Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hun Grootste Trots.

Pagina's : [1] 2

Cina
08-03-2003, 15:28

Intelligent, slim Lief, rustig Mooi en bemind Dat was ik; Hun ideale kind. Hoewel ze zwegen Nooit complimenteerden Wist ik toch, Hoeveel ze mij waardeerden. Lang heb ik me gedragen Zoals zij het hebben gewild. Tot een tijdje geleden, Toen heb ik er alles uitgegild Ik ben nooit mezelf geweest, Maar nu ben ik het zat. Het kan me niet meer schelen, Ik volg mijn eigen pad. Ik heb mijn eigen wensen, Eigen prioriteiten. Dat is een streven, dat zij Mij niet kunnen verwijten. Ik heb nooit iets fouts gedaan Sinds ik ben geboren. Ik was hun grootste trots, Die ze hebben verloren.

Ghatar_tangawia
08-03-2003, 15:29
Heel mooi :) Deze heb je toch ook bij poezie geplaatst?? :rolleyes:

Nadia_
08-03-2003, 15:30
eGt mooi:goedzo:

Cina
08-03-2003, 15:33
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Heel mooi :) Deze heb je toch ook bij poezie geplaatst?? :rolleyes: Dank je, Nee, dit is de eerste keer dat ik dit gedicht ergens plaats. Kwam het je bekend voor dan? :confused:

Dida
08-03-2003, 15:40

Origineel gepost door Cina Intelligent, slim Lief, rustig Mooi en bemind Dat was ik; Hun ideale kind. Hoewel ze zwegen Nooit complimenteerden Wist ik toch, Hoeveel ze mij waardeerden. Lang heb ik me gedragen Zoals zij het hebben gewild. Tot een tijdje geleden, Toen heb ik er alles uitgegild Ik ben nooit mezelf geweest, Maar nu ben ik het zat. Het kan me niet meer schelen, Ik volg mijn eigen pad. Ik heb mijn eigen wensen, Eigen prioriteiten. Dat is een streven, dat zij Mij niet kunnen verwijten. Ik heb nooit iets fouts gedaan Sinds ik ben geboren. Ik was hun grootste trots, Die ze hebben verloren. Ik kan me vollediG plaatsen in deze gedichtjUh,heb vaak zulke momenten Gehad! Echt mooi Cina de manier waarop jiij sommiGe dingen kunt verwoorden,die ik net op het moment ook voel ..goedzo:

Ghatar_tangawia
08-03-2003, 15:42
Origineel gepost door Cina Dank je, Nee, dit is de eerste keer dat ik dit gedicht ergens plaats. Kwam het je bekend voor dan? :confused: Nee ik dacht dat ik zoiets bij poetry had gelezen...hier op marokko bedoel ik dan he

Cina
08-03-2003, 15:43
Origineel gepost door -RaChiDa¿- Ik kan me vollediG plaatsen in deze gedichtjUh,heb vaak zulke momenten Gehad! Echt mooi Cina de manier waarop jiij sommiGe dingen kunt verwoorden,die ik net op het moment ook voel ..goedzo: Dank je lieverd, Leuk dat mensen zich in mijn gedichten herkennen :)

Cina
08-03-2003, 15:44
Origineel gepost door sweet_nadia eGt mooi:goedzo: Origineel gepost door suggerbabe :goedzo: Dank jullie wel :blauwkus:

Arbia
08-03-2003, 15:45
mooi gedicht cina... wij denken dit...aleen jij kan het prachtig verwoorden mijn complimenten

Cina
08-03-2003, 15:46
Origineel gepost door Ghatar_tangawia Nee ik dacht dat ik zoiets bij poetry had gelezen...hier op marokko bedoel ik dan he Misschien een gedicht over hetzelfde onderwerp, maar deze was het in ieder geval niet :)

Cina
08-03-2003, 15:48
Origineel gepost door Arbia mooi gedicht cina... wij denken dit...aleen jij kan het prachtig verwoorden mijn complimenten Dank je Arbia :p

SweetRose
08-03-2003, 15:49
Cinaaaaaaatje :huil: je beschrijft net hoe ik me nu voel :verdriet: laf joe a lot girl :goedzo:

Ghatar_tangawia
08-03-2003, 15:50
Origineel gepost door Cina Misschien een gedicht over hetzelfde onderwerp, maar deze was het in ieder geval niet :) Oke dan...You go girl.... want het is namelijk prachtig!!!!

Cina
08-03-2003, 15:51
Origineel gepost door zin 'n midar Cinaaaaaaatje :huil: je beschrijft net hoe ik me nu voel :verdriet: laf joe a lot girl :goedzo: Aaaaaaaaah, niet huilen :p Merci beaucoup Zinnetje! :blauwkus:

Cina
08-03-2003, 15:56

Origineel gepost door Ghatar_tangawia Oke dan...You go girl.... want het is namelijk prachtig!!!! :kusgrijs:

Pagina's : [1] 2