Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : the yasmina world.----->voorproefje deel 2

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Onslaught
08-03-2003, 23:32

oka oka hier is de laaste voorproefje, zoals sommig weten ik ga een evrhaal schrijven over alle yasmina leden leees en zeg wat je ervan vind:D Jaren van opgekropte frustraties, woede en haat komen in een keer vrij als Mohammed Justice de geest van zijn aartsvijand Jay telepathisch uitwist. Daarna gaat het van kwaad tot erger. Mohammed wordt aangestoken door het kwaad in Jay’s geest. Dat vermengt zicht met de reeds aanwezige, maar altijd zorgvuldige verdrongen, negatieve emoties van Mohammed en groeit uit tot een tweede persoonlijkheid in Mohammed hoofd, een onbeschrijfelijke slecht en machtig wezen dat zich Yasmina noemt en plannen maakt de wereld Mohammed droom met geweld op te dringen. De M-team willen Yasmina tegenhouden, maar hij is hen steeds een stap voor. Ze weten niet wie hij is en het komt natuurlijk bij niemand op om de noble, zachtaardige Mohammed te verdenken. Yasmina weet zich zelf zo goed schuilt te houden dat Mohammed niet eens doorheef wat er in zijn hoofd aan de hand is. Wel krijgen de M-team het regelmatig aan de stok met Yasmina hulpjes zoals Pablo Escobar (een oude bekende van Appelsap) Emshoom, Mr. Charme en Military mind. Als een nog steeds nietsvermoedende Mohammed een telepathisch duel levert met de jonge telepaat Saiyan, gaat het pas echt goed verkeerd: Mohammed astrale lichaam wordt de fysieke wereld binnengetrokken, wat Yasmina de kans geeft een vaste vorm aan te nemen. Nu is Yasmina klaar zijn veroveringstocht te beginnen. Hij hakt zich een weg door de M-team heen en vlucht het landhuis uit. Nu hebben ze de M-team in ieder geval een antwoord op de vraag wie toch de mysterieuze verrader is waar Dot crazy mocro hen altijd voor gewaarschuwd heeft- niemand minder dan hun eigen mentor Mohammed Justice! In Egypte ontwaakt intussen Kadir uit zijn herstellende coma. Hij ziet in de opstand van Yasmina een teken dat het einde nadert van wat hij “Het tijdperk van wonderen” noemt, dat wil zeggen het tijdperk van de Marokkanen op Aarde. Een sombere Nurdounia moet het, met frisse tegenzin, met hem eens zijn. De M-team hebben intussen versterking gekregen van de Banana-team, die door Saiyan te hulp zijn geroepen. Zij gaan op zoek naar Jay, van wie nu bekend is dat hij medeverantwoordelijk is voor Yasmina bestaan. Als ze Jay vinden blijkt hij echter dat deze door onbekende oorzaak jaren jonger is geworden en aan geheugenverlies lijdt. Jay (die zich nu Lelijkerd noemt) weet niet alleen niets meer van zijn misdadige verleden, hij lijkt ook genezen van zijn minder sympathieke karaktertrekken. Hij trek al een tijdje op met Timoucha, die de M-team verlaten heeft toen ze achter Jebli-tangaoui banden met Mr. Pm kwam. Timoucha haalt de Banana-team over Jay vooralsnog niets over zijn verleden te vertellen. Timoucha en Jay gaan met de Banana-team mee naar Rotterdam. Onslaught en Soumaya1 reizen af naar Schotland omdat ze hopen daar aan een wapen tegen Moderator te komen. Inderdaad vinden ze in een geheime kamer onder het eiland de Justice Protocollen, geheime dossiers van Mohammed Justice waarin hij beschrijft hoe elke van de M-team inclusief Mohammed zelf, het beste uitgeschakeld kan worden als hij of zij ooit een gevaar voor de mensheid mocht vormen. Tegen zijn eigen telepathische gaven heeft Mohammed een psi-harnas ontworpen, waarvan Souamya1 en Onslaught de blauwdrukken mee terug hebben genomen naar Nederland. De Avatar-team raken ook bij de gebeurtenissen betrokken. Yasmina wil emsoem namelijk ontvoeren om zijn gaven te kunne stelen. De M-team zijn naar De Nationale Nederlander vertrokken om de Avatar-team te waarschuwen, maar zelf met vereende krachten kunnen de helden niet verhinderen dat Yasmina emsoem in handen krijgt De M-team hebben Saiyan in het landhuis achtergelaten onder de hoede van Y-team, maar daar laat Mr. PM zich niet door tegenhouden. Met een bijna achteloos gemak verslaat hij de groep jonge allochtonen en ontvoert Saiyan, in de hoop hem tegen Yasmina te kunne gebruiken. Mr. Pm krijgt echter een koekje van eigen deeg als Yasmina Saiyan onder zijn neus wegkaapt……

TwinkleEye_19
08-03-2003, 23:36
WOHOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWW M-Team met TwinkleEye :stout: komt in actie :bril: YOYOYOYOYOYO Keep contineu :goedzo:

Angel
wallah stoer :lol: :lol:

Onslaught
ooooo nou dank je wel meiden echt:D:D:D en een heer:)

soumaya1
08-03-2003, 23:38

Origineel gepost door Onslaught ooooo nou dank je wel meiden echt:D:D:D en een heer:) wauw...leuk geschreven! :Iluvu:

ATLANTICA
08-03-2003, 23:38
Hey gekkie, heb je een nieuw toetsenbord, oella?

Onslaught
08-03-2003, 23:40
die slaat nergens op atlantica:kwaad:

Onslaught
08-03-2003, 23:43
Origineel gepost door soumaya1 wauw...leuk geschreven! :Iluvu: dank je :Iluvu: :Iluvu:

ATLANTICA
08-03-2003, 23:44
Haha ben je boos? Nou jaaaaaaaa zeg, ja had toch een chinees toetsenbord en je zegt zelf dat dat je reden was voor je spelfouten, maar nu heb je geen spelfouten meer........vandaar! Maar ja, wat moet ik zeggen dan, leuk verhaaltje ok!

Onslaught
08-03-2003, 23:46
Origineel gepost door ATLANTICA Haha ben je boos? Nou jaaaaaaaa zeg, ja had toch een chinees toetsenbord en je zegt zelf dat dat je reden was voor je spelfouten, maar nu heb je geen spelfouten meer........vandaar! Maar ja, wat moet ik zeggen dan, leuk verhaaltje ok! ik heb een chinees toetsenbord is geen reden het is zo!!!!!! okay en ik typ lekker snel zo simpel maar hier heb ik tijd voor genomen vor jullie niet ik typ het bericht waneer en hoe snel dus>:kwaad:

Angeltje
09-03-2003, 00:03
hehehe leuk geschreven onslaught, ga gauw verder... ben benieuwd

Onslaught
09-03-2003, 00:04
dank je welllllllllll:D

Asri
09-03-2003, 00:08
Je vervoegingen van zwakke werkwoorden zijn correct ...Een pluim! :goedzo: :D -Y- P.s Ik hoor wel bij Y-team he :stout:

Onslaught
09-03-2003, 00:09
hahha yeh sukkels dammmmm ze denken echt, hahaha mar goed

MAROCGIRRLLY
09-03-2003, 00:10

ja leuke verhaaltje mijn complimenten:D:D:D ga zo door!!!ik w8 op een vervolg;)ben nieuwsgierig groetjessssss

Pagina's : [1] 2 3 4 5