Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat te severen bij bruiloft

Nadia_Jlo
08-03-2003, 15:13

hallo allemaal Ik ga binnen kort trouwen enk zou graag willen weten wat ik allemaal kan serveren Bv Koekjes of bonbons. Wat eerst en wat geef je erna of er bij. Alvast bedankt!!

chocolatgirl
08-03-2003, 16:59
Ik zal je een paar tips geven. Koffiekoeken (van die klein) voor bij de koffie. Zelfgemaakte koekjes(die doen het nog steed goed) Melk en een dadel als de mensen binnenkomen Fruitsap(verschillende soorten) Thee met schebekia En wat op de meeste feesten gegeven wordt is gebraden kip en vlees met aparte bordjes sla en een mix van olijven. En een huwelijkstaart. Groetjes :letsparty

Nadia_Jlo
08-03-2003, 17:25
Bedankt voor de reactie....maar nog meer ideen zijn altijd welkom!!! Alvast Bedankt xxxxxx Nadia

Liloesh
08-03-2003, 21:04
nou malous heeft al veel gezegd..maar vlees geeft men ook in de plaats van kip

Fedwa123
10-03-2003, 18:44

Bij binnenkomst dadels en melk Als iedereen zit thee met cake Om te eten eerst vlees daarna of kip of bstilla of vis Daarna fruit in een schaal of een fruitcoctail Daarna bruidstaart, nadat je de bruidstaart hebt gesneden en uitgedeeld dan kun je de weggevertjes uit laten delen. - bruidssuikers - doosje met koekjes - doosje met bonbon - mooi ingepakt zeepje En daarna ben je klaar. Maar je kan het ook wat simpeler houden, je kunt het dus zo gek maken als je wil.

Miloudaaaa
16-03-2003, 10:19
wij hebben met het eten eerst een koude vis saladen gemaakt met allemaal soorte vis een zee vruchten en daarna had ieder een bort met 3 soorte vis en nog een soort groente en het zag er heel mooi uit me oom heeft het gedaan want hij was kok echt heel lekker was het en iedereen vond het ook lekker

sahraouiaa
16-03-2003, 10:34
je kan het beste ctering nemen die regelen alles voor jou erop en eraan.......

salsabiel
17-03-2003, 15:58
ja daar ben ik het ook mee eens, een catering huren is het beste dan heb je 1 grote zorg minder, ik ken een catering die echt alles doet: zaal decoratie, eten, personeel en ze zijn echt goed je hoeft alleen maar te zeggen hoe je het ong. wilt en het wordt geregeld als je meer wilt weten hoor ik het van je???? veel succes?????

NAZLA
09-04-2006, 18:34
hallo allemaal Ik ga binnen kort trouwen enk zou graag willen weten wat ik allemaal kan serveren Bv Koekjes of bonbons. Wat eerst en wat geef je erna of er bij. Alvast bedankt!! hallo nadia je serveerd eerst koekjes met thee :goedzo: je zou bonbons serveren met koffie ik wens je veel geluk met je trouwfeest:banana: groetjes nazla

Milatju
09-04-2006, 18:44
wat me vriendin heeft gedaan is : als je binnekomt krijg je een dadel(gevuld) met een kleine glaasje melk... als je binnekomt en je gaat aan je tafel zitten .. dan staat er op tafel bestek en borden (uiteraad) maar ook bakjes met pindas nootjes en een kan met water en 1 kan met sinasappelsap en glazen.. en in de midden van de tafel staat een schaal emt toostjes met krabsalade.. plakje kaas met tomaat enzv..... Nou dan bij het eten hadden ze .. 1 kom heriria (soep) met stokbrood en met sabakia... daarna een visbestilla ... daarna kip met olijfen.. en daarna vlees met pruimen en als toetje een kommetju met schepijs en vruchtjes... en tuusen door voor en na de eten koffie/ thee met een koekje ... suc6 jamila

camellia_casa
09-04-2006, 18:45
een catering in huren is beter hun geven je wat tips en jij kan zelf uitkiezen wat je wilt gaan serveren!

NAZLA
09-04-2006, 19:05
[QUOTE=Nadia_Jlo]hallo allemaal Ik ga binnen kort trouwen enk zou graag willen weten wat ik allemaal kan serveren Bv Koekjes of bonbons. Wat eerst en wat geef je erna of er bij. Alvast bedahttp: wel je feest compleet makken ik heb een heel mooi site voor je:banana: je kan bestellen www.come2me.nl/sites/index.php?bijnaam=najima heb een heel mooi site voor:banana:

NAZLA
09-04-2006, 19:06
[QUOTE=NAZLA][QUOTE=Nadia_Jlo]hallo allemaal Ik ga binnen kort trouwen enk zou graag willen weten wat ik allemaal kan serveren Bv Koekjes of bonbons. Wat eerst en wat geef je erna of er bij. Alvast bedahttp: wel je feest compleet makken ik heb een heel mooi site voor je:banana: je kan bestellen www.come2me.nl/sites/index.php?bijnaam=najima QUOTE]