ik ehb namelijk ook nog NOOIT een vriend gehad. Wil het nu ook niet. Mannen zat die lopen niet weg! Ik richt me op mijn studie. Dat vind ik belangrijker , maar genoeg hierover. Ieder mens heeft zijn eigen mening.
Maar kwil wel ff zeggen dat ik wel blij bent dat je vriendin van die sukkel af is!!!!!!!!!! thalla
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.