Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Vinden Jullie Ervan Dit Is Een Voorproefje

Pagina's : [1] 2 3

Onslaught
08-03-2003, 16:00

ik ben ebzig met een evrhaal. en bijna alle yasmina ledne kome er in voor. IK heb deze evrhaal gemakt met de hulp van me woordeboek, me fantasie, plus een verhalen, maar het wordt een verhaal emt alles erin en ook fictie erin, lees en zeg wat je ervan vind. ps:je zie ook profielen van de leden :D:D dus grappig is eht wel Ze zijn kinderen van het atoom … Homo superior .... Individuen die dankzij hun unieke genetische samenstelling over onvoorstelbare gaven beschikken. De M-team – bijeen gebracht door Mohammed Justice – hebben geleerd hun fantastische gaven te gebruiken om de mensheid te verbeteren. Hun nooit eindigende missie: de groeiende kloof tussen autochtonen en allochtonen slechten, terwijl ze een wereld moeten beschermen die hen haat en vreest TwinkleEye19: Er is maar weinig bekend over het meisje genaamd TwinkleEye. Wel weten we dat ze behoort tot de tweede generatie Twinkie, een groep verstoten allochtonen die hun heil hebben gezocht in de tunnels onder Rotterdam. Maar in tegenstelling tot haar voorouders weigert TwinkleEye zich echter voor de autochtonen te verstoppen. Ze heeft haar botten - die ze kan afstoten – meer dan eens gebruikt als dodelijke wapens in haar eenmansoorlog tegen de autochtonen. Jebli-Tangaoui: Voormalig dief Jebli-Tangaoui wordt achtervolgd door de zonden uit zijn verleden en probeert deze nu goed te maken door zijn leven te riskeren als lid van de M-team. Met de allochtonen gave om voorwerpen op te laden met kinetische energie en deze vervolgens op exlopsieve wijze te laten vrijkomen, probeert hij een nieuwe leven te bouwen... en te voorkomen dat zijn vrienden zijn beschaamde geheimen ontdekken. Cheetah: De in Amerika geboren Cheetah heeft de gave om haar lichaam ontastbaar te maken en met grootste gemak over lucht te lopen. Dankzij haar training in de Samurai- en Ninja school vormen Cheetah fysieke kwaliteiten een nuttige aanvulling op haar briljanten geest en haar formele M-team training.

EMIEN
08-03-2003, 16:03
Erug..............:D:D:D A la Xmen Stijl.................:goedzo: Ga door.....:D

Onslaught
08-03-2003, 16:05
neeee is geen x-men wle in de buurt beetje marvel en finalf antasy maar ik ga het ander maken dus:D

EMIEN
08-03-2003, 16:07
Origineel gepost door Onslaught neeee is geen x-men wle in de buurt beetje marvel en finalf antasy maar ik ga het ander maken dus:D Maakt niet uit............:D Zolang er dingen in voorkomen die niet kunnen vind ik het Best:D

TwinkleEye_19
08-03-2003, 16:09

Heel leuk leuk leuk :D Ik ben benieuwd :boogie: :boogie: Keep on going, klasse man :goedzo:

piraat
08-03-2003, 16:16
is wel dodelijk ouwe maar je weet hoe erg de anderen gaan aandringen op een stukje over hen

dima_zina85
08-03-2003, 16:19
fantasie slaat op hol:rolleyes:

Lady_moi
08-03-2003, 16:21
en ikke doe ik niet mee

wafa_armani
08-03-2003, 16:24
:hihi: het verhaal begint goed....je kunt duidelijk zien dat je een woordenboek gebruikt hebt :D (geintje...ik ben benieuwd hoe het verder afloopt met het M-team)

Onslaught
08-03-2003, 16:47
wafa armanie die was droge

Ghatar_tangawia
08-03-2003, 16:49
Origineel gepost door Onslaught ik ben ebzig met een evrhaal. en bijna alle yasmina ledne kome er in voor. IK heb deze evrhaal gemakt met de hulp van me woordeboek, me fantasie, plus een verhalen, maar het wordt een verhaal emt alles erin en ook fictie erin, lees en zeg wat je ervan vind. ps:je zie ook profielen van de leden :D:D dus grappig is eht wel Ze zijn kinderen van het atoom … Homo superior .... Individuen die dankzij hun unieke genetische samenstelling over onvoorstelbare gaven beschikken. De M-team – bijeen gebracht door Mohammed Justice – hebben geleerd hun fantastische gaven te gebruiken om de mensheid te verbeteren. Hun nooit eindigende missie: de groeiende kloof tussen autochtonen en allochtonen slechten, terwijl ze een wereld moeten beschermen die hen haat en vreest TwinkleEye19: Er is maar weinig bekend over het meisje genaamd TwinkleEye. Wel weten we dat ze behoort tot de tweede generatie Twinkie, een groep verstoten allochtonen die hun heil hebben gezocht in de tunnels onder Rotterdam. Maar in tegenstelling tot haar voorouders weigert TwinkleEye zich echter voor de autochtonen te verstoppen. Ze heeft haar botten - die ze kan afstoten – meer dan eens gebruikt als dodelijke wapens in haar eenmansoorlog tegen de autochtonen. Jebli-Tangaoui: Voormalig dief Jebli-Tangaoui wordt achtervolgd door de zonden uit zijn verleden en probeert deze nu goed te maken door zijn leven te riskeren als lid van de M-team. Met de allochtonen gave om voorwerpen op te laden met kinetische energie en deze vervolgens op exlopsieve wijze te laten vrijkomen, probeert hij een nieuwe leven te bouwen... en te voorkomen dat zijn vrienden zijn beschaamde geheimen ontdekken. Cheetah: De in Amerika geboren Cheetah heeft de gave om haar lichaam ontastbaar te maken en met grootste gemak over lucht te lopen. Dankzij haar training in de Samurai- en Ninja school vormen Cheetah fysieke kwaliteiten een nuttige aanvulling op haar briljanten geest en haar formele M-team training. mwahhh...redelijk :boogie:

Nadia_
08-03-2003, 16:49
leuk :goedzo: ga verdeRRRRRRR :maf2:

wafa_armani
08-03-2003, 16:50
Origineel gepost door Onslaught wafa armanie die was droge :D... maar ik vind het verhaal goed....;)

Onslaught
08-03-2003, 17:42
nog meer reactie:D

Lady_Cazawia
08-03-2003, 19:06

:maf2:...:maf2:...:D

Pagina's : [1] 2 3