Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vaginisme-gyaecoloog

LZN
25-05-2005, 14:51

mensen ik ben doorverwezen naar een gyaecoloog door mijn dokter voor vaginistisch hulp. maar die gyaenoloog vraagt 25 euro per afspraak is dit normaal. Kan ik het declareren bij ziekenfonds?? of moet mijn dokter dit regelen dat ik gratis ga aub help mij!!!.

chica de plata
30-05-2005, 21:30
Nou, een consultatie kost wel, ik weet dat urologen €20 vragen, en het kan best zijn dat dit bij een gyneacoloog 25 is... En een gewone consultatie wordt niet terugbetaalt, dus sorry meid, maar ik denk niet echt dat ik kan helpen...

yessin20
08-06-2005, 02:55
meid bij elke bezoek moet je betalen en gelijk om een faktuur vragen en dat faktuur bij je verzekerings maatschapij declareren en afwachten of ze het wel of niet accepteren mouhim veel succes en beterschap

Stylo_Meriam
11-07-2005, 18:21
Soory hoor jehoeft niks te betalen als je door je dokter verwezen wordt ik heb ook een gynogollog een urloog en ik niks te betale dat doet de verzekering wel je ben toch verzekerd

Chahidje
14-07-2005, 21:20

Tering he heb je geen vrienden waar je dit aan kunt vragen of bel Agis ofzo. Ik vind het gaar dat je dit soort dingen hier vraagt, maar das mijn mening.