Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help! Problemen met toetsenbord...

Cina
08-03-2003, 19:03

Sommige leestekens op mijn toetsenbord zijn verwisseld...hoe kan dit (ik kan de vraagteken niet vinden)...en hoe los je het op.. Help me please...

Nadia_
08-03-2003, 19:05
ja dat had ik eerst ook, maar toen had me broertje het gemaakt maar ik weet niet hoe :confused: :o

Cina
08-03-2003, 19:05
Niemand die het weet

Nadia_
08-03-2003, 19:09
Origineel gepost door doenja_18 iwa jah daaar hebben we nu wat aan :kwaad: :D :giechel: iwa sorry hoor :( ik wou gewoon ook mijn ervaringen vertellen:huil: :rolleyes: :D

Corleone
08-03-2003, 19:09

Links naast je Shift misschien :D

Cina
08-03-2003, 19:12
Het WAS weer normaal en nu is het weer raar....damn...ik snap er niX meer van. Ennuh Corleone, nee, dat is het niet. Voortaan met beter advies komen ja!! :stout:

tangertjey
08-03-2003, 19:19
je moet naar start gaan,dan instellingen,dan configuratiescherm,toetsenbord,dan taal,en dan kijk je of die op nederlands (standaard) zit zo niet, dan tik je daarop en dan op oke nu moet hij het doen veel succes

Cina
08-03-2003, 19:20
Origineel gepost door tangertjey je moet naar start gaan,dan instellingen,dan configuratiescherm,toetsenbord,dan taal,en dan kijk je of die op nederlands (standaard) zit zo niet, dan tik je daarop en dan op oke nu moet hij het doen veel succes Ik heb de PC opnieuw opgestart, dus het probleem is gelukkig verholpen :) Bedankt voor alle hulp!

dodi_vega
Origineel gepost door tangertjey je moet naar start gaan,dan instellingen,dan configuratiescherm,toetsenbord,dan taal,en dan kijk je of die op nederlands (standaard) zit zo niet, dan tik je daarop en dan op oke nu moet hij het doen veel succes Juistem.. Kwilde net antwoorden.. Khad het ook een keer meegemaakt.. !!.. erggggggggg.. Irri..

rinnoa
Onderaan bij de taakbalk vind je als het goed is logootje van een toetsenbord. Hier moet je op klikken. Die moet je als het nodig is instellen op “Verenigde Staten (internationaal)”. Hij staat nu waarschijnlijk op “Nederlands (Nederland)” (of een ander toetsenbordoptie). Waardoor vraagtekens en dergelijke verwisseld worden in andere tekens. Mij was dit ook eens in het verleden overkomen, zwaar frustrerend :kwaad: , en ik denk dat jij met hetzelfde probleem zit. Veel succes ermee! :zwaai:

Masriya
08-03-2003, 19:45
draadloze toetsenbord kopen, net als de mijne :bril: en ook draadloze muis vor het geval de poes de muis wilt aanvalln, dan kan de muis alsnog weg rennen :D