Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokaanse jongeren vinden tegenwoordig alles wel oke

Pagina's : [1] 2

Lala_Sophia
24-05-2005, 16:19

Bismi allahi a rahmani a rahim, Salame ;) , Ik ben best vaak op deze site, en vind marokko.nl een leuke site, met goede adviezen en tips en boeiende verhalen etc. :) Nou kan dat ook wel eens te ver gaan vind ik. :( Ik ben wel eens op het forum “Marokkaanse Jongeren, liefde en relaties” en “Marokkaanse Jongeren en seksualiteit” Eerlijk gezegd schrik ik me soms dood van alle verhalen :confused: . Als ik al die mensen moet geloven, zijn bijna alle Marokkanen al wel ontmaagd en heeft iedereen wel een vriendje gehad, en zijn wel allemaal wel vreemdgegaan en nog veel meer…… :rolleyes: Natuurlijk weet ik wel dat niet alles waar is wat mensen schrijven, maar er is genoeg van waar om een discussie te beginnen. :o Als ik weer voor de zoveelste keer een verhaal lees, over een meisje dat niet weet hoe ze haar vriendje moet pijpen, vraag ik me ernstig af, wat er van ons Marokkanen terecht zal komen. :jammer: Wij die ons zelf ‘moslims’ noemen, volgens mij zijn wij (als je dit alles zo leest) geen haar beter dan de kafirien (de ongelovige). :( toch.........?? Wie is het hiermee eens/oneens? Serieuze reacties graag, want ik zou wel willen weten wie het hier wel/niet mee eens is! Wa salamoe 3alaikoem wa ra7matoe alahi wa barakatoe

almaghrib
24-05-2005, 16:47
ben het helmaal met je eens. we praten over sex als of het doodnormaal is. en dan heb je nog van die meisjes die het normaal vinden dat ze ontmaagd zijn. ik heb ook een fout gemaakt (ontmaagd) maar heb al sinds 5 maanden (hmdllilah ) geen meisje meer geraakt. en ben me aan het concentreren op mijn toekomst. en hoop dat allah swt mij zal vergeven. en een goed moslima zal toesturen waar ik mijn leven mee zal gaan delen. en dat ze nog maagd is. wa sallaam oughaleikoem

Lala_Sophia
24-05-2005, 17:02
bedankt al maghrib voor je reactie, insha allah zul je een goede moslima tegenkomen!

Lella_Roosje
24-05-2005, 19:19
en een goed moslima zal toesturen waar ik mijn leven mee zal gaan delen. en dat ze nog maagd is. wa sallaam oughaleikoem Aha, daar heb je dit weer. Je bent zelf geen maagd meer (kan gebeuren.. :rolleyes: ), maar je wil wel een maagd? Dat vind ik hypocriet, want juist jij zou moeten weten dat een mens zulke fouten kan maken. Ook een moslima. Maar hamdoelilah dat je je leven nu betert. :)

Lella_Roosje
24-05-2005, 19:21

Bismi allahi a rahmani a rahim, Salame ;) , Ik ben best vaak op deze site, en vind marokko.nl een leuke site, met goede adviezen en tips en boeiende verhalen etc. :) Nou kan dat ook wel eens te ver gaan vind ik. :( Ik ben wel eens op het forum “Marokkaanse Jongeren, liefde en relaties” en “Marokkaanse Jongeren en seksualiteit” Eerlijk gezegd schrik ik me soms dood van alle verhalen :confused: . Als ik al die mensen moet geloven, zijn bijna alle Marokkanen al wel ontmaagd en heeft iedereen wel een vriendje gehad, en zijn wel allemaal wel vreemdgegaan en nog veel meer…… :rolleyes: Natuurlijk weet ik wel dat niet alles waar is wat mensen schrijven, maar er is genoeg van waar om een discussie te beginnen. :o Als ik weer voor de zoveelste keer een verhaal lees, over een meisje dat niet weet hoe ze haar vriendje moet pijpen, vraag ik me ernstig af, wat er van ons Marokkanen terecht zal komen. :jammer: Wij die ons zelf ‘moslims’ noemen, volgens mij zijn wij (als je dit alles zo leest) geen haar beter dan de kafirien (de ongelovige). :( toch.........?? Wie is het hiermee eens/oneens? Serieuze reacties graag, want ik zou wel willen weten wie het hier wel/niet mee eens is! Wa salamoe 3alaikoem wa ra7matoe alahi wa barakatoe Ben het trouwens helemaal met je eens. De oorzaak van al die (vieze) topics is (naar mijn mening) dat deze Marokkaanse jongeren zich thuis moeten 'inhouden', ze kunnen niet over sex praten met hun ouders (dat begrijp ik) en dan gaan ze op Internet allerlei informatie opzoeken over het wel en wee op sexueel gebied. Vind dat overigens niet erg, maar als je dan allerlei topics gaat openen over wat je favo. standje is, of een oproep plaatst voor een sexdate of wat dan ook.. :jammer: Alla7ysan 3awen. Wa aleikoum assalaam wa rahmoetalaahi.

Spike
24-05-2005, 19:47
Ik heb niet gestemt, ik vindt het te moeilijk om dat te kiezen, aangezien dit i net is en geen idee of de verhalen waar zijn.

_Benfica_NL_
24-05-2005, 19:53
Bismi allahi a rahmani a rahim, Salame ;) , Ik ben best vaak op deze site, en vind marokko.nl een leuke site, met goede adviezen en tips en boeiende verhalen etc. :) Nou kan dat ook wel eens te ver gaan vind ik. :( Ik ben wel eens op het forum “Marokkaanse Jongeren, liefde en relaties” en “Marokkaanse Jongeren en seksualiteit” Eerlijk gezegd schrik ik me soms dood van alle verhalen :confused: . Als ik al die mensen moet geloven, zijn bijna alle Marokkanen al wel ontmaagd en heeft iedereen wel een vriendje gehad, en zijn wel allemaal wel vreemdgegaan en nog veel meer…… :rolleyes: Natuurlijk weet ik wel dat niet alles waar is wat mensen schrijven, maar er is genoeg van waar om een discussie te beginnen. :o Als ik weer voor de zoveelste keer een verhaal lees, over een meisje dat niet weet hoe ze haar vriendje moet pijpen, vraag ik me ernstig af, wat er van ons Marokkanen terecht zal komen. :jammer: Wij die ons zelf ‘moslims’ noemen, volgens mij zijn wij (als je dit alles zo leest) geen haar beter dan de kafirien (de ongelovige). :( toch.........?? Wie is het hiermee eens/oneens? Serieuze reacties graag, want ik zou wel willen weten wie het hier wel/niet mee eens is! Wa salamoe 3alaikoem wa ra7matoe alahi wa barakatoe Alaikoum salaam wa rahmatoe Allahi wa barakatoehoe Ought fi dien BarakAllahofik voor je reactie en ik werd verwezen om jou stukje te gaan lezen en mijn mening op te geven.ten eerste wilde ik even op je avatar reageren( je geeft macha Allah nasi7ah (advies) maar als ik zo naar je avatar kijk en jou woorden zie ik tegenstrijdigheid en dat kan niet in de islaam. Allaah Ta'ala zegt: "Bij de tijd! Voorwaar, alle mensen zijn in verbeuring (verlies, ten gevolge van schuld en zonde). Behalve degenen die geloven (in Allaah) en goede daden verrichten en elkaar aansporen tot de Waarheid en elkaar aansporen tot geduld." (Soerah Al-‘Asr) Dat is wat we nu inderdaad meemaken en echt dit gaat werkelijk de slechte kant op, wat gaan de meiden later aan hun kinderen zeggen ? of hoe gaan ze kun kinderen opvoeden als ze zelf zulke dingen normale zaak vinden...Wat voor nasi7ah kan een vader zijn zoon of dochter geven omtrent zulke zaken van maagdelijkheid etc.. mensen vergeten hun geloof voor verleidende zaken , ik heb al vaker gezegt dat ik niet mee eens ben met deze hele marokko.nl want het brengt de jongeren juist meer op en dwaling waar ze de uitweg niet van kan vinden dan ze te helpen bij het goeden en dat is het geloof belijden en zorgen dat je van het geen wat Allah soubhana wa ta Allah verboden heeft weg blijft.. Maar deze zaak zal altijd zo blijven of erger worden, 15 jaar geleden was alles anders en mensen durfte niet veel , kijk nu??? zelfs de ouders staan toe dat hun dochters geen hijaab draagt en een strakke broek waarbij de string te zien valt..Het gaat de verkeerde kant, wie door deze tekst aangesproken voelt moet weten dat diegene beter terug kan keren tot het pad van zijn/haar geloof! Dat is mijn nasi7ah aan de jongeren hier. Salaam Alaikoum wa rahmatoe Allah

Biatch.
24-05-2005, 20:05
Ik vind het eerlijk nog wel meevallen. Velen weten zich scheinheilig te gedragen :jammer:

Lala_Sophia
24-05-2005, 20:45
Alaikoum salaam wa rahmatoe Allahi wa barakatoehoe Ought fi dien BarakAllahofik voor je reactie en ik werd verwezen om jou stukje te gaan lezen en mijn mening op te geven.ten eerste wilde ik even op je avatar reageren( je geeft macha Allah nasi7ah (advies) maar als ik zo naar je avatar kijk en jou woorden zie ik tegenstrijdigheid en dat kan niet in de islaam. Allaah Ta'ala zegt: "Bij de tijd! Voorwaar, alle mensen zijn in verbeuring (verlies, ten gevolge van schuld en zonde). Behalve degenen die geloven (in Allaah) en goede daden verrichten en elkaar aansporen tot de Waarheid en elkaar aansporen tot geduld." (Soerah Al-‘Asr) Dat is wat we nu inderdaad meemaken en echt dit gaat werkelijk de slechte kant op, wat gaan de meiden later aan hun kinderen zeggen ? of hoe gaan ze kun kinderen opvoeden als ze zelf zulke dingen normale zaak vinden...Wat voor nasi7ah kan een vader zijn zoon of dochter geven omtrent zulke zaken van maagdelijkheid etc.. mensen vergeten hun geloof voor verleidende zaken , ik heb al vaker gezegt dat ik niet mee eens ben met deze hele marokko.nl want het brengt de jongeren juist meer op en dwaling waar ze de uitweg niet van kan vinden dan ze te helpen bij het goeden en dat is het geloof belijden en zorgen dat je van het geen wat Allah soubhana wa ta Allah verboden heeft weg blijft.. Maar deze zaak zal altijd zo blijven of erger worden, 15 jaar geleden was alles anders en mensen durfte niet veel , kijk nu??? zelfs de ouders staan toe dat hun dochters geen hijaab draagt en een strakke broek waarbij de string te zien valt..Het gaat de verkeerde kant, wie door deze tekst aangesproken voelt moet weten dat diegene beter terug kan keren tot het pad van zijn/haar geloof! Dat is mijn nasi7ah aan de jongeren hier. Salaam Alaikoum wa rahmatoe Allah Salamoe laiakoem wa rahmatoea lahi wa barakatoe, Je hebt helemaal gelijk over mijn avatar :goedzo: ..... ik bedoelde er niks mee hoor.. :) Bedankt voor je serieuze reactie... ik heb er veel aan en alle andere bedankt voor jullie serieuze reacties lahamdulilah dat jullie er ook zo over denken... :goedzo: :banana: :goedzo:

Bilal79
24-05-2005, 23:45
Ach iedereen moet zelf weten oftie maagd blijft of niet, maar persoonlijk lijkt het me onzin. Iemand's karakter veranderd niet of ie nou 10 keer heeft genoikt of 100 keer. Salaam, Voor het huwelijk 10x of 100x is beide heel veel te veel. Voor een moslim/moslima is zelfs 1x teveel. Maar ja, ieder zijn eigen graf zullen we maar denken. :(

Lala_Sophia
25-05-2005, 08:17
naar mijn idee zijn de meeste verhalen gewoon grootse onzin. natuurlijk zijn er wel bij die echt ontmaagd zijn :traan1: maar naar mijn weten zijn dat er niet zoveel als hier lijkt :confused: Nou Mango, als jij eens wist hoe veel van dit alles WEL waar is........... :rolleyes: Het feit al dat mensen met dat soort verhalen (of ze nou waar zijn of niet) aankomen, maakt mij al misselijk. En trouwens als je met zo een verhaal komt, ga ik er in elk geval vanuit dat diegene het wel normaal vindt............. :( dus...........

Lala_Sophia
25-05-2005, 08:30
Ach iedereen moet zelf weten oftie maagd blijft of niet, maar persoonlijk lijkt het me onzin. Iemand's karakter veranderd niet of ie nou 10 keer heeft genoikt of 100 keer. karakter niet........... repuatatie wel.......... :o

Bilal79
25-05-2005, 08:58
Ik vind het eerlijk nog wel meevallen. Velen weten zich scheinheilig te gedragen :jammer: Veel zijn ook niet scheinheilig. Ik geloof nog steeds dat de meeste moslima's oprecht zijn. :goedzo:

Bilal79
25-05-2005, 10:45
Voor Marokkanen, de meeste Nederlanders kan het weinig schelen :o Wat overigens niet wil zeggen dat ik met veel mensen het bed heb gedeeld, integendeel :o De vraag wordt dan of je met een Nederlander wil trouwen. Als je zelf Nederlandse bent zou dat kunnen, maar ik weet ook dat veel Nederlandse mannen niet blij zijn met een reputatie. Veel Nederlandse meiden hebben nu eenmaal de reputatie veel met iedereen het bed in te duiken. Laten we eerlijk zijn, wie heeft er niet stiekum een of meer Nederlandse h*ert jes bij gehad? Natuurlijk niemand die hierop gaat reageren. Iedereen hier is scheinheiliger dan de paus. Maar ik denk dat iedereen hier wel begrijpt wat ik bedoel ;)

Bilal79
25-05-2005, 16:45

Ik begrijp totaal niet wat je bedoeld, dokter van NIX. Marokkaanse meiden zijn namelijk net zo erg meneer schijnheil. En met dat ho/ertjes pffff, ik weet niet van wie je zoiets hoort? :confused: Is dat het soort meid wat op jou valt of zo? Jij bent echt geflipt, ik las net stukjes van je bij actualiteiten, nou mn broek zakt er vanaf ik zweer het je :maf: Dat is mischien wat jouw is verteld. De moslima's die ik ken zijn oprecht. Van mij zal je geen slecht woord over hen horen. Je eigen onzedelijke gedrag hoef je dus niet op anderen te spiegelen. Bedenk ook altijd dat Allah (s.w.t.) vergevingsgezind is naar allen die tot inkeer komen. In plaats van anderen te beschuldigen zou je ook aan jezelf kunnen werken en inshallah vind je dan ook een goede man. (Ik begrijp uit je reactie dat je ongetrouwd bent namelijk) :hadj:

Pagina's : [1] 2