Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jaloerze *****es

SaMiax
08-03-2003, 21:38

tfoeeeeeeeeeeeeeee wat haat ik toch die kankerwijven die tussen twee mensen komen.. namelijk tussen een jongen en een meisje!!! wallah geen leven... het liefst zou ik ze willen :auw: wallah!! gaat ook gebeuren binnenkorT!!! k ben het zat nu!! geen genade ouwe :boos: wie heeft dit ook eens meegemaakt en wat deed je eraan?? :vingers: voor die bichtes :D

mimi3000
08-03-2003, 21:39
:eek: Kon het nog grover worden gezegd...... Damn chill down....ooit gehoord van sommige mensen hebben geen leven dus bemoeien ze zich met die van andere....:wijs:

SaMiax
08-03-2003, 21:42
ja sorry voor het taalgebruik... maar k moetst het effe kwijt hebben vooordat ik het pc tegen de muur zou aan smachen :boos: pff nog steeds niet opgeluchT ..:boos: :rolleyes:

soumaya1
08-03-2003, 21:50
Origineel gepost door OujDaChicK tfoeeeeeeeeeeeeeee wat haat ik toch die kankerwijven die tussen twee mensen komen.. namelijk tussen een jongen en een meisje!!! wallah geen leven... het liefst zou ik ze willen :auw: wallah!! gaat ook gebeuren binnenkorT!!! k ben het zat nu!! geen genade ouwe :boos: wie heeft dit ook eens meegemaakt en wat deed je eraan?? :vingers: voor die bichtes :D i know what you mean!!! :zwaai:

RaZer
08-03-2003, 22:01

Je hoort zovaak dat er veel jaloerse meisjes zijn maar ben er tot nu toe geen tegen gekomen die het toegaf zo te zijn :confused:

mimi3000
08-03-2003, 22:02
ik ben niet jaloers neejneej :jammer:

SaMiax
08-03-2003, 22:08
Origineel gepost door RaZer Je hoort zovaak dat er veel jaloerse meisjes zijn maar ben er tot nu toe geen tegen gekomen die het toegaf zo te zijn :confused: nee natuurlijk geven ze het nie toe....

RaZer
08-03-2003, 22:10
Origineel gepost door OujDaChicK nee natuurlijk geven ze het nie toe.... ken ik ze ergens aan herkennen dan?

mimi3000
08-03-2003, 22:14
jongens zijn pas echt jaloers :ego:

MAROCGIRRLLY
08-03-2003, 22:21
Origineel gepost door OujDaChicK tfoeeeeeeeeeeeeeee wat haat ik toch die kankerwijven die tussen twee mensen komen.. namelijk tussen een jongen en een meisje!!! wallah geen leven... het liefst zou ik ze willen :auw: wallah!! gaat ook gebeuren binnenkorT!!! k ben het zat nu!! geen genade ouwe :boos: wie heeft dit ook eens meegemaakt en wat deed je eraan?? :vingers: voor die bichtes :D eeeeeeeeeeeeeey je hebt het toch niet over mij he???

MAROCGIRRLLY
08-03-2003, 22:28
ja dus, ewa ik spreek je later wel op msn!!! Ik ben nu niet thuis ben bij PIEP!* of ik bel je wel.

SaMiax
08-03-2003, 22:37
Origineel gepost door MAROCGIRRLLY eeeeeeeeeeeeeey je hebt het toch niet over mij he??? wahahaha natuurlijk niet gek!! ik heb het over die houria

Ayliah
08-03-2003, 23:18
Ik heb het ook meegemaakt. Iemand die probeerde te stoken tussen mij en nu dan mijn ex-vriend. Door roddels te vertellen, en mij daarmee echt zwart te maken tegen over hem. En ja, ik heb hem gedumpt om het zo maar te zeggen.. Waarom??...Tsja, als mijn vriend iemand anders geloof, en niet eens z'n eigen vriendin en die roddels niet eens met eigen ogen gezien heeft.. nou dan kan ik van mij letterlijk oprotten!!!! En dat meisje, ik heb een tijd gehad en soms nog steeds de neiging om een gun te pakken en haar neer te knallen. Maar ja, gekke gedachtes.. Maar het is nu al een tijdje geleden en heb echt moeten leren om het te moeten beheersen. Maar goed.. life goes on, en die ex zal vast en zeker niet de enigste lieve jongen zijn op deze verrotte wereld. Dus probeerde ik hem te vergeten ondanks ik zoveel van hem hield. Veel liefs, Ayliah

MAROCGIRRLLY
08-03-2003, 23:28
Origineel gepost door OujDaChicK wahahaha natuurlijk niet gek!! ik heb het over die houria ow die sletje!!! wajow zij ging ook roddelen!!!!Zij kwam naar me toe weet je wat zij allemaal zei!!!!??! Ik heb der gewoon uitgescholden, die scheinheilige trollie! Als ik haar zie dan leeft ze niet meer!!! Ik heb al tegen je gezegd die wijf mag ik niet...Maar ja toch vertrouwde je haar..... Appie heeft je zeker alles vertelt he.... Wat ze allemaal zei?

SaMiax
08-03-2003, 23:43

Origineel gepost door MAROCGIRRLLY ow die sletje!!! wajow zij ging ook roddelen!!!!Zij kwam naar me toe weet je wat zij allemaal zei!!!!??! Ik heb der gewoon uitgescholden, die scheinheilige trollie! Als ik haar zie dan leeft ze niet meer!!! Ik heb al tegen je gezegd die wijf mag ik niet...Maar ja toch vertrouwde je haar..... Appie heeft je zeker alles vertelt he.... Wat ze allemaal zei? ik haar vertrouwen??? :confused: nee wie zegt dat... wallah he als ik haar pak dan is ze zwaar de *** .... geen grap meer... tfoe alla mehsada